En nu maak je een grapje natuurlijk. Anders kunnen de andere SCers dus voortaan beter hun mond houden?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:53 schreef Iska het volgende:
Bedoelde het in positieve zin, dat die woorden wat meer waarde hebben wanneer ze van jou komen dan wanneer ze bijv. van mij komen
..Ik snap ook wel wat je bedoelt, maar ben bang dat als ik het NU niet doe er nooit wat van terecht komt.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Long time ago, when I was young.............
Had many dreams, many desires.
I did do both of them, fullfilling my dreams and desires.
I gave it all, lived my life to the max!
Now? I am an old lad,.......learned my lessons, got wiser.....
Where am I now? Back to basic.
25/26 is sowieso de goede leeftijd ervoor, zijn maar weinig mensen die het voor elkaar krijgen het daaronder te halen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:47 schreef Iska het volgende:
Hoe oud ben je nu Vronsky??
Ow laat maar, ruim half jaar ouder dan ik. Maar dat betekend dat als je weggaat voor 4 jaar je dus sowieso een extra jaar kwijt bent voordat je voor je GB mag gaan (solliciteren en keuring gaat lastig in Greece), wat betekend dat je alweer 25 bent eer je daar kan beginnen
De oudjes kunnen anders ook aardig wat leren van de jonkies hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 16:53 schreef Iska het volgende:
Bedoelde het in positieve zin, dat die woorden wat meer waarde hebben wanneer ze van jou komen dan wanneer ze bijv. van mij komen
Vertel dat even tegen de tientallen lichtingen die Commando zijn geworden tijdens hun dienstplicht.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:54 schreef Vronsky het volgende:
25/26 is sowieso de goede leeftijd ervoor, zijn maar weinig mensen die het voor elkaar krijgen het daaronder te halen.
Liep je als dipli ook eerst 6 maanden rond in een selectie traject, daarna nog eens 52 weken in een opleiding die je misschien alsnog niet haalt?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertel dat even tegen de tientallen lichtingen die Commando zijn geworden tijdens hun dienstplicht.
Nee, mensen werden bij opkomst gedumpt in Roosendaal om aan die opleiding te beginnen. Uitvallers werden bij andere onderdelen ondergebracht. En ja, de blijvers hadden een jaar opleiding en minimaal zes maanden paraat.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:58 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Liep je als dipli ook eerst 6 maanden rond in een selectie traject, daarna nog eens 52 weken in een opleiding die je misschien alsnog niet haalt?
Het kan, maar het zijn uitzonderingen tegenwoordig.
http://www.korpscommandot(...)ae0a220ec67f00611efbquote:Op woensdag 17 november 2010 16:54 schreef Vronsky het volgende:
25/26 is sowieso de goede leeftijd ervoor, zijn maar weinig mensen die het voor elkaar krijgen het daaronder te halen.
Heh, tijd geleden was het nog 19-30 : )quote:Op woensdag 17 november 2010 17:03 schreef Iska het volgende:
[..]
http://www.korpscommandot(...)ae0a220ec67f00611efb
"Tussen de 19 en 26,5 jaar "
Dan moet het dus wel in 1 keer helemaal goed gaan
Welkom thuis!quote:
Zal ik wat te drinken voor je inschenken?quote:
Alsjeblieft.quote:
Chef koelvak?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:57 schreef Maitje het volgende:
@Jankaa
Op het moment bij de AH
@Cobra
Thnx darling
Nee, want Maitje is totaal niet frigide.quote:
ja, vond dat Obama zijn tekst wel wat beter had mogen doorlezen. Maar los daarvan wel interessantquote:Op woensdag 17 november 2010 18:16 schreef Clan het volgende:
Waar de wijzen de jeugd iets proberen bij te brengen Wat is wijsheid, zeg ik maar?
Iemand nog de inhuldiging gisteren bekeken van de MOH door Obama?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |