-4?? je zit in Lapland?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:41 schreef DenntVLD het volgende:
[..]
Het is irritant hoor, als iemand een deur open laat met -4graden!
dat is pas een terechte klachtquote:Op woensdag 17 november 2010 15:23 schreef romige_chocolademelk het volgende:
mensen die dan vragen of je in de kerk geboren bent
oohnoes.... ga huilen manquote:Op woensdag 17 november 2010 15:41 schreef DenntVLD het volgende:
[..]
Het is irritant hoor, als iemand een deur open laat met -4graden!
Dat had ik ook bijna vroeger met een klasgenoot. Hij moest in iedere les de ramen wijd open doen. Zelfs in de winter. Het was een beer van een leerling, dus vechten deed ik net niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:48 schreef martinus- het volgende:
Erg vervelend ja, en bovendien zijn het altijd dezelfde die het doen.
Heb zo eens een gevecht met mijn collega gehad die me voortdurend teisterde.
Komt omdat wanneer je veel spiermassa en eventueel veel vet hebt, het warmer hebt dan een dun iemand...quote:Op woensdag 17 november 2010 15:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat had ik ook bijna vroeger met een klasgenoot. Hij moest in iedere les de ramen wijd open doen. Zelfs in de winter. Het was een beer van een leerling, dus vechten deed ik net niet.
Dat kind droeg altijd een trui wat zo dik is dat je het als jas kan gebruiken. En dat doet hij ook. Hij moet gewoon zijn kleding aanpassen, maar dat doet ie niet. Ik ging zelfs een keer met een jas met handschoenen in de klas om een punt te maken dat ik het écht koud vind.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Komt omdat wanneer je veel spiermassa en eventueel veel vet hebt, het warmer hebt dan een dun iemand...
ha ik wel hoor, heb er vies hard opgeklapt!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat had ik ook bijna vroeger met een klasgenoot. Hij moest in iedere les de ramen wijd open doen. Zelfs in de winter. Het was een beer van een leerling, dus vechten deed ik net niet.
Netjes.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:55 schreef martinus- het volgende:
[..]
ha ik wel hoor, heb er vies hard opgeklapt!
Ik heb het alleen in Zuid-Limburg gehoord ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:58 schreef Ivo1986 het volgende:
De uitspraak met de kerk komt van vroegah, toen alles nog beter was!
De deur van de kerk was toen altijd open voor de burger. Vandaar.
Tja en de uitspraak van de kermis in Gulpen komt volgens mij alleen in Zuid-Limburg voor
Super masterlijk mooi gebiedquote:Op woensdag 17 november 2010 16:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Netjes.
[..]
Ik heb het alleen in Zuid-Limburg gehoord ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |