11 uur.quote:
hey, ik ben alleen tot 10 uur bezigquote:Op woensdag 17 november 2010 15:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik zit hier nog tot een uur of 10.
maak je altijd zulke lange werkdagen?quote:
Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef Pien85 het volgende:
Kut bol.com, kut ereader, kut kat, kut alles
Nee hoor. Alleen vandaag.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:05 schreef Aarti het volgende:
maak je altijd zulke lange werkdagen?
Wat is er loosquote:Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef Pien85 het volgende:
gelukkigquote:
Omdat die kutkat net besloot mijn afwas van 't aanrecht af te flikkeren terwijl ie dondersgoed weet dat ie niet op t aanrecht mag en ik bovendien net even was gaan zittenquote:Op woensdag 17 november 2010 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er loos?
En waarom is de kat kut?
Poezels zijn lief!
Jij maakte toch altijd wel veel uren? Maar je hebt dus een nieuwe baan?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:08 schreef Aarti het volgende:
gelukkig
ik werk sinds 2 maanden op een kantoor waar ik om half6 als laatste zit
watskebeurd?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef Pien85 het volgende:
klopt, ik was altijd tot laat aan het werk, en heb nu gekozen voor een andere baan. Geen leasebak meer, maar wel gewoon een negen tot vijf baan, waar toch wel heeeeel veel voor te zeggen isquote:Op woensdag 17 november 2010 16:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij maakte toch altijd wel veel uren? Maar je hebt dus een nieuwe baan?
Goed bezig!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:11 schreef Aarti het volgende:
klopt, ik was altijd tot laat aan het werk, en heb nu gekozen voor een andere baan. Geen leasebak meer, maar wel gewoon een negen tot vijf baan, waar toch wel heeeeel veel voor te zeggen is
zet deze dag gewoon in de koelkast.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat die kutkat net besloot mijn afwas van 't aanrecht af te flikkeren terwijl ie dondersgoed weet dat ie niet op t aanrecht mag en ik bovendien net even was gaan zitten
En die fucking ereader doet niet wat ie moet doen ofzo![]()
Das wel klote ja. Bij zijn nekvel grijpen en de keuken uitgooienquote:Op woensdag 17 november 2010 16:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat die kutkat net besloot mijn afwas van 't aanrecht af te flikkeren terwijl ie dondersgoed weet dat ie niet op t aanrecht mag en ik bovendien net even was gaan zitten
Je kunt npog geen boek lezenquote:En die fucking ereader doet niet wat ie moet doen ofzo![]()
wokkeltjequote:
lievepliefquote:
quote:
pgrquote:
Schattepatattertjequote:
ik ben toe aan weekendquote:
Maar jij hebt morgenavond toch al weekend? TErwijl ik nog tot en met zaterdag doormoet?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben toe aan weekend![]()
zoooooooo moe, maar wel goed![]()
en daar?
Wel oke hoor ook moequote:Op woensdag 17 november 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben toe aan weekend![]()
zoooooooo moe, maar wel goed![]()
en daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |