quote:
Nou echt waar hoor

. Ik had mezelf ook niet laten slagen overigens. Maar de reden waarom hij me liet zakken, dat ging helemaal nergens over. Hij zei: je bent gezakt, weet je ook waarom? Dus ik zeg: daarom en daarom en daarom (had drie dingen gedaan waarvan ik dacht dat het wel een fuckup was). Hij antwoordt: nee, dat was allemaal niet zo erg. Je bent gezakt omdat je die ene kruising te snel over ging. Dus ik even nadenken. Dat was een kruising uit een woonwijk over een grote doorgaande weg naar een andere woonwijk. Ik reed dus dertig. Ik kon ruim voordat ik de kruising op reed een kilometer naar links kijken, kwam niets aan, ik kon ook een kilometer naar rechts kijken, kwam ook niets aan. Kon nog 3x links en rechts kijken voordat ik bij de kruising was (wat ik ook deed) terwijl ik dus met 30 doorreed. En toen stak ik de kruising over met 30. Maar dat was dus te snel

. Dus ik zei: maar er kwam niets aan, in geen velden of wegen was er ander verkeer! Klopt zegt ie, maar je weet nooit wat voor onverwachts er komt. Right

.
Tweede keer ging een stuk beter, die examinator was vet relaxt. Beetje grappen maken enzo, lekker slap ouwehoeren. We gingen als laatste weg van het CBR, maar waren als eerste terug. Over de snelweg terug moest ik een beetje doorrijden van hem (150) want zijn koffie werd koud. Hij had het al weer gezien dat ik het kon

. Snapte niet dat ik niet de eerste keer geslaagd was, hij had niets aan te merken.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.