Je kan het altijd proberen, zeker als je goed met hem op kan schieten. Zal je kennis zeker ook van je waarderenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:17 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, dilemma. Manager die ik goed ken heeft iemand die ik ook goed ken en zeer waardeer op belachelijke gronden op nonactief gesteld. Zit af te wegen of ik me er mee moet gaan bemoeien, ook al heb ik er formeel niets mee te maken.
Dat is wel iets te makkelijk gesteld helaas. Hier spelen andere afwegingen mee dan op een forumquote:Op woensdag 17 november 2010 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat en ik zou als het me dwarszit ermee bemoeien. dat zou die collega fijn vinden en zou jij ook fijn vinden als het bij jou gebeurd. iets wat jij belachelijk vind mag je best vertellen, doe je hier ook
Kan geen kwaad om idd even beide versies aan te horen. Als ze idd beide zeer redelijke personen zijn dan valt er wellicht nog wat mee te doen.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het slachtoffer heb ik zojuist uitgebreid gesproken. De manager in kwestie spreek ik volgende week sowieso, denk dat er dan bij de koffieautomaat maar eens voorzichtig over begin.
was een grappie maar toch zou ik em wel zeggen wat jij ervan vind. als de gronden belachelijk zijn waarop ie non actief wordt gezet zou ik vragen waarom hij die redenen gebruikt en wat zijn echte redenen zijn... als mijn baas zo over een collega praat zeg ik er altijd ook wat van, ook al helpt het niet echt maar dan weet hij wel dat mensen het er niet mee eens zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wel iets te makkelijk gesteld helaas. Hier spelen andere afwegingen mee dan op een forumMaar even hengelen wat nu de precieze afwegingen geweest zijn kan geen kwaad denk ik.
dankje, beetje zwaar hoofd en nek heb ik. wat heb jij precies?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen FFT en er zijn inderdaad veel zieke mensen dus hopelijk gaat dat ook snel weer weg
oh ok dat is mooi. dan hoop ik dat er nog een plekkie vrij is als ik komquote:Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Er is hier een parkeerplaats, en zo ver ik weet geen vergunningsplek want een vriend van me parkeert zn auto daar ook vaak zelfs voor de nacht en dat kost hem niks. Dus ja, je kan hem kwijt![]()
Blij om te horen dat je je nu wat beter voelt! Ik hoop dat dat zo blijft, en dat je fysiek ook herstelt
welke meds heb je? en wat is woozyquote:Op woensdag 17 november 2010 14:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoi allemaal. Uitgewerkt en op mijn werk ook mooi de rapporten weg gewerkt dus ik mag nu de hele middag relaxen. Nodig ook
Ben woozy vandaag
echt vaag.. (meds. denk ik)
Met 2 van zulke parkeerplaatsen in de buurt moet dat wel lukkenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje, beetje zwaar hoofd en nek heb ik. wat heb jij precies?
[..]
oh ok dat is mooi. dan hoop ik dat er nog een plekkie vrij is als ik kom
ook geen pijn maar gewoon vol en zwaar?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:32 schreef Sarabi het volgende:
Bij mij zat het ook vooral in mijn hoofd
das mooi! ik ga ff op routenet checken hoever het isquote:Op woensdag 17 november 2010 14:33 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Met 2 van zulke parkeerplaatsen in de buurt moet dat wel lukken
Ja inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2010 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ook geen pijn maar gewoon vol en zwaar?
ik kom gelijk vanaf mn werk door denk donderdag, alleen bij utrecht altijd wel d-i-k-k-e files maar goed. ik ben 17u klaar en zonder file ben ik er om 18u dus dat wordt dan 19u ofzoquote:Op woensdag 17 november 2010 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
das mooi! ik ga ff op routenet checken hoever het is
Relax zequote:Op woensdag 17 november 2010 14:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoi allemaal. Uitgewerkt en op mijn werk ook mooi de rapporten weg gewerkt dus ik mag nu de hele middag relaxen. Nodig ook
Ben woozy vandaag
echt vaag.. (meds. denk ik)
Bij mij zou het het beste werken om eerst het verslag af te maken maar ik weet niet hoe jij het beste werkt.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:35 schreef LieLie het volgende:
Mèèèn wat een werk zeg!
Het is niet echt 'even tussendoor een verslagje maken'![]()
Twijfel tussen nu naar het tentamen kijken en morgen met frisse moed verder met het verslag, of eerst het verslag helemaal afmaken en dan helemaal focussen op het tentamen..
Ik maak wel iets dat even kan staanquote:Op woensdag 17 november 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kom gelijk vanaf mn werk door denk donderdag, alleen bij utrecht altijd wel d-i-k-k-e files maar goed. ik ben 17u klaar en zonder file ben ik er om 18u dus dat wordt dan 19u ofzo
heb jij me aangestoken?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja inderdaadnu is het wel alweer een stuk minder
sporten jij! hop naar de schuur!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:39 schreef Sarabi het volgende:
Kan iemand mij een schop naar de schuur geven? Ik moet gaan sporten
oooh dat klinkt heel goed. doe donderdag ook zo je bestquote:Op woensdag 17 november 2010 14:40 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik maak wel iets dat even kan staan
Zaterdag komt datelief eten, hij maakt chocolademousse. Ik dacht als hapjes aan olijfjes en authentiek stokbrood met dips en een mooie witte wijn, en dan daarna tagliatelle met varkenshaas en mijn eigen recept voor saus, met broccoli. Later op de avond rosé. Klinkt dat als een goed idee voor een man? (Liefde gaat bij deze zeker door de maag, hij kan namelijk ook koken)
Mn best doe ik zekerquote:Op woensdag 17 november 2010 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
heb jij me aangestoken?
[..]
sporten jij! hop naar de schuur!
[..]
oooh dat klinkt heel goed. doe donderdag ook zo je best![]()
*Schopt*quote:Op woensdag 17 november 2010 14:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij mij zou het het beste werken om eerst het verslag af te maken maar ik weet niet hoe jij het beste werkt.
Succes in ieder geval![]()
Kan iemand mij een schop naar de schuur geven? Ik moet gaan sporten
ooh goeie ik moet ook mn dealer bellen om em winterklaar te maken en nieuwe banden heb ik zeker nodig. bij aanschaf waren ze al half half.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo eindelijk er aan gedacht een afspraak met de garage te maken voor de wintercheck + bandjes wisselen.
@ FF: Remeron/Mirtazapine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |