Nog een paar uurtjesquote:
Neem aan dat ze met stripfiguren Donald Duck en Suske & Wiske enzo bedoelen. Dus aan welke voorwaarden voldoet mijn pas nou niet? Nou ja, ga er wel weer een klachtenbrief tegenaan gooien.quote:Niet mogelijk:
Portret(ten) van beroemdheden, waaronder bekende voetballers, popsterren, filmsterren en royalty
Kunstwerken
Logos van merken, bedrijven en verenigingen
Namen van bedrijven of bekende personen
Stripfiguren, gedichten, songteksten of notenbalken
Advertenties, reclamefotos van merkproducten
Adressen, telefoonnummers, internetadressen
Vlaggen van landen
Politieke of religieuze afbeeldingen en/of teksten
Mishandeling en geweld
Alcohol, drugs en tabak
Bloot of seksueel getinte afbeeldingen
Racistische afbeeldingen
Pasfotos en identiteitsbewijzen
Afbeeldingen uit computergames en filmscènes
niks is goed... J had ook al een paar die opmerking gehadquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:34 schreef Bart het volgende:
Kudt ING
Ik had een custom betaalpas aangemaakt met dit:
[ afbeelding ]
Krijg ik net een brief dat het niet voldoet aan de richtlijnen.
En wat zijn die richtlijnen?
[..]
Neem aan dat ze met stripfiguren Donald Duck en Suske & Wiske enzo bedoelen. Dus aan welke voorwaarden voldoet mijn pas nou niet? Nou ja, ga er wel weer een klachtenbrief tegenaan gooien.
Inderdaad, je hebt maar weinig dingen die mogen op deze manierquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks is goed... J had ook al een paar die opmerking gehad
eigenlijk mag je gewoon nietsquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt maar weinig dingen die mogen op deze manier.
Toffe Grolsch-pas? Mag niet. Tieten? Mag niet. Je favoriete band? Mag niet. Games en films, mag niet. Wat een bulshit.
Jawel, een foto van een zonsondergang ofzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eigenlijk mag je gewoon niets
lekker afgezaagdquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel, een foto van een zonsondergang ofzo.
poesjesquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:59 schreef Bart het volgende:
Op een van mijn pasjes heb ik een foto een van de poezen. Dat was dan wel toegestaan.
nou dat heeft nog lang geduurdquote:Op maandag 22 november 2010 08:27 schreef Bart het volgende:
Zo, ik zit ziek thuis. Eindelijk heeft onze eerste meet me ingehaald.
whisky of pure wodka is beterquote:Op maandag 22 november 2010 08:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
beterschap bart!
ik heb trouwens nog 2 blikken guiness liggen, wil je er 1 voor het bestrijden van de ziektekiemen?
kan ook, maar in quiness schijnt veel ijzer te zittenquote:Op maandag 22 november 2010 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whisky of pure wodka is beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |