abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 november 2010 @ 09:32:29 #26
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88852970
Ik heb me maagdelijke kontje 1 keer geschoren

heren

Doe dit nooit nooit nooit nooit nooit van je leven.
Het is niet zo charmant als je de hele dag constant jeuk aan je derriere heb. Vooral als je sport en je gaat zweten hartstikke leuk allemaal maar het jeukt

TS conclusie heb schijt aan je wijf. :D
Je kan me vinden bij de bloemist
  donderdag 18 november 2010 @ 09:33:21 #27
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88852999
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 01:48 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Lekker boeiend.
Je wijf moet niet zeiken. Moet je eens doggystyle neuken en dan es kijken of zij konthaar heb. Wedden van wel?
volgens mij ben jij een beetje een travestiet. Of niet?
pi_88856443
Thanks!
  donderdag 18 november 2010 @ 11:39:20 #29
323859 Johan_Boskamp
Een koek kun je krijgen
pi_88856463
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 11:38 schreef sheepwith5legs het volgende:
Thanks!
dit is de andere kloon van TS?
Kenner!
pi_88857169
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:30 schreef Zapdos het volgende:
ik wax ze altijd :ppp
Ik heb begrepen dat sommigen gewoon met een wegwerp scheermesje het wegscheren tot in de naad en dan een erg "fris" gevoel hebben :D alsof ze een oerwoud hebben weggehaald _O- >:)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88868985
Mijn vriend is over zijn hele lichaam behaard, gewoon zoals een menselijk lichaam behaard is; dus ook zijn kont.

Waarom niet? Ik vind het niet aantrekkelijk, maar zo is het lichaam, en wat is er mis met natuurlijkheid? Ik zelf scheer me overal, echt overal, tot de schouderbladen waar het niet eens behaard is. En toch vind ik haar bij mannen niet zo heel erg afstotelijk. Alleen vrouwen die een haartje op hun armen hebben, al is het maar een stoppel; ik ga over mijn nek.

Back on topic; Ik hou heus niet minder van hem als 'ie een menselijk donsvachtje heeft, of minder geil? Ik hoorde dat het je vrouw is, dan zou zij het al helemaal niet moeten doen en van joun lichaam houden!

Mijn vriend is bij lange na niet perfect naar de maatstaven van het westerse schoonheidsideaal, maar toch verafgood ik zijn lichaam.
pi_88869168
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:32 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb me maagdelijke kontje 1 keer geschoren

heren

Doe dit nooit nooit nooit nooit nooit van je leven.
Het is niet zo charmant als je de hele dag constant jeuk aan je derriere heb. Vooral als je sport en je gaat zweten hartstikke leuk allemaal maar het jeukt

TS conclusie heb schijt aan je wijf. :D
Toen ik voor het eerst mijn kutje schoor, bloedde, jeukte en kriebelde het aan alle kanten. Na een keer of 3 scheerbeurten verder; geen jeuk. Na een keer of 5; geen open scheerwondjes. Na een keer of 7; blijft het steeds langer glad en voel je er niets meer van, helemaal niets.

Toen ik voor het eerst mijn kontje schoor, jeukte het een beetje. De keer erna; geen jeuk.
Het groeit alleen vies en dik terug en sta ik elke 2 dagen in een onmogelijk standje in een natte, glibberige (!) douchecabine een scheermesje tussen mijn 2 billetjes te schaven.

HET GAAT OVER EN WORD MOOIER.
  donderdag 18 november 2010 @ 17:50:04 #33
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_88870227
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:20 schreef Pox het volgende:
Mijn vriend is over zijn hele lichaam behaard, gewoon zoals een menselijk lichaam behaard is; dus ook zijn kont.

Waarom niet? Ik vind het niet aantrekkelijk, maar zo is het lichaam, en wat is er mis met natuurlijkheid? Ik zelf scheer me overal, echt overal, tot de schouderbladen waar het niet eens behaard is. En toch vind ik haar bij mannen niet zo heel erg afstotelijk. Alleen vrouwen die een haartje op hun armen hebben, al is het maar een stoppel; ik ga over mijn nek.

Back on topic; Ik hou heus niet minder van hem als 'ie een menselijk donsvachtje heeft, of minder geil? Ik hoorde dat het je vrouw is, dan zou zij het al helemaal niet moeten doen en van joun lichaam houden!

Mijn vriend is bij lange na niet perfect naar de maatstaven van het westerse schoonheidsideaal, maar toch verafgood ik zijn lichaam.
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef Pox het volgende:

[..]

Toen ik voor het eerst mijn kutje schoor, bloedde, jeukte en kriebelde het aan alle kanten. Na een keer of 3 scheerbeurten verder; geen jeuk. Na een keer of 5; geen open scheerwondjes. Na een keer of 7; blijft het steeds langer glad en voel je er niets meer van, helemaal niets.

Toen ik voor het eerst mijn kontje schoor, jeukte het een beetje. De keer erna; geen jeuk.
Het groeit alleen vies en dik terug en sta ik elke 2 dagen in een onmogelijk standje in een natte, glibberige (!) douchecabine een scheermesje tussen mijn 2 billetjes te schaven.

HET GAAT OVER EN WORD MOOIER.
Ik vind het nogal vreemd dat jij het zo afgrijselijk vind om een stoppel te zien op een vrouwenarm. Ik vind het er persoonlijk niet uitzien als een vrouw kale armen heeft en al helemaal niet als ze over haar hele lijf stoppels heeft omdat ze alles scheert.
Het lijkt trouwens net alsof je mannen probeert op te geilen met je teksten; 'kutje, kontje, billetjes'.
Nouja, boeiend.
Beter te veel dan te weinig
pi_88871452
Nee, zo ligt het niet. Ik vind andere woorden al zo snel vulgair. Ik zeg met mannelijke geslachtdelen ook alleen lul of penisje.
  donderdag 18 november 2010 @ 18:24:26 #35
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_88871540
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:22 schreef Pox het volgende:
Nee, zo ligt het niet. Ik vind andere woorden al zo snel vulgair. Ik zeg met mannelijke geslachtdelen ook alleen lul of penisje.
Je vind kutje minder vulgair dan bijv. doos?
Oké, dat kan :P.
Beter te veel dan te weinig
pi_88875105
Must en doos vind ik zo onrespectvol, al ben ik geen enge feminist met een neiging tot de mannelijke lesbische kant.
pi_88876102
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:51 schreef Pox het volgende:
Must en doos vind ik zo onrespectvol, al ben ik geen enge feminist met een neiging tot de mannelijke lesbische kant.
Nee, je bent gewoon een domme doos.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_88883223
Vrouwen die serieus bij mannen een gladde kont verwachten moeten maar gewoon andere vrouwen gaan daten, daar worden ze wellicht gelukkiger van.
pi_88883528
Dit is denk ik puur een kwestie van smaak. Ik heb zelf amper haar op mijn billen, maar als ik wel beharing zou hebben daar, dan laat ik t lekker zo hoor. Mits het binnen proporties blijft.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_88884381
quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:50 schreef Ploertendoder het volgende:
Dit is denk ik puur een kwestie van smaak. Ik heb zelf amper haar op mijn billen, maar als ik wel beharing zou hebben daar, dan laat ik t lekker zo hoor. Mits het binnen proporties blijft.
~O>

:9
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  donderdag 18 november 2010 @ 23:20:43 #41
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_88884773
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_88910414
quote:
het heeft een betekenis :Y
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:58:14 #43
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88910539
Het zou me werkelijk geen kont (HAHAHA SNAP JE M :{ ) schelen als een zo'n kont behaard is.
Wel zou ik een beetje raar opkijken als overal netjes geschoren is en de kont niet. Doe dan alles scheren.
TS, als je dat doet hè, scheer dan niet dat haar rondom je anus. Daar heb ik hele nare verhalen over gehoord.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  zondag 21 november 2010 @ 21:49:38 #44
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88992269
quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:50 schreef Ploertendoder het volgende:
When I grow up I wanna be famous
pi_89037667
Ik scheer mijn oksels en borsthaar altijd, omdat dat zelf fijner vind. Ik heb niet veel borsthaar en als het dan langer wordt dan vind ik het er vies/lelijk uitzien. Qua oksels vind ik het hygiënisch. Mijn schaam- en buikhaar knip ik kort -- ik vind dat geschoren zo vies aanvoelen en mijn huid gaat er ook geïrriteerd van voelen.

Graag zou ik ook geen haar bij mijn kont willen hebben, maar omdat weg te halen lijkt me een hel! Dus ik laat het lekker zitten. En als ik de TS was, zou ik het dus ook lekker laten zitten. Ik heb nog nooit een meisje daarover horen klagen. Ze zitten dan ook niet met hun handen in mijn kontspleet. En ze hoeven er ook niet naar te kijken tijdens sex.

Volgens mij probeert jouw vrouw je wat aan te praten.
pi_89067791
Ik kwam er later pas achter dat mijn vriend op meerdere plekken nogal harig is, maar daardoor veranderde ik echt niet van gedachte. En hoe vaak ga je nou uitgebreid naar iemands blote kont zitten kijken? Ik vind de voorkant veel interessanter :9 hoewel ik graag in zijn kontje knijp hoor.
pi_89068421
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:20 schreef Pox het volgende:

je scheert je schouderbladen? wth _O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:31:28 #48
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_89070167
Mooie ronde mannenbillen met haren :P
  woensdag 24 november 2010 @ 12:02:21 #49
320149 Pox
Boeleboele
pi_89088789
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

je scheert je schouderbladen? wth _O-
Ik heb waarschijnlijk een obsessie met mezelf scheren?
pi_89094490
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef Pox het volgende:

[..]

Ik heb waarschijnlijk een obsessie met mezelf scheren?
Ik denk het wel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')