Eeen stuk beter dan met mijquote:Op woensdag 17 november 2010 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe gaat het met het nieuwe paleisje????
Ik zou graag willen maar mn schoonouders komen ons huisje bekijken dus ik moet zo dr nog uitquote:
Die komen niet...ik heb besloten dat ik voor nu even geen foto's van ons huis op fok zet...maar wellicht komen ze op hyvesquote:Op woensdag 17 november 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar blijven de foto's trouwens?
gooi ze maar in mijn email, want ik ben bijna niet te houden, ben zooooooo nieuwschierigquote:Op woensdag 17 november 2010 18:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die komen niet...ik heb besloten dat ik voor nu even geen foto's van ons huis op fok zet...maar wellicht komen ze op hyves
DK is de afplakker geworden...ik de schilder...en de muren zijn mooi wit...ik ook trouwensquote:Op woensdag 17 november 2010 18:38 schreef Toverheks het volgende:
pas je wel een beetje op jezelf en op D-Kje snapt wel wat ik bedoel.
ik ben zo moe...als ik vanavond de puf heb ga ik er voor zitten anders nog even geduld...we moeten er zo nog ff uitquote:Op woensdag 17 november 2010 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gooi ze maar in mijn email, want ik ben bijna niet te houden, ben zooooooo nieuwschierig
geeft niet hoor, witsel schrob je er zo weer afquote:Op woensdag 17 november 2010 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
DK is de afplakker geworden...ik de schilder...en de muren zijn mooi wit...ik ook trouwens![]()
Op de 1 of andere manier ben ik nogal een knoei
Ook niet van binnenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die komen niet...ik heb besloten dat ik voor nu even geen foto's van ons huis op fok zet...maar wellicht komen ze op hyves
Kennelijk is er binnen de VPRO in de jaren 60 een stroming geweest die het niet eens was met het beleid zoals dat toen gevoerd werd, en die stroming heeft gezorgd dat ze het in het bestuur dusdanig veel voor het zeggen kregen dat er van richting veranderd kon worden.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:39 schreef Copycat het volgende:
Ik ken het VPRO-effect ook niet, Leandra. Kan me er iets bij voorstellen, maar tegelijkertijd ook weer niet.
Vertel!
ja...maar...Er zitten ook mensen op fok waarvan we gewoon niet willen dat zij weten hoe alles er uit ziet...quote:Op woensdag 17 november 2010 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook niet van binnen? Dat kan toch geen mens herkennen, zo heb ik 't ook gedaan toen. Ben benieuwd
.
ja is goed, kleed je wel warm he want het is me een partijtje koud aan het worden.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben zo moe...als ik vanavond de puf heb ga ik er voor zitten anders nog even geduld...we moeten er zo nog ff uit
We hebben in ieder geval al een wachter die het paleis bewaakt!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe gaat het met het nieuwe paleisje????
Pietje, wat doe je nu? BOERENkool wokken? Boeren wokken helemaal geen kool!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
En thuis. Zo maar ff boerenkool wokken.
Ik ben kleurenblind en ik zie verschil in grijstinten, waar de gemiddelde kleurenkenner het verschil niet tussen ziet!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
DK is de afplakker geworden...ik de schilder...en de muren zijn mooi wit...ik ook trouwens![]()
Op de 1 of andere manier ben ik nogal een knoei
Oh? Zijn er interieurfoto's van jouw huis? Ik ken alleen de hand met de centimeter in de sneeuw op het balkon foto, en naar aanleiding daarvan loop ik bij alle mannen in de Jumbo nog steeds te checken wie er behaarde doktersarmen heeftquote:Op woensdag 17 november 2010 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook niet van binnen? Dat kan toch geen mens herkennen, zo heb ik 't ook gedaan toen. Ben benieuwd
.
Ik heb net een dik vest aangetrokken en strkas ga ik een uur onder de warme douche staanquote:Op woensdag 17 november 2010 18:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is goed, kleed je wel warm he want het is me een partijtje koud aan het worden.
zit zelf met mijn ochtendjas over mijn trui ( heb wel een leuke nieuwe hoor met snoopy erop) en de cv staat op 23 maar voel de kou gewoon aan me voeten
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb net een dik vest aangetrokken en strkas ga ik een uur onder de warme douche staan
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh? Zijn er interieurfoto's van jouw huis? Ik ken alleen de hand met de centimeter in de sneeuw op het balkon foto, en naar aanleiding daarvan loop ik bij alle mannen in de Jumbo nog steeds te checken wie er behaarde doktersarmen heeft
Behaarde armen en knuisten als een dokwerker! Het zou je gynaecoloog maar zijn!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:43 schreef Leandra het volgende: ... daarvan loop ik bij alle mannen in de Jumbo nog steeds te checken wie er behaarde doktersarmen heeft
Als we hier nou eensgezind waren, zouden we dat zomaar voor elkaar kunnen krijgenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:42 schreef Leandra het volgende:
Kennelijk is er binnen de VPRO in de jaren 60 een stroming geweest die het niet eens was met het beleid zoals dat toen gevoerd werd, en die stroming heeft gezorgd dat ze het in het bestuur dusdanig veel voor het zeggen kregen dat er van richting veranderd kon worden.
Ik moet toch wel zo hier en daar een beetje liegen op m'n cv om bij Geert in de smaak te vallen.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als we hier nou eensgezind waren, zouden we dat zomaar voor elkaar kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh? Zijn er interieurfoto's van jouw huis? Ik ken alleen de hand met de centimeter in de sneeuw op het balkon foto, en naar aanleiding daarvan loop ik bij alle mannen in de Jumbo nog steeds te checken wie er behaarde doktersarmen heeft
ah zoquote:Op woensdag 17 november 2010 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...maar...Er zitten ook mensen op fok waarvan we gewoon niet willen dat zij weten hoe alles er uit ziet...
Die glazen tafel vol vieze vingervlekken?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]! Ja, die heb ooit geplaatst
. Toen volgde de discussies der discussies, over het object in mijn kamer.
heel begrijpelijkquote:Op woensdag 17 november 2010 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...maar...Er zitten ook mensen op fok waarvan we gewoon niet willen dat zij weten hoe alles er uit ziet...
De overbuur zit altijd achter zijn laptop! Die moet haast wel een fok! account hebben!quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
O ja hoe ging mijn recept voor BOERENkool ook alweer? Wij boeren noemen het hier boerenmoes en het was iets met boerenkool, piepers en rookworst!
Ik ben gewoon een Hollandsche boer!quote:
Jouw recept?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
O ja hoe ging mijn recept voor BOERENkool ook alweer? Wij boeren noemen het hier boerenmoes en het was iets met boerenkool, piepers en rookworst!
Ik vermoed dat je wel zal moeten. Maar alles voor de goede zaak!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet toch wel zo hier en daar een beetje liegen op m'n cv om bij Geert in de smaak te vallen.
oh lijkt me ook lekker, maar moet eerst even recept van Cc proberen, heb al de zuurkool moet alleen nog naar de surinaamse toko voor de picallilly.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
PP, ik heb zo'n lekker recept voor boerenkool, misschien iets voor een volgende keer, want je zal al wel klaar zijn met wokken.
Rare combinatie, maar smaakt heerlijk![]()
Boerenkool met uitjes en satésaus en rookworst. Of ander vlees wat je lekker vindt.
Uitjes bakken, boerenkool koken, puree maken. Uitjes en boerenkool door de puree mengen, pindasaus (ik had hot satésaus) en worst erbij.
Gelukkig ben ik vermoedelijk voor m'n huidige sociale omgeving onherkenbaar met een kale kop en een stropdas om.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je wel zal moeten. Maar alles voor de goede zaak!
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
PP, ik heb zo'n lekker recept voor boerenkool, misschien iets voor een volgende keer, want je zal al wel klaar zijn met wokken.
Rare combinatie, maar smaakt heerlijk![]()
Boerenkool met uitjes en satésaus en rookworst. Of ander vlees wat je lekker vindt.
Uitjes bakken, boerenkool koken, puree maken. Uitjes en boerenkool door de puree mengen, pindasaus (ik had hot satésaus) en worst erbij.
Precies mijn vermommingquote:Op woensdag 17 november 2010 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig ben ik vermoedelijk voor m'n huidige sociale omgeving onherkenbaar met een kale kop en een stropdas om.
Dat vind ik ook al een heel gewaagde vorm van boerenkool... het is bijna "groenten omdat het gezond is en het moet" in deze variantquote:Op woensdag 17 november 2010 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
Boerenkool met satesaus, ik moet ff aan 't idee wennen. Heb nu gewoon krieltjes gebakken, spekjes gebakken, samen met stukjes champignon en de boerenkool geroerbakt.
Dat moet 't toch ook?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:29 schreef Leandra het volgende:
Dat vind ik ook al een heel gewaagde vorm van boerenkool... het is bijna "groenten omdat het gezond is en het moet" in deze variant
Ikke niet begrijp!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Protest
speciaal voor mensen zonder iPad
Noek en Cc zitten toch al dagen te blingblingen met reportages van Lifequote:
O is het van Life?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Noek en Cc zitten toch al dagen te blingblingen met reportages van Life.
oh, crapquote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef Gert het volgende:
O is het van Life?
Die link onder "Protest" is weer dat plaatje, misschien was het de bedoeling dat die ergens anders heen linkte?
En die Life-galleries zijn ook met pauperpjoeters te zien! Met bijvoorbeeld de app IE of FF.
Remlof komt er wel, waar zijn we nog niet achter maar heel misschien moeten we hem maar voordragen voor *onze speciale verslaggever van FOK, een soort Frits Westerquote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Remlof op tv!
Althans het PVV - CV nagaan!![]()
@RTL4!
Treurig dit, fans pur sang, het is geweldig om te luisteren. Geld gaat boven liefhebberijquote:Voetbalclub Feyenoord spant een kort geding aan tegen RTV Rijnmond. De club heeft dat besloten omdat de regionale zender op de radio verslag blijft doen van de wedstrijden, terwijl Feyenoord de exclusieve rechten daarvoor heeft vergeven aan Megastad FM.
De club geeft op de website aan de gang van zaken te betreuren, maar er alles aan te hebben gedaan om de rechtsgang te voorkomen. Algemeen directeur Eric Gudde zegt zich liever met andere zaken bezig te houden. "Maar dit nog langer toestaan is simpelweg geen optie."
RTV Rijnmond deed tot september dit jaar live verslag van wedstrijden van Feyenoord. De Rotterdamse club zegde de overeenkomst op, nadat beide partijen het niet eens waren geworden over de financiële voorwaarden. Feyenoord verkocht de exclusieve rechten daarop aan Megastad FM.
Het zijn geen amateurs!quote:
Daar zitten gave foto's tussen zeg!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
oh, crap
http://www.boston.com/bigpicture/2010/11/in_protest.html dus.....
iNderdaad!quote:
welk programma?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Remlof op tv!
Althans het PVV - CV nagaan!![]()
@RTL4!
Ik heb sinds kort facebook en daar ben ik best wel heel open in foto's. En dat voelde heel onwennig omdat je het hier zo af moet schermen.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar facebook kan je ook weer afschermen....quote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort facebook en daar ben ik best wel heel open in foto's. En dat voelde heel onwennig omdat je het hier zo af moet schermen.
Maar wordt het mooi?
Hier laat ik uiteraard weer wel mijn kerstboom zien. Da's traditie!
Jongen, hater.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Noek en Cc zitten toch al dagen te blingblingen met reportages van Life.
Ja precies, daarom kan ik daar wel heel open zijn. Het is nl wel afgeschermd en nog voelde het onwennig. Maar daar ben ik inmiddels overheen. En goed ook.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar facebook kan je ook weer afschermen....
En het wordt mooi![]()
En ik blijk nog best puik te kunnen verven volgens schoonpaps
Dat was bij RTL Nieuws. Dat er wel wat foutjes in de CV's zaten van PVV leden!quote:
Dat komt vanwege mijn verleden. Wapens, drugs, geld, goud, diamant, mensen, alles wat maar te verkopen is. Daar houd je weinig vrienden aan over maar wel veel vijanden. Maar dat was voordat ik God leerde kende!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort facebook en daar ben ik best wel heel open in foto's. En dat voelde heel onwennig omdat je het hier zo af moet schermen.
Maar wordt het mooi?
Hier laat ik uiteraard weer wel mijn kerstboom zien. Da's traditie!
De meeste muren worden wit en 3 muren...1 kleine in de woonkamer, grote van de keuken en de hal die worden Metalic blauw....Histor kleur....de vloer wordt belaminaatquote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja precies, daarom kan ik daar wel heel open zijn. Het is nl wel afgeschermd en nog voelde het onwennig. Maar daar ben ik inmiddels overheen. En goed ook.
Lief dagboek, hier heb je nog een foto van mij...etc
Welke colour locale gebruik je allemaal? Wat moet je allemaal nog doen en wanneer ga jullie over?
ja...maar ik ben wel blij als we over een maand daar ziten...Als ik er aan denk hoeveel ik nog moet doen neig ik naar hysteriequote:Op woensdag 17 november 2010 22:24 schreef Noek het volgende:
Ik heb al foto's in mijn hoofd gemaakt. Ik ga de bevindingen zo door pm-en.
En zo weten we alsnog alles. En dan in paint alles inkleuren en tekenen.
Tof hoor! Zin an?
Verhuizen is één van de meest stressvolle activiteiten in een mensenleven, naar het schijnt. Dus je gevoel is volstrekt logisch en adem nog maar een keer uit. Goed eten en veel slapen hè!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...maar ik ben wel blij als we over een maand daar ziten...Als ik er aan denk hoeveel ik nog moet doen neig ik naar hysterie
Hadden ze die ook in rood ?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
De meeste muren worden wit en 3 muren...1 kleine in de woonkamer, grote van de keuken en de hal die worden Metalic blauw....Histor kleur....de vloer wordt belaminaat![]()
Wit voor de woon en slaap gedeeltes en deze voor de keuken en hal
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...maar ik ben wel blij als we over een maand daar ziten...Als ik er aan denk hoeveel ik nog moet doen neig ik naar hysterie
En dan te bedenken dat ik in mn volwassen leven al 7 x ben verhuisdquote:Op woensdag 17 november 2010 22:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Verhuizen is één van de meest stressvolle activiteiten in een mensenleven, naar het schijnt. Dus je gevoel is volstrekt logisch en adem nog maar een keer uit. Goed eten en veel slapen hè!
Kan best....maar das mij te...ik google ff voor jequote:Op woensdag 17 november 2010 22:34 schreef anufri het volgende:
[..]
Hadden ze die ook in rood ?![]()
[..]
wel een beetje rustig aan doen heh....
wordt mooi zo te horen
te wat ???quote:Op woensdag 17 november 2010 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kan best....maar das mij te...ik google ff voor je
Te roodquote:Op woensdag 17 november 2010 22:37 schreef anufri het volgende:
[..]
te wat ???![]()
nee, goeie kleur voor de vloer, beetje saai dat wel![]()
nee grappie![]()
ja maar het was niet serieusquote:
Gelukkig....ik was al bijna in shockquote:Op woensdag 17 november 2010 22:46 schreef anufri het volgende:
[..]
ja maar het was niet serieus![]()
rood laminaat lijkt me echt le-luk
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Jongen, hater.
Deze zijn mooi:
http://www.life.com/image(...)e-rainbows-worldwide
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 november 2010 02:08 schreef remlof het volgende:
Mooi, Sharpe stapt op. Nu die andere delinquenten uit de PVV-fractie nog.
Daarom doen mensen zonnebrillen en pruiken op, en die zijn extra leuk om te tekenen!quote:Op donderdag 18 november 2010 03:12 schreef mootie het volgende:
Ik ben daar veel te verlegen voor, durf ik niet!
quote:
UB40 vind ik wel leuk voor een lome midzomeravond ofzo, chill.quote:
Oeh wat tof! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 november 2010 04:00 schreef mootie het volgende:
En ik ben ook niet zo goed in baggeren eigenlijk. Oh wat wel leuk is, vandaag bij de notaris geweest, we hebben nu een huis waar we wonen, en een lap grond waar een nieuw huis komt te staan!
mogguhquote:
Het zit Wilders ook niet mee hè, heeft ie een neger in z'n fractie, en dan ook nog een op het oog keurige neger met een titel (drs.), zodat hij kan aantonen dat het hem echt niet om het kleurtje gaat, maar dat hij alleen een hekel heeft aan het tuig... blijkt het toch iemand te zijn die ook aan een heleboel clichévooroordelen voldoet.quote:Op donderdag 18 november 2010 02:08 schreef remlof het volgende:
Mooi, Sharpe stapt op. Nu die andere delinquenten uit de PVV-fractie nog.
Voor Sharpe komt gewoon een ander in de plaats, maar echt positief is het natuurlijk allemaal niet voor de PVVquote:Op donderdag 18 november 2010 09:12 schreef Toverheks het volgende:
Sharpe is de 1e, hoop dat er nog meer opstappen van die baggerpartij
Ian weet hoe dat moet...quote:Op donderdag 18 november 2010 03:36 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk zouden we hem vol moeten maken.
Wat moet ik doen?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian weet hoe dat moet...![]()
In deze komt hij een heel eind iig: [SC # 192] Leandra Ist Guitig!
Ja... ik heb voor het eerst in tijden eens gelachen om een kop in de Televaag... natuurlijk is het de schuld van anderen dat ze bagger gaan zoekenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:12 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik trek me terug, uit angst voor ex-vriendjes die met rancuneuze modder gaan gooien. Niet dat ik iets op mijn kerfstok heb, maar had ik dat gewild, dan stond ie vol met kerven!
Een topic volbaggeren, Liesje en Moots kwamen vannacht niet verder dan een stuk of wat posts.... misschien kun je een baggercursus geven?quote:
Swiffer over het laminaat! Hoef je niet te dweilen!quote:Op donderdag 18 november 2010 03:02 schreef mootie het volgende:
Oi Laysa, wij hebben ook wit laminaat. Erg mooi, heel ruimtelijk, maar je moet wel van dweilen houden.
* mootie dweilen haat
Wa ja?quote:
Yep! Ook namens Jezus!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:20 schreef CarOnline het volgende:
En alle jarigen vandaag:
van harte GeEeliciTeeRd!
Succes dan maar!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doe mij maar gewoon een sterke bak koffie! Zo eentje waar mijn lepel in blijft staan! Vandaag drukke dag!
Dankjewel!quote:
Katten met moddervoetjes! Ha!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swiffer over het laminaat! Hoef je niet te dweilen!
Die mogen niet buiten dus die gaan geen moddersloffen krijgen!quote:
En als je een kluns bent, zoals ik, en tig keer struikelt met een beker van het een of ander? Ha!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die mogen niet buiten dus die gaan geen moddersloffen krijgen!
Dat is waar! Maar ja, het is wel gemakkelijk op te ruimen! Mik maar eens een beker van het een of ander over het tapijt!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:27 schreef mootie het volgende:
[..]
En als je een kluns bent, zoals ik, en tig keer struikelt met een beker van het een of ander? Ha!
Swiffer dat maar eens op!
Nou nou nou, toch neem ik geen wit laminaat in het nieuwe huis!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is waar! Maar ja, het is wel gemakkelijk op te ruimen! Mik maar eens een beker van het een of ander over het tapijt!
Slaapze!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou nou nou, toch neem ik geen wit laminaat in het nieuwe huis!![]()
En nu ga ik slapen
Iedereen hoop ik!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:57 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nt_aanslagen___.html
Wat zijn we lekker aan het modder gooien.
Wie komen er nog meer aan de beurt
Ik weet héél zeker dat ik gok op Gert.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar dat weet je dus niet zeker
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
Van Coldplay val ik altijd in slaap
En ik moet nu juist wakker worden
Dank je, dat hielpquote:
't Is ook niet echt mijn band maar dit nummer werd nog best aardig en het was heel wat beter dan alles van die bassende engnek met z'n aalgladde eighties-synthpop.quote:
Neu.. véértig. Dát deed pas kei zeer. Heb je wat om je op te verheugen.quote:
Ik heb er net 4 gekocht!quote:Op donderdag 18 november 2010 11:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Fijn, nu heb ik zin in een saucijzenbroodje.
Deed die meer pijn dan 30? God, ik voel die nog steeds. Mijn verjaardag is nooit meer de oude geweest. Trauma's!quote:Op donderdag 18 november 2010 11:52 schreef Gert het volgende:
Neu.. véértig. Dát deed pas kei zeer. Heb je wat om je op te verheugen.
Sommigen vonden 30 ook erger hoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Deed die meer pijn dan 30? God, ik voel die nog steeds. Mijn verjaardag is nooit meer de oude geweest. Trauma's!
Och man, dat duurt nog 3,5 jaar!quote:Op donderdag 18 november 2010 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu.. véértig. Dát deed pas kei zeer. Heb je wat om je op te verheugen.
En we gaan niet eens naar de fillum!quote:Op donderdag 18 november 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
En 2x truffelpepernoten en 3 zakken joppiechipsen.
Mijn dag kan niet kaput.
waar blijven je foto`s van je huiskamerquote:Op donderdag 18 november 2010 12:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En we gaan niet eens naar de fillum!
Bekeuring al betaald?
Volgende keer kom ik met mn nieuwe oto
Oei, wann ajgessiequote:Op donderdag 18 november 2010 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar blijven je foto`s van je huiskamer
hahahaa okequote:Op donderdag 18 november 2010 12:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oei, wann ajgessie
Euhm.... Vanmiddag. Beloof ik. Plechtig.
Ik zweer het! *spuugt*
Een Maserati, toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:29 schreef Copycat het volgende:
Wat heb je voor een auto gekocht, CarO?
Heb je een nieuwe otoooo? Wat voor eentje dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En we gaan niet eens naar de fillum!
Bekeuring al betaald?
Volgende keer kom ik met mn nieuwe oto
Haha jaaa val gezellig binnen met je troepen!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe otoooo? Wat voor eentje dan?
Een Opooooooool?![]()
Ik heb de bekeuring nog niet binnen en die uit Duitsland ben ik kwijt. Ja, en als je hem niet hebt dan kun je het ook niet betalen hè? Hopelijk verhogen ze het niet met 100 euro per aanmaning. Anders val ik Duitsland binnen met mijn troepen.
Mercedes en ik zijn op dezelfde dag jarigquote:Op donderdag 18 november 2010 12:33 schreef CarOnline het volgende:
Een piepklein zwart Mercedesje
Met helemaal leren bekleding. En ik mag een nieuw kenteken uitkiezen
Doe normaal!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:33 schreef CarOnline het volgende:
Ja, kan.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
Een kenteken kiezen? Krijg je die niet gewoon toegwezen?
Het laatst uitgegeven kenteken is nu 02-NST-4 dus bedenk eens wat leuksquote:Op donderdag 18 november 2010 12:33 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb 'm nog niet!quote:
Ik heb een duitse auto hequote:Op donderdag 18 november 2010 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Het laatst uitgegeven kenteken is nu 02-NST-4 dus bedenk eens wat leuks
Nou, ik snap er niks van maar het is vast een leuk bakkie.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet!
Maandag waarschijnlijk, hij staat nu bij de garage hier, en kijken ze hem helemaal na.
Tis wel een ouwetje maar hij ziet eruit als nieuw.
Bijna nieuw dan.
Tis een zwarte a klasse, een 170.
Tot zover mijn kennis
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, kan.
Maar je hebt ook zgn wunschkennzeichen, en dan kan je zelf kiezen, alleen het eerste deel staat vast.
Ik denk dat ik MA doe, en als de Mini is ingevoerd, dat de Mijnese PA doet
Staat zo gezellig
Ja, dat zeg ik: tot zover mijn kennis.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, ik snap er niks van maar het is vast een leuk bakkie.
En een a klasse. Beter dan dat kun je niet hebben. Toch?
God, weet ik veel.Doe maar een foto als je hem hebt.
Ja, ik ging ook voor de zijwielen.quote:
Netjes! Ik weet niet waar je kenteken mee moet beginnen maar als dat MD zou zijn zou ik niet kiezen voor MA als vervolg.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik ging ook voor de zijwielen.
Ik krijg ze meegespoten in kleur!
Dat idd.... in mijn beleving was 30 ook erger dan 40quote:Op donderdag 18 november 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
Ik vond 30 worden zoveel erger dan 40 worden.
Bij dertig voelde ik me oud en bij veertig voelde ik me juist weer jong.
Maar dat kon ook zomaar volwassen berusting zijn.
LOLquote:Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Netjes! Ik weet niet waar je kenteken mee moet beginnen maar als dat MD zou zijn zou ik niet kiezen voor MA als vervolg.
Ik zie inderdaad wel eens mensen uit Keulen rijden die dat leuk vonden, die rijden dan rond met KKKquote:Op donderdag 18 november 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Das idd ook een optie, de eerste verplichte letters gebruiken om wat leuks mee te maken...
K - UT1111 is ook leukquote:Op donderdag 18 november 2010 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad wel eens mensen uit Keulen rijden die dat leuk vonden, die rijden dan rond met KKK
quote:
Dan maken ze er maar een nul van. Ook weer opgelost!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Nederland worden geen klinkers (meer) gebruikt.
Der Ort oder Kreis 'LOL' ist nicht in der Datenbank enthalten - möglicherweise handelt es sich um einen Ort, dessen Autokennzeichen einer größeren Kreisstadt zugeordnet sind.quote:
Wat een droefsnoeten.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Der Ort oder Kreis 'LOL' ist nicht in der Datenbank enthalten - möglicherweise handelt es sich um einen Ort, dessen Autokennzeichen einer größeren Kreisstadt zugeordnet sind.
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:33 schreef CarOnline het volgende:
Aanvragen wel misschien.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou je in Duitsland H-1TLER kunnen aanvragen?
Met daarna DA?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
Remlof, ik heb PV op mijn kenteken staan, sorry
Ik BNquote:Op donderdag 18 november 2010 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
Remlof, ik heb PV op mijn kenteken staan, sorry
Die zie je in Den Haag veel. Vooral foutgeparkeerd, in de volksmond staan die letters dan ook voor Betaalt Niet.quote:
Da's ook best hip hoor!quote:
't Is hier niet zo BN'erig heur.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zie je in Den Haag veel. Vooral foutgeparkeerd, in de volksmond staan die letters dan ook voor Betaalt Niet.
Tering!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:38 schreef Noek het volgende:
Oh, en ik heb ook veel te dure conditioner. Ze proestte ook toen ze het bedrag uitsprak. Pas bij het pinnen zag ik 35,- euro staan. En toen durfde ik niet te zeggen dat ze het maar in haar haar moest smeren. Nou, voor dat geld glans ik straks tot in Den Haag! Zo niet, dan gaat het alsnog terug.
BN en GN gevolgd door 4 cijfers zijn speciale kentekens voor ambassadepersoneel e.d. Mensen die niet belastingsplichtig zijn in Nederland, daar heb je er wel veel van in Den Haag, betalen ook vaak niet voor hun verkeersovertredingen.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is hier niet zo BN'erig heur.
Ja, politici en andere powers that be.
Maar voor de soapies, tv-presentatoren en vooral voor heel veel wannabees moet je toch echt in mokum zijn.
Olie. Ik heb liters olie in huis. Nog meer dan Remlof. Weet ik zeker!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Tering!
Wat zit daar in dan? Toch wel iets van gemalen zeldzame diersoort of zo?
stoerquote:Op donderdag 18 november 2010 12:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet!
Maandag waarschijnlijk, hij staat nu bij de garage hier, en kijken ze hem helemaal na.
Tis wel een ouwetje maar hij ziet eruit als nieuw.
Bijna nieuw dan.
Tis een zwarte a klasse, een 170.
Tot zover mijn kennis
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:38 schreef Noek het volgende:
Oh, en ik heb ook veel te dure conditioner. Ze proestte ook toen ze het bedrag uitsprak. Pas bij het pinnen zag ik 35,- euro staan. En toen durfde ik niet te zeggen dat ze het maar in haar haar moest smeren. Nou, voor dat geld glans ik straks tot in Den Haag! Zo niet, dan gaat het alsnog terug.
Had dat niet 3,50 moeten zijn?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:38 schreef Noek het volgende:
Ook personeel van de diverse (VS) luchtmachtbases die er in NL waren reed met een BN/GN nummerbord rond.... officieel zou het puur toeval zijn dat die letters er voor gebruikt worden, maar in de volksmond staat het voor Buiten Nederland of Geen Nederlander.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
BN en GN gevolgd door 4 cijfers zijn speciale kentekens voor ambassadepersoneel e.d. Mensen die niet belastingsplichtig zijn in Nederland, daar heb je er wel veel van in Den Haag, betalen ook vaak niet voor hun verkeersovertredingen.
Nee! Omdat ik het waard ben.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Had dat niet 3,50 moeten zijn?
Yep, en ze wisten al weken dat t een dochter zou worden....alhoewel Jan steeds beweerde van niet tegen de pers....ach, leuk toch een gezonde dochter met een mooie naam.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef Toverheks het volgende:
Annieeeeee je moet op kraambezoek, Jan en Lisa hebben babytje gekregen
dochter en het heet Emma.
ja, vind de naam Emma ook erg mooi, nou je zal Lisa wel eens zien wandelen op de dijkquote:Op donderdag 18 november 2010 15:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Yep, en ze wisten al weken dat t een dochter zou worden....alhoewel Jan steeds beweerde van niet tegen de pers....ach, leuk toch een gezonde dochter met een mooie naam.
Ik vind het ook een mooie, klassieke naam, ik zou alleen die keuze niet gemaakt hebben als ik al een kind had met de naam Fem...quote:Op donderdag 18 november 2010 15:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, vind de naam Emma ook erg mooi, nou je zal Lisa wel eens zien wandelen op de dijk
en je moet even terug zoeken had een link voor je neergezet over Tanja, interview enzo
Heb je zo'n groot huis of was het zo'n puinhoop??quote:Op donderdag 18 november 2010 15:43 schreef remlof het volgende:
Zo, gestofzuigd, wat een teringwerk, zweet me kapot nu
Dat laatste. En twee van die haarballen met snorharenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je zo'n groot huis of was het zo'n puinhoop??
Nah, dan glij ik maar uit op m'n sokken.quote:Tip: laminaat of een willekeurige andere gladde vloer nemen, dat stofzuigt lekker makkelijk
Femmy en Emma, ja klinkt wel mooiquote:Op donderdag 18 november 2010 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooie, klassieke naam, ik zou alleen die keuze niet gemaakt hebben als ik al een kind had met de naam Fem...
Maar goed, misschien heb je er juist mazzel mee, dat ze allebei luisteren als je een van de twee roept
mag eens tijd worden, zit maar te wachten en wachten durf niet eens te gaan plassen, hou het al uren opquote:Op donderdag 18 november 2010 15:54 schreef CarOnline het volgende:
Oh en ik ben bezig met de foto's Heks!
Ik wist heul niet dat jij in Bocholt-Rees woonde!quote:Op donderdag 18 november 2010 15:53 schreef CarOnline het volgende:
Femma krijg je dan snel denk ik.
Ken ook een broer en zus wat Niels en Ilse heten. Nielse.
Dan heb je ze allebei.
Mijn kenteken gaat met BOR beginnen.
BOR AT / IS / ST / zie je hier het meest. Oh ja, en NL
Ik ga toch maar voor MA. BOR N 1974 wilde ik, maar die is al bezet
Jemig Remlof, een beetje stofzuigen draai je je hand toch niet voor om.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:43 schreef remlof het volgende:
Zo, gestofzuigd, wat een teringwerk, zweet me kapot nu
Nou, dat komt goed uit, want daar woon ik ook nietquote:Op donderdag 18 november 2010 15:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wist heul niet dat jij in Bocholt-Rees woonde!
Is BOR - 1NG niet meer beschikbaar?
Neem je toch een paar antislip sokken... die hebben ze vast niet alleen in kindermaatjesquote:Op donderdag 18 november 2010 15:53 schreef remlof het volgende:
Nah, dan glij ik maar uit op m'n sokken.
Wat is je Kreis dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dat komt goed uit, want daar woon ik ook niet
Nee, het is 3 letters, dan 2 letters en 3 cijfers óf 3 letters, 1 letter en 4 cijfers.
Volgens mij heet die oudste van Liza gewoon Fem.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:56 schreef Toverheks het volgende:
hoe heet die oudste dan van Lisa, Femmy,Femma?????
mijn moeder heten Femmy en mijn oudste heet Fenna, en dat hoor je nooit de naam Fenna, en er is nog ergens een Fenna met zelfde achternaam en dat is niet eens familie van mij.
Ik heb maat 45quote:Op donderdag 18 november 2010 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem je toch een paar antislip sokken... die hebben ze vast niet alleen in kindermaatjes
[ afbeelding ]
Ga hier eens kijken Heksie, Fenna komt echt vaker voor dan je denkt!quote:Op donderdag 18 november 2010 15:56 schreef Toverheks het volgende:
hoe heet die oudste dan van Lisa, Femmy,Femma?????
mijn moeder heten Femmy en mijn oudste heet Fenna, en dat hoor je nooit de naam Fenna, en er is nog ergens een Fenna met zelfde achternaam en dat is niet eens familie van mij.
oke, van Femmina dus. ( al die namen wat eerder gezegt is komt daar vandaan)quote:Op donderdag 18 november 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heet die oudste van Liza gewoon Fem.
ja nu, maar niet toen de mijne het levenslicht zag, toen hoorde je weinig die naam, ik ken er ook maar 1 mijn oudste zelf.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ga hier eens kijken Heksie, Fenna komt echt vaker voor dan je denkt!
Ook dat is tegenwoordig geen probleem meer, ze zijn dan alleen effen grijs, blauw of zwart... dus geen schattige beertjes in die maatquote:
hahahhaa schiet nu eens opquote:Op donderdag 18 november 2010 16:07 schreef CarOnline het volgende:
Paar minuten nog, Heks! Oehoeee sssspannendddd!![]()
![]()
Volgens het Meertens instituut:quote:Op donderdag 18 november 2010 16:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, van Femmina dus. ( al die namen wat eerder gezegt is komt daar vandaan)
is een friese naam
raar ik weet niet beter Femmina, ga eens ook even lezen daarquote:Op donderdag 18 november 2010 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens het Meertens instituut:
Fem:
Verkorte vorm van Eufemia of vrouwelijke vorm van Femme (Fri.).
Zie ook:quote:Op donderdag 18 november 2010 16:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, omdat ik dacht dat het Bocholt-Rees was, dat hier vlak over de grens ligt.
quote:
of hoe je dat ook noemtquote:Op donderdag 18 november 2010 16:20 schreef CarOnline het volgende:
Ah, nou hier is het ook gewoon BOR.
Ik woon in Kreis Borken.
http://de.wikipedia.org/wiki/Kreis_Borken
Jajaja, ik ben er nu ook achter. Maar we hebben het toch over hetzelfde Kreis dusquote:Op donderdag 18 november 2010 16:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja als je dan even ONDER je quote leest![]()
[..]
Is dat vlak bij jou dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Jajaja, ik ben er nu ook achter. Maar we hebben het toch over hetzelfde Kreis dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |