Heul geenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:47 schreef -marz- het volgende:
Gaan jullie gezellig meeten vandaag?![]()
Wat stel ik veel vragen deze morgen?
Je het is dramatisch slecht... i know..quote:Op woensdag 17 november 2010 10:48 schreef AKnynke het volgende:
oi Progje, jouw lijstje van gister is wel heel mager, ik denk niet dat je boven de 1000 kcal uit komt?
Ligt eraan wat jij handig vindt. Ik ben er zo te zien 12:23, en moet rond om 16:33 de trein weer terug, dus ergens daartussen?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ik kan rustig aan doen hier, zie ik.
Hoe laat verwacht je eigenlijk wat te gaan drinken? Eind vd middag?
Dat zijn de loopsessies met 2 wandelminuten tussendoorquote:Op woensdag 17 november 2010 10:53 schreef Perruche het volgende:
3363 hardlopen? wat is dat? En de enige typo was mijn mislukte smiley
Dequote:Op woensdag 17 november 2010 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul geen, hoor, laat vooral je fantasie niet hol op slaan
.
Tenzij jij graag een verkoudheid wil oplopenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul geen, hoor, laat vooral je fantasie niet hol op slaan
.
Heb jij dan genoeg tijd om de stad te verkennen? Het lijkt mij handiger om aan het eind van je tour de hague af te spreken, dan kun je ook je indrukken met me delenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tenzij jij graag een verkoudheid wil oplopen. Maar zullen we rond 3 uur afspreken om wat te drinken? Komt dat goed uit?
16 uur, primaquote:Op woensdag 17 november 2010 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij dan genoeg tijd om de stad te verkennen? Het lijkt mij handiger om aan het eind van je tour de hague af te spreken, dan kun je ook je indrukken met me delen(16 uur dus?). Of ergens daartussen in. 15:00 klinkt zo vroeg en ik moet ook nog schoonmaken etc
.
Dan doen we 15:15, ga je iets na 16 uur terug naar het stationquote:Op woensdag 17 november 2010 11:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
16 uur, prima. Ik heb geen idee hoeveel tijd ik nodig heb. Maar als ik te weinig tijd heb, ga ik gewoon nog een keer terug. Je hebt wel gezien dat ik 16:33 de trein terug moet hebben? Had me een uur vergist.
Haha ok is goed. Ik weet nog wel waar dat is. En ga nu maar eens naar de trein toe, tot vanmiddagquote:Op woensdag 17 november 2010 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan doen we 15:15, ga je iets na 16 uur terug naar het station. Op de plek waar we eerder al hadden afgesproken. Die post ik maar niet hier, want dan komen er allemaal ongewenste bezoekers langs
.
Ik was al aan de mijne begonnen (een krentenbol met kaas). Honger is killing voor de productiviteit.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
ik heb hooooonger, en niets te eten tot lunch, en het is nog wat vroeg voorlunch, denk ik.
Ik ga geen koffie drinken hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 11:23 schreef -marz- het volgende:
Ik wil ook gezellig koffiedrinken met slankies ipv werken de hele dag in een stil kantoor
ik ben de rode kool al aan het opeten nu, ik had zo'n honger dat ik er misselijk van was!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik was al aan de mijne begonnen (een krentenbol met kaas). Honger is killing voor de productiviteit.
Dit ook trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |