volgens mij ben jij een beetje een travestiet. Of niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:48 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Lekker boeiend.
Je wijf moet niet zeiken. Moet je eens doggystyle neuken en dan es kijken of zij konthaar heb. Wedden van wel?
Ik heb begrepen dat sommigen gewoon met een wegwerp scheermesje het wegscheren tot in de naad en dan een erg "fris" gevoel hebbenquote:
Toen ik voor het eerst mijn kutje schoor, bloedde, jeukte en kriebelde het aan alle kanten. Na een keer of 3 scheerbeurten verder; geen jeuk. Na een keer of 5; geen open scheerwondjes. Na een keer of 7; blijft het steeds langer glad en voel je er niets meer van, helemaal niets.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:32 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb me maagdelijke kontje 1 keer geschoren
heren
Doe dit nooit nooit nooit nooit nooit van je leven.
Het is niet zo charmant als je de hele dag constant jeuk aan je derriere heb. Vooral als je sport en je gaat zweten hartstikke leuk allemaal maar het jeukt
TS conclusie heb schijt aan je wijf.
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:20 schreef Pox het volgende:
Mijn vriend is over zijn hele lichaam behaard, gewoon zoals een menselijk lichaam behaard is; dus ook zijn kont.
Waarom niet? Ik vind het niet aantrekkelijk, maar zo is het lichaam, en wat is er mis met natuurlijkheid? Ik zelf scheer me overal, echt overal, tot de schouderbladen waar het niet eens behaard is. En toch vind ik haar bij mannen niet zo heel erg afstotelijk. Alleen vrouwen die een haartje op hun armen hebben, al is het maar een stoppel; ik ga over mijn nek.
Back on topic; Ik hou heus niet minder van hem als 'ie een menselijk donsvachtje heeft, of minder geil? Ik hoorde dat het je vrouw is, dan zou zij het al helemaal niet moeten doen en van joun lichaam houden!
Mijn vriend is bij lange na niet perfect naar de maatstaven van het westerse schoonheidsideaal, maar toch verafgood ik zijn lichaam.
Ik vind het nogal vreemd dat jij het zo afgrijselijk vind om een stoppel te zien op een vrouwenarm. Ik vind het er persoonlijk niet uitzien als een vrouw kale armen heeft en al helemaal niet als ze over haar hele lijf stoppels heeft omdat ze alles scheert.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef Pox het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst mijn kutje schoor, bloedde, jeukte en kriebelde het aan alle kanten. Na een keer of 3 scheerbeurten verder; geen jeuk. Na een keer of 5; geen open scheerwondjes. Na een keer of 7; blijft het steeds langer glad en voel je er niets meer van, helemaal niets.
Toen ik voor het eerst mijn kontje schoor, jeukte het een beetje. De keer erna; geen jeuk.
Het groeit alleen vies en dik terug en sta ik elke 2 dagen in een onmogelijk standje in een natte, glibberige (!) douchecabine een scheermesje tussen mijn 2 billetjes te schaven.
HET GAAT OVER EN WORD MOOIER.
Je vind kutje minder vulgair dan bijv. doos?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:22 schreef Pox het volgende:
Nee, zo ligt het niet. Ik vind andere woorden al zo snel vulgair. Ik zeg met mannelijke geslachtdelen ook alleen lul of penisje.
Nee, je bent gewoon een domme doos.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:51 schreef Pox het volgende:
Must en doos vind ik zo onrespectvol, al ben ik geen enge feminist met een neiging tot de mannelijke lesbische kant.
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:50 schreef Ploertendoder het volgende:
Dit is denk ik puur een kwestie van smaak. Ik heb zelf amper haar op mijn billen, maar als ik wel beharing zou hebben daar, dan laat ik t lekker zo hoor. Mits het binnen proporties blijft.
het heeft een betekenisquote:Op donderdag 18 november 2010 23:20 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zweep/duiveltjessmileys en mensen die ze gebruiken..
When I grow up I wanna be famousquote:Op donderdag 18 november 2010 22:50 schreef Ploertendoder het volgende:
Dit is denk ik puur een kwestie van smaak. Ik heb zelf amper haar op mijn billen, maar als ik wel beharing zou hebben daar, dan laat ik t lekker zo hoor. Mits het binnen proporties blijft.
je scheert je schouderbladen? wthquote:Op donderdag 18 november 2010 17:20 schreef Pox het volgende:
Mijn vriend is over zijn hele lichaam behaard, gewoon zoals een menselijk lichaam behaard is; dus ook zijn kont.
Waarom niet? Ik vind het niet aantrekkelijk, maar zo is het lichaam, en wat is er mis met natuurlijkheid? Ik zelf scheer me overal, echt overal, tot de schouderbladen waar het niet eens behaard is. En toch vind ik haar bij mannen niet zo heel erg afstotelijk. Alleen vrouwen die een haartje op hun armen hebben, al is het maar een stoppel; ik ga over mijn nek.
Back on topic; Ik hou heus niet minder van hem als 'ie een menselijk donsvachtje heeft, of minder geil? Ik hoorde dat het je vrouw is, dan zou zij het al helemaal niet moeten doen en van joun lichaam houden!
Mijn vriend is bij lange na niet perfect naar de maatstaven van het westerse schoonheidsideaal, maar toch verafgood ik zijn lichaam.
Ik heb waarschijnlijk een obsessie met mezelf scheren?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
je scheert je schouderbladen? wth
Ik denk het wel..quote:Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk een obsessie met mezelf scheren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |