nee hoor, ik zeg altijd epoch ipv episch, weet ook niet waarom, hè, wat weet ik weinig vanavondquote:Op woensdag 17 november 2010 19:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu moet ik bekennen dat IK onder een steen heb gewoond. Epoch?
Ik voel me nu opeens een stuk ouder met mijn 29quote:Op woensdag 17 november 2010 18:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zozo, dat had ik nou weer niet verwacht
nee, ik ben 14
ik had jou wel ongeveer rond de 30 geschat jaquote:Op woensdag 17 november 2010 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik voel me nu opeens een stuk ouder met mijn 29
Ja die 81 in mijn naam verraadt natuurlijk veelquote:Op woensdag 17 november 2010 19:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had jou wel ongeveer rond de 30 geschat ja
zulke connecties maken mijn hersenen nietquote:Op woensdag 17 november 2010 19:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die 81 in mijn naam verraadt natuurlijk veel
Okee, meestal schatten mensen mij wel iets jonger. Ik zie er zonder op te scheppen ook meer uit als iemand van een jaar of 25 en ben in sommige dingen nog vrij jeugdig en soms ook nog wat onvolwassenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:12 schreef TheFamousMan het volgende:
als ik niet iemands leeftijd moet raden iig....
vind je dat fijn?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, meestal schatten mensen mij wel iets jonger. Ik zie er zonder op te scheppen ook meer uit als iemand van een jaar of 25 en ben in sommige dingen nog vrij jeugdig en soms ook nog wat onvolwassen
Dat ze me ca 4 jaar jonger schatten? Vind ik niet zo erg hoor. Ik voel me ook zo jong ongeveer..quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 17 november 2010 19:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben maar eens bowlen![]()
Bis Later![]()
spätahquote:Op woensdag 17 november 2010 19:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben maar eens bowlen![]()
Bis Later![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik eet sws geen vlees, dus ik ben ook niet zo op de hoogte van al die versnaperingen, maar tochDat is het slecht excuus voor het feit dat je algemene kennis te wensen overlaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest denken aan de Argentijnse mensenoverboordgooipilootquote:Op woensdag 17 november 2010 19:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee hoor, ik zeg altijd epoch ipv episch, weet ook niet waarom, hè, wat weet ik weinig vanavond
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Okokok, het spijt me, maar, wat zit er in?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:47 schreef MissMSX het volgende:
Dat is het slecht excuus voor het feit dat je algemene kennis te wensen overlaat
Je loopt maar minstens 4 jaar achter ziequote:Op woensdag 17 november 2010 19:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Okokok, het spijt me, maar, wat zit er in?
Ik had er ook pas dit jaar voor het eerst van gehoordquote:Op woensdag 17 november 2010 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je loopt maar minstens 4 jaar achter zie
Kapsalon (shoarma gerecht) (zie OP voor het antwoord op je vraag)
Een kapsalon haal je doorgaans ook niet in een snackbar, maar in een shoarmatentquote:Op woensdag 17 november 2010 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had er ook pas dit jaar voor het eerst van gehoord.
Maar ik kom ook nauwelijks in een snackbar..
klinkt nou niet echt bepaald lekker, maarja, je zal het wel eerst moeten proevenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je loopt maar minstens 4 jaar achter zie
Kapsalon (shoarma gerecht) (zie OP voor het antwoord op je vraag)
daar kom ik al helemáál nooit, ook nog nooit geweest volgensmijquote:Op woensdag 17 november 2010 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een kapsalon haal je doorgaans ook niet in een snackbar, maar in een shoarmatent
Sjeuzus.quote:
gefeliciteerdquote:
jij een hartaanvalquote:
ook niet als kleine jongen met je ouders? of tijdens een verjaardagsfeestje?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar kom ik al helemáál nooit, ook nog nooit geweest volgensmij
Ik bestelde nietsvermoedend zo'n ding zonder dat ik wist dat er kaasquote:Op woensdag 17 november 2010 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klinkt nou niet echt bepaald lekker, maarja, je zal het wel eerst moeten proeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |