Poeh. Hoe vaak moet je dat dan doen? Ik neem aan dat als je het niet wekelijks doet dat je dan stoppels krijgt e.d.?quote:
En welk merk en waar koop je dat?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef Zapdos het volgende:
Je krijgt geen stoppels omdat die haren normaal gesproken zacht zijn.
Ik doe het eens per maand, is een flinke klus.
Maar de haren worden met iedere keer minder omdat je ze met wortel en al verwijderd.
Helaas blijft 9/10 wel terug komen.
Dus na heel veel keer waxen is het wel weg!
Of blijft het in ieder geval lang weg
Uitkijken dat je er niet per ongeluk tussen komtquote:
Nee ze gaat bij me weg. :-(quote:Op woensdag 17 november 2010 12:09 schreef DroogDok het volgende:
Haar op je reet, lekker belangrijk, zie toch niemand, en zo erg vind je vrouw het niet, want ze is nog bij je.
[..]
Uitkijken dat je er niet per ongeluk tussen komt
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:45 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dat ook onaantrekkelijk ja. Maar ja, iedereen heeft wel wat he.
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef AgLarrr het volgende:
Wtf zijn er hier echt gasten die hun kont harsen?! Stelletje halve wijven. New low for manhood
inderdaad, ik ga echt no way mijn kont harsen!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef AgLarrr het volgende:
Wtf zijn er hier echt gasten die hun kont harsen?! Stelletje halve wijven. New low for manhood
Vrouwen met een harige aars ><quote:Op donderdag 18 november 2010 01:48 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Lekker boeiend.
Je wijf moet niet zeiken. Moet je eens doggystyle neuken en dan es kijken of zij konthaar heb. Wedden van wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |