Dan geef ik je tussen door toch anders lekkersquote:Op woensdag 17 november 2010 16:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik verhongerd joh...
Jawel time flies enzquote:
Ow? Wat staat er allemaal op het 'menu'?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan geef ik je tussen door toch anders lekkers
gezelligquote:Op woensdag 17 november 2010 17:03 schreef Giertje het volgende:
als het me bevalt maybe kom ik dan ook wel naar de meet de 12de
mja lijkt mij ook welquote:
Dat kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja lijkt mij ook wel
en ik ken teminste 2 personen al in het echt dus dan maakt het een stuk makkelijker
dat geloof ik ook wel maar sowieso nieuwe mensen ontmoeten is soms best wel eng om het maar zo te zeggenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellenEn ik ben niet zo moeilijk hoor
Ik kon het niet helpen dat ik per ongeluk even op je hyves keek, maar ik moest wel erg lachen om dat plaatje van Dolf met z'n kraaienpartijquote:Op woensdag 17 november 2010 17:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat geloof ik ook wel maar sowieso nieuwe mensen ontmoeten is soms best wel eng om het maar zo te zeggen
dat weet je bestquote:Op woensdag 17 november 2010 16:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ow? Wat staat er allemaal op het 'menu'?
whehehehe ja kwam em tegen vond dat wel een leuk plaatje om daar neer te zettenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kon het niet helpen dat ik per ongeluk even op je hyves keek, maar ik moest wel erg lachen om dat plaatje van Dolf met z'n kraaienpartij
Picsquote:
Sehr geilquote:Op woensdag 17 november 2010 17:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Komt ie
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
schijnbaar tijd vrij plannen voor een verwendagje!quote:
En ik dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:21 schreef NBT het volgende:
[..]
schijnbaar tijd vrij plannen voor een verwendagje!
Jij moet de hele dag ploerten doden... Tenminste, zoiets meende ik vanmorgen in de Telegraaf te lezenquote:
?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij moet de hele dag ploerten doden... Tenminste, zoiets meende ik vanmorgen in de Telegraaf te lezen
Onee, ik kwam pas om 11:45 m'n bed uit... Waarschijnlijk had ik het gedroomd, hoewel het wel een toepasselijke suggestie zou zijn!quote:
jij bent mijn "vriendje" niet!quote:
Jawel joh... even voor één dag johquote:
gesnaptquote:Op woensdag 17 november 2010 17:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Onee, ik kwam pas om 11:45 m'n bed uit... Waarschijnlijk had ik het gedroomd, hoewel het wel een toepasselijke suggestie zou zijn!
Kut, vertel ik nou net echt dat ik over je gedroomd heb?![]()
Ik ben vrij!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:21 schreef NBT het volgende:
[..]
schijnbaar tijd vrij plannen voor een verwendagje!
Oja, overigens is dit m'n rustdag volgens m'n dokter en bedrijfsarts... Dus ik mag zo min mogelijk doen! Maar je mag me altijd verwennen natuurlijkquote:
Kwijlquote:Op woensdag 17 november 2010 17:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, overigens is dit m'n rustdag volgens m'n dokter en bedrijfsarts... Dus ik mag zo min mogelijk doen! Maar je mag me altijd verwennen natuurlijk
Ik zal pics makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zal pics makenIk heb CC ervoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
Er is een broodje döner onderweg voor mij
Omnomnom!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
Er is een broodje döner onderweg voor mij
Netwerkbeheerder voor een groot accountskantoor ergens in Amsterdam.. Hopelijk staat er niet zoveel file op weg naar huis vandaagquote:
5 MAANDEN?!?!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef eNGine10 het volgende:
Wiehoee weer thuis![]()
En ik ga vanaf februari 5 maanden naar Oostenrijk
Jaquote:
Gaaaaaaf! Das echt heel tof, BrommerB.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
JaTot half juli. Studeren enzo
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:33 schreef eNGine10 het volgende:
Zouden ze daar ook internet hebben?
Ja, ik zat al 3 dagen in spanning op een mailtje te wachten. Ben heul blij nuquote:Op woensdag 17 november 2010 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaaaaaaf! Das echt heel tof, BrommerB.
Ik studeer digitale communicatie dus verwacht wel een internetverbinding te hebben jaquote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk het wel.Het is geen Afrika!
Lutjequote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk het wel.Het is geen Afrika!
hvj wjnmk knzj <3quote:
Huh?quote:
Ik wil met jou oud worden hequote:
Okequote:
Die vind ik leukquote:
Jij bent al goed bezig!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik wil met jou oud worden he
HUPPELTJEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Klinkt logisch zoquote:
quote:
Ik wist niet dat smsjes konden praten?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:56 schreef Lutte het volgende:
Over domme woordjes/zinnetjes gesproken, een meisje bij mij op msn:
Ik houd meer van je dan een sms of iets anders kan zeggen.![]()
Ik sta offline.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat smsjes konden praten?En je bent heul niet op msn
Dan is ze een breezertjequote:Op woensdag 17 november 2010 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik sta offline.
En staat in d'r msnnaam hè, voor d'r boyfrienddd.
Hehe dan kan die of veul zeggen met een sms, of de liefde is niet zo heel groot.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:56 schreef Lutte het volgende:
Over domme woordjes/zinnetjes gesproken, een meisje bij mij op msn:
Ik houd meer van je dan een sms of iets anders kan zeggen.![]()
Dat sowiesoquote:
Zou ik ook zo doen met CC hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
14 jaar, na 2 maanden al hele week bij elkaar slapen.
Zijn jullie veertien?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zou ik ook zo doen met CC hoor
Neequote:
Vertelquote:
En school dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Van 8 tot 1 op het hockeyveld. En van 2 tot 20:30
Het is geen stage wat ik vandaag deedquote:Op woensdag 17 november 2010 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Krijg je vrij voor maatschappelijke stage?
Okay, tof. Wieso war er nodig?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het is geen stage wat ik vandaag deedEn de club had school gebeld, omdat ik nodig was. En ik toch wel goede cijfers haal
Ik ben belangrijkquote:Op woensdag 17 november 2010 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, tof. Wieso war eren Sie nodig?
Nee serieus, wat was er dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben belangrijk![]()
Wat heb jij dan vandaag gedaan?
Sorryquote:Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee serieus, wat was er dan?
En ik heb Engels verkloot.
En ik mocht jou geen mooiboy noemen, en nu...
Dat zou bij ons gewoon een vier zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
SorryIk kon het niet laten
![]()
Er was een soort van jongste jeugd talenten dag... En jammer van je Engels! Ik heb 6 van de 18 vragen fout bij luistertoets FransDat is waarschijnlijk een 5.5
Morguhquote:Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zou bij ons gewoon een vier zijn.
En schattig!
Wanneer ga je naar de meid?
Aaah, leeuk!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Morguh![]()
![]()
Ze noemen mij allemaal meneerOhja, en raad eens wie er 3 december als zwartepiet mag spelen?
Weet je wat ik mij nu af vraag? Hoe noem je een vrouwelijke piet? Een Pietin? Of een Pieteres? Of gewoon een Piet?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaah, leeuk!
Ik mag van het weekend en drie en vier december aan de bak!
Een Pieternel.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet je wat ik mij nu af vraag? Hoe noem je een vrouwelijke piet? Een Pietin? Of een Pieteres? Of gewoon een Piet?
Ik heb geen harde lquote:Op woensdag 17 november 2010 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een Pieternel.
Waar ben je zwarte P?
Ik ben een zwarte P,quote:Op woensdag 17 november 2010 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een Pieternel.
Waar ben je zwarte P?
Maar je zegt niet waar je zwarte P bent!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En ik geef in de bovenstaande post een serieus A.
Oohwquote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar je zegt niet waar je zwarte P bent!
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OohwZo is die vraag! Ik ben zwarte P bij sinterklaas
Dat valt heul wel meequote:
CC ook....quote:
Welluk vak?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gaat, kprobeer te leren maar lukt me niet
Maatschappijleer wel 49 bladzijdes en dan nog niet over aantekeningen en werkboek begonnenquote:
Okay, trusten.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben alweer weg morgen weer om 6:30 wakker
Trustenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben alweer weg morgen weer om 6:30 wakker
Uitstellen zoals ikquote:Op woensdag 17 november 2010 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wat doen voor studie
Zo actief ben ik hier gelukkig nietquote:Op woensdag 17 november 2010 22:40 schreef Michhas het volgende:
Jeeej, eindelijk een avond waar er niet 4/5 GRTDOJW topics doorheen geramd wordenNou kan ik hem morgenochtend tenminste nog vinden
Jubquote:
Ach gossie toch. Zo saai op het werkquote:Op woensdag 17 november 2010 22:40 schreef Michhas het volgende:
Jeeej, eindelijk een avond waar er niet 4/5 GRTDOJW topics doorheen geramd wordenNou kan ik hem morgenochtend tenminste nog vinden
Is er geen nachtploeg dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:40 schreef Michhas het volgende:
Jij ging toch slapen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jub
[..]
Ach gossie toch. Zo saai op het werk
Nee, ik ben gewoon een frequentposter hierquote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef Flippiee het volgende:
Ach gossie toch. Zo saai op het werk
Ja en toen kreeg ik last van stress en toen ging pc aan voor studie. Dusben alweer 3 kwartier bezigquote:
Hmmquote:Op woensdag 17 november 2010 22:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een frequentposter hierAlleen 's avonds kijk ik meestal niet meer, en dan worden er grote getalen aan topics doorheen gejast
Succesquote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en toen kreeg ik last van stress en toen ging pc aan voor studie. Dusben alweer 3 kwartier bezigNu 5 minuutjes rust. Die voorbij zijn.
[..]
Hmm
Zelfdequote:Op woensdag 17 november 2010 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Merci en tot ooit in de NB of GMtopicJij ook nog succes en alvast trusten
Dat heb ik ook te vaakquote:
Ik heb geen leven manquote:Op donderdag 18 november 2010 07:33 schreef Ploertendoder het volgende:
Huppel... hoe krijg je het voor elkaar? Op 1 dag ik 500 posts?
quote:
Stond pas ook al een keer bovenaan met ruim 600 postsquote:Op donderdag 18 november 2010 07:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
! Nja ik zeg maar niks, want ik kan er ook wat van
Je bent gewoon één grote lullaquote:Op donderdag 18 november 2010 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stond pas ook al een keer bovenaan met ruim 600 posts
Jawel... gewoon een keer nachtbaggerenquote:Op donderdag 18 november 2010 07:35 schreef NBT het volgende:
Belachelijk allemaalZoveel red ik nooooit!
Dan slaap ik.....quote:Op donderdag 18 november 2010 07:37 schreef Ploertendoder het volgende:
Jawel... gewoon een keer nachtbaggerenNja Huppel nachtbaggert volgens mij niet altijd
![]()
Ik ookquote:
Huppel post in Singles en dat gaat snel, en sinds kort hier, al zet het hier posten geen zoden aan de dijkquote:Op donderdag 18 november 2010 07:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bent gewoon één grote lulla
[..]
Jawel... gewoon een keer nachtbaggerenNja Huppel nachtbaggert volgens mij niet altijd
![]()
Ah daar post ik nooitquote:Op donderdag 18 november 2010 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel post in Singles en dat gaat snel, en sinds kort hier, al zet het hier posten geen zoden aan de dijk
Niet meer.quote:Op donderdag 18 november 2010 07:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ah daar post ik nooitIk heb daar niks te zoeken
quote:Op donderdag 18 november 2010 07:47 schreef Ploertendoder het volgende:
Voor zo lang die open is:
Ik geil op tomaten/prei in m'n kont![]()
![]()
Kloptquote:
Toch kon ik er wel om lachenquote:
Bwehehe vast een kloonquote:
Niet singles zijn ook welkom hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 07:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ah daar post ik nooitIk heb daar niks te zoeken
Ik kon er wel om lachen. Altijd leuk dat soort topicsquote:
Nicequote:Op donderdag 18 november 2010 07:58 schreef honkeytonk het volgende:
Yeah! Vandaag verkorte lesuren! Om 1 uur alweer vrij![]()
WTF aanraken?quote:Op donderdag 18 november 2010 07:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen. Altijd leuk dat soort topics![]()
[..]
NiceMag ik je nu aanraken?
Niks ervan!quote:Op donderdag 18 november 2010 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet singles zijn ook welkom hoor
quote:
Wat ben je toch liefquote:
Maar waarom ben ik niet welkom?quote:
Ach vrees niet als ze wel naar singles komen dan heb jij ze zo weggejaagdquote:
Omdat:quote:Op donderdag 18 november 2010 08:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Maar waarom ben ik niet welkom?Ik ben een hele lieve user en ik post bewust
quote:Op donderdag 18 november 2010 08:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach vrees niet als ze wel naar singles komen dan heb jij ze zo weggejaagd
En je kan mij heul niet aanquote:
Altijd tochquote:
Hoeveel notes heb ik dan?quote:
23 !!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb ik dan?
je faaltquote:
Ja.!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:18 schreef Ploertendoder het volgende:
Even een vraagje he...
Op 9 april 2011 ga ik naar A State Of Trance 500. De minimumleeftijd voor dat evenement is 18 jaar. Ik wil CC meenemen, maar die wordt op 10 april 18 jaar. Het begint om 22:00. Als we dan na 0:00 binnen komen, moeten ze haar dan wel binnenlaten?
Echt?quote:
Tuurlijk! Waarom niet! Ze is dat toch 18!quote:
Ja oke dat is waar. Nou ja dan doen we het op die manierquote:Op donderdag 18 november 2010 08:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Tuurlijk! Waarom niet! Ze is dat toch 18!
quote:Op donderdag 18 november 2010 08:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja oke dat is waar. Nou ja dan doen we het op die manier
Ahhhhhwww!!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:28 schreef Michhas het volgende:
De bus kwam niet
Half uur in de kou staan wachten godverdomme!
quote:Op donderdag 18 november 2010 08:28 schreef Michhas het volgende:
De bus kwam niet
Half uur in de kou staan wachten godverdomme!
SCHATTEBOUUUUUTTTTTTTTTTquote:Op donderdag 18 november 2010 08:32 schreef tdrone het volgende:
Goooeeeedemorgen!!
[..]
is het wel extra warm in de bus (moet toch iest positiefs verzinnen)
Nee, het was fucking koud, en er vond een invasie aan kutscholieren plaatsquote:Op donderdag 18 november 2010 08:32 schreef tdrone het volgende:
Goooeeeedemorgen!!
[..]
is het wel extra warm in de bus (moet toch iest positiefs verzinnen)
Wat een baal!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, het was fucking koud, en er vond een invasie aan kutscholieren plaats
Als de bus van half 8 nou gewoon was gekomen had ik geen last gehad van die schreeuwende kutkoters
Maaaaar, wel bijna weekeeeeendquote:
oeeh spannnend!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maaaaar, wel bijna weekeeeeend
Ik heb besloten vandaag mijn medicijnen niet te slikken, kijken of ik het volhou
4 dagen weekendquote:Op donderdag 18 november 2010 08:41 schreef NBT het volgende:
[..]
oeeh spannnend!Bijnaaa weekend inderdaad!
5 dagen weekend!! Zondag naar New Castle!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
4 dagen weekendVanavond Assassin's Creed halen
Ik ga meequote:Op donderdag 18 november 2010 08:45 schreef NBT het volgende:
[..]
5 dagen weekend!! Zondag naar New Castle!
Opschepperquote:Op donderdag 18 november 2010 08:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohww???quote:
hihihihihhihihiquote:
In amerika?quote:Op donderdag 18 november 2010 08:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Ze zal wel UK bedoelenquote:
Dan zal ze het wel verkeerd typenquote:
Dan heb ik het verkeerd getypt, toch staat het zo op me ticket?quote:Op donderdag 18 november 2010 08:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan zal ze het wel verkeerd typen
Kloptquote:
Newcastle upon Tynequote:Op donderdag 18 november 2010 08:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan zal ze het wel verkeerd typen
Je gaat op de waterfiets?quote:
En wat ga je daar doen? Klinkt leuk in ieder geval.quote:
Ohja en dat natuurlijkquote:
Mini cruise!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En wat ga je daar doen? Klinkt leuk in ieder geval.
Dat heeft mijn ma ook gedaanquote:Op donderdag 18 november 2010 08:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Mini cruise!Ben dinsdag weer terug
tot vanmiddag!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat heeft mijn ma ook gedaanVele plezier daar
Ooh en ik ben wegTot vanmiddag
Werk zequote:Op donderdag 18 november 2010 08:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat heeft mijn ma ook gedaanVele plezier daar
Ooh en ik ben wegTot vanmiddag
verklaar je naderquote:Op donderdag 18 november 2010 08:59 schreef Michhas het volgende:
Ik ben verlieeefd op een strippeeeer, strippeeer, stripper, stripper, stripper, stripper , stripper, stripper
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
we willen
achtergrondinformatie
pics
etc.
Nee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Wat een tegenvaller Michhas!quote:Op donderdag 18 november 2010 09:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Nee!Ze is van mij!
Want:Ik ben verlieeefd op een strippeeeer, strippeeer, stripper, stripper, stripper, stripper , stripper, stripper
ik zie hem vanavond weerquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:19 schreef tdrone het volgende:
strip peer![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]RokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Date denkt dat ik niet een dag zonder roken kan, ik ga 'm bewijzen dat ik 't wel kan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ooohwwwquote:Op donderdag 18 november 2010 09:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik zie hem vanavond weerWill & Grace kijken
En ik had het meer over 36 CrazyfistsEn ik zie ze volgende maand weer
Ghehequote:Op donderdag 18 november 2010 09:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
RokenDate denkt dat ik niet een dag zonder roken kan, ik ga 'm bewijzen dat ik 't wel kan.
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
GheheDaar begint het mee. DW zit nu al onder de duim. Over 2 weken eist hij dat je stopt
Ohja en fijn dat je date leuk was![]()
Zo is het wel ja.... Ik zou gewoon zeggen, Nee dat kan ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
GheheDaar begint het mee. DW zit nu al onder de duim. Over 2 weken eist hij dat je stopt
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Ooohwwwhaha ja kan me voorstellen!
Nietes. Hoewel ik waarschijnlijk toch wel ga stoppen, ik rook nauwelijks nog.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mijn vriendin zeurt al 2,5 jaar dat ik moet stoppen/minderen. Dan is het weer een tijdje stil en dan krijg je het hele circus weerquote:Op donderdag 18 november 2010 09:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Zo is het wel ja.... Ik zou gewoon zeggen, Nee dat kan ik inderdaad niet.neem er maar vrede mee!
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Nee!Ze is van mij!
Want:Ik ben verlieeefd op een strippeeeer, strippeeer, stripper, stripper, stripper, stripper , stripper, stripper
Sowieso is voor iemand stoppen ook dom.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mijn vriendin zeurt al 2,5 jaar dat ik moet stoppen/minderen. Dan is het weer een tijdje stil en dan krijg je het hele circus weer![]()
Niet toegeven, werkt inderdaad het beste.
zou mij juist verstandig lijkenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso is voor iemand stoppen ook dom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
zou mij juist verstandig lijken
vanavond uit eten
Ik ben gisteren ook uit eten geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook uit eten geweest.bij KFC vind ik vooral die buckets lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat doe ik hier?
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
bij KFC vind ik vooral die buckets lekker![]()
Ik vond t echt smerig.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
bij KFC vind ik vooral die buckets lekker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond t echt smerig.Ik ben negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:56 schreef eNGine10 het volgende:
Ik begin denk ik met een rap over de townships waar ik verwacht vandaan te komen
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:56 schreef eNGine10 het volgende:
Ik begin denk ik met een rap over de townships waar ik verwacht vandaan te komen
Doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:56 schreef eNGine10 het volgende:
Probeer eens uit te ademenquote:
Ohwjaaaa!!quote:
Dan ben je er ook eerder vanaf, des te eerder het feest kan beginnenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohwjaaaa!!![]()
Ghehe, nee gesprek word misschien vervroegd.........
hihi ik hoop dat het feest is!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan ben je er ook eerder vanaf, des te eerder het feest kan beginnen
Komt vast wel goedquote:
quote:
Nouja, ik denk niet dat ze daar naar kijken!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
Je bent toch zo'n schatje? Die wil toch niemand wegsturen.
Mijn leidinggevende is een vrouw ja....quote:Op donderdag 18 november 2010 10:26 schreef eNGine10 het volgende:
Of ligt je lot in handen van een stel vrouwen, dan word het moeilijker
Oeh, sterktequote:Op donderdag 18 november 2010 10:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende is een vrouw ja....
Wat leer je tijdens computerles?quote:
zeg dat nou nietquote:Op donderdag 18 november 2010 10:46 schreef tdrone het volgende:
zou wel lullig zijn als je eruit word gestuurd omdat je teveel fokt
We moeten aan het leesdossier werken, maar supernerd Lutte heeft het al af.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat leer je tijdens computerles?
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
We moeten aan het leesdossier werken, maar supernerd Lutte heeft het al af.
Dalijk twee tussenuren, uur les, tussenuur, les.
Haha dus nu kun je spelletjes spelen?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
We moeten aan het leesdossier werken, maar supernerd Lutte heeft het al af.
Dalijk twee tussenuren, uur les, tussenuur, les.
quote:
Alle spelletjessites zijn geblokkeerd.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha dus nu kun je spelletjes spelen?
Bikemania is een aanrader
Pauzeer zequote:Op donderdag 18 november 2010 10:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Alle spelletjessites zijn geblokkeerd.
Verbaast me dat FOK! nog toegankelijk is!
Maar ik ga pauze houden, fijne werkdag!
proxiesquote:Op donderdag 18 november 2010 10:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Alle spelletjessites zijn geblokkeerd.
Verbaast me dat FOK! nog toegankelijk is!
Maar ik ga pauze houden, fijne werkdag!
En waarin moeten we jou hiermee helpen?quote:Op donderdag 18 november 2010 11:05 schreef NBT het volgende:
Help, moet een formulier invullen als voorbereiding!
Zijn er zaken die volgens u moeten veranderen, zodat u uw werk beter kunt uitvoeren?
Wat zijn uw toekomstverwachtingen binnen Portaal wat betreft uw loopbaan?
(andere functie, lichter of zwaarder; andere werkzaamheden)
Wat zijn uw wensen met betrekking tot begeleiding, opleiding, hulpmiddelen, etc.?
Hoe kijkt u aan tegen uw eigen functioneren wat betreft: resultaatgebieden, kennis en vaardigheden en competenties (zie formulier beoordelings- en voortgangsgesprek)
Ik ben zo in spanning dat ik geen antwoorden weet!quote:Op donderdag 18 november 2010 11:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
En waarin moeten we jou hiermee helpen?
Ga even lekker poepen, daar wordt je ontspannen vanquote:Op donderdag 18 november 2010 11:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben zo in spanning dat ik geen antwoorden weet!
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:05 schreef NBT het volgende:
Help, moet een formulier invullen als voorbereiding!
Zijn er zaken die volgens u moeten veranderen, zodat u uw werk beter kunt uitvoeren?
moet je echt zelf invullen
Wat zijn uw toekomstverwachtingen binnen Portaal wat betreft uw loopbaan?
(andere functie, lichter of zwaarder; andere werkzaamheden)
slijmvberhaaltje over doorgroeien
Wat zijn uw wensen met betrekking tot begeleiding, opleiding, hulpmiddelen, etc.?
slijmverhaaltje naar baas
Hoe kijkt u aan tegen uw eigen functioneren wat betreft: resultaatgebieden, kennis en vaardigheden en competenties (zie formulier beoordelings- en voortgangsgesprek)
goede punten met een slecht punt dat waar je meteen een oplossing voor hebt
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ga even lekker poepen, daar wordt je ontspannen van
Die zou ik nu inderdaad maar al te graag aansteken!quote:
je maakt het nog moeilijkerquote:
mijn collega heeft even geholpen...quote:
Wat voorn?quote:Op donderdag 18 november 2010 11:42 schreef Michhas het volgende:
Man man man, ik verveel me de tering vandaag...
Heb mijn pillen toch maar geslikt, ik merk dat het onmogelijk is om de dag normaal door te komen zonder medicijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |