Dan geef ik je tussen door toch anders lekkersquote:Op woensdag 17 november 2010 16:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik verhongerd joh...
Jawel time flies enzquote:
Ow? Wat staat er allemaal op het 'menu'?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan geef ik je tussen door toch anders lekkers
gezelligquote:Op woensdag 17 november 2010 17:03 schreef Giertje het volgende:
als het me bevalt maybe kom ik dan ook wel naar de meet de 12de
mja lijkt mij ook welquote:
Dat kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja lijkt mij ook wel
en ik ken teminste 2 personen al in het echt dus dan maakt het een stuk makkelijker
dat geloof ik ook wel maar sowieso nieuwe mensen ontmoeten is soms best wel eng om het maar zo te zeggenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellenEn ik ben niet zo moeilijk hoor
Ik kon het niet helpen dat ik per ongeluk even op je hyves keek, maar ik moest wel erg lachen om dat plaatje van Dolf met z'n kraaienpartijquote:Op woensdag 17 november 2010 17:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat geloof ik ook wel maar sowieso nieuwe mensen ontmoeten is soms best wel eng om het maar zo te zeggen
dat weet je bestquote:Op woensdag 17 november 2010 16:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ow? Wat staat er allemaal op het 'menu'?
whehehehe ja kwam em tegen vond dat wel een leuk plaatje om daar neer te zettenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kon het niet helpen dat ik per ongeluk even op je hyves keek, maar ik moest wel erg lachen om dat plaatje van Dolf met z'n kraaienpartij
Picsquote:
Sehr geilquote:Op woensdag 17 november 2010 17:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Komt ie
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
schijnbaar tijd vrij plannen voor een verwendagje!quote:
En ik dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:21 schreef NBT het volgende:
[..]
schijnbaar tijd vrij plannen voor een verwendagje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |