Ohquote:Op donderdag 18 november 2010 17:18 schreef lynda het volgende:
Nee hij zit ook in de stad en ik geloof in overdie.. Richting stadion in ieder geval!
free record shop... zit nu dat bloemenzaakje wat eerst onderaan de trap zatquote:Op donderdag 18 november 2010 17:26 schreef lynda het volgende:
Waar heb jij gewerkt dan?
In de stad zit hij ook in een zijstraatje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het hele station gaat op de schop de aankomende jaren..
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:39 schreef lynda het volgende:
Bloemenzaak is bekende van mij
CafeT gaat weg he.. Komt een hema!Een hemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het hele station gaat op de schop de aankomende jaren..![]()
Ja logisch ook...
Gaan ze alweer verbouwen? Voor mijn gevoel is het echt nog niet zo lang geleden![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, ik wil helemaal geen Hemaworst ruiken als ik 's ochtends mijn trein wil halen.
Nee, ga zo lekker gamen.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
![]()
bianc, nog naar vic vanavond?
okquote:
ja nee om misselijk van te wordenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, ik wil helemaal geen Hemaworst ruiken als ik 's ochtends mijn trein wil halen.
Denk Dragon Agequote:
ken ik niet...quote:
echt waar?quote:
Lekkelquote:Op donderdag 18 november 2010 20:41 schreef Bart het volgende:
Zo, dat was weer lekker wokken op kosten van de baas.
doe je goed... met je vrouw of werk?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:41 schreef Bart het volgende:
Zo, dat was weer lekker wokken op kosten van de baas.
dank u...quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
doe je goed... met je vrouw of werk?
het is 98 procent zeker dat ik 1 december bij mn nieuwe werk begin
Werkquote:Op donderdag 18 november 2010 20:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
doe je goed... met je vrouw of werk?
het is 98 procent zeker dat ik 1 december bij mn nieuwe werk begin
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een hema![]()
Ja logisch ook...
Gaan ze alweer verbouwen? Voor mijn gevoel is het echt nog niet zo lang geleden
Jup net als op Amsterdam Centraal!quote:
ja leuk... maar december is wel druk he? Of gaan we voor een nieuwjaarsborrelquote:Op donderdag 18 november 2010 21:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
waarom dacht je dat ik een meet voorstelde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |