Iig niet zo geindoctrineerd door de gezelligheidsmaffia dat ik helemaal warm word van een vlokje sneeuw in november.quote:
Nee dat laatste heb ik deze zomer nog mee gemaakt iemand die zo lief wou zijn om een man naar huis te brengen tot hij uit zijn rolstoel viel en zijn hele kop kapot had.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik niet, zwaar kut.
Er zijn hele wijken waar niet gestrooid of geruimd wordt, prima, maar ouderen zitten dan helemaal geisoleerd of als ze dan toch naar buiten gaan de kans lopen te vallen.
Of ken jij "buurjongens" die vrijwillig even de buren langsgaan om te vragen of ze nog wat kunnen doen?
Knuffel je kat eens, misschien knap je daarvan op!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Iig niet zo geindoctrineerd door de gezelligheidsmaffia dat ik helemaal warm word van een vlokje sneeuw in november.
Tief op, Tante Truus. Ga het kerstdiner voorbereiden (quote:Op woensdag 17 november 2010 16:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Knuffel je kat eens, misschien knap je daarvan op!
Je zieke geest siert je weer eens.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Doe geen moeite yvonne, dit zijn van die types die persé begin september al pepernoten moeten kopen. En naar de Libelle beurs gaan. Gezelligheidsverslaafden. Je weet wel. Het type waar Nederland aan kapot gaat. Van die mensen die je het liefst zo van het perron afduwt als de intercity van 6:40 eraankomt en ze staan daar met hun blije harses een beetje te genieten van het vroege winterweer (lees: kutweer).
Zeg alsjeblieft dat je een troll bent.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Tief op, Tante Truus. Ga het kerstdiner voorbereiden () ofzo.
Ik ga toch niet zo'n kalkoen of kip afbeulen voor kerst. Nee hoor, geef mij maar lekker sojabonen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh. Jij bent zeker zo'n persoon die last heeft van vallende blaadjes.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja want hij zou maar eens uitglijden.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh. Jij bent zeker zo'n persoon die last heeft van vallende blaadjes.
En welke "professionele vakwereld" (quote:[b] Op woensdag 17 november 2010 16:37
Jij bent de exacte definitie van de persoon waar wij in de professionele vakwereld bang voor zijn.
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En welke "professionele vakwereld" (! ) zou dat zijn? De professionele vakwereld van kutnewbies?
Ja ik begrijp dat een pretentieuze kutstudent bent die denkt dat -ie beter is dan de rest van de wereld en daarom wel mag lachen om mensen die dood gaan omdat jij van de sneeuw wilt genieten. Leuke arts zul jij worden zeg!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als je het nu nog niet begrijpt trek ik mijn handen hier van af.
Veel plezier met de rest van je "leven" .... :x
Wie zijn jullie dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:37 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jij bent de exacte definitie van de persoon waar wij in de professionele vakwereld bang voor zijn.
Pas nou op het is de professionele vakwereld yvonne!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie zijn jullie dan?
Brrrrrrrrrrrrr
Ja hallo, dat is m'n kapper ookquote:Op woensdag 17 november 2010 16:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Pas nou op het is de professionele vakwereld yvonne!!!
Onze ervaren rot die al sinds het jaar 2000 hier vertoeft. Hoeveel cm is je e-penis gegroeid gedurende dit topic met al je gejank?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En welke "professionele vakwereld" (! ) zou dat zijn? De professionele vakwereld van kutnewbies?
Nah, ik ga eten koken. 't Is leuk geweest.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:46 schreef Frutsel het volgende:
Godver, straks moet ik hier ook nog aan het werk
Sneeuwschuiven?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:46 schreef Frutsel het volgende:
Godver, straks moet ik hier ook nog aan het werk
Sorry maar ik praat niet met vega-mutsen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Onze ervaren rot die al sinds het jaar 2000 hier vertoeft. Hoeveel cm is je e-penis gegroeid gedurende dit topic met al je gejank?
Zegt de man/vrouw/het met 30 accountsquote:Op woensdag 17 november 2010 16:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Onze ervaren rot die al sinds het jaar 2000 hier vertoeft. Hoeveel cm is je e-penis gegroeid gedurende dit topic met al je gejank?
Je nare opmerkingen raken mij diep.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sorry maar ik praat niet met vega-mutsen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |