Luikquote:Op woensdag 17 november 2010 12:41 schreef dalet het volgende:
Heeft iemand vraag 2 net gehoord in Effe Ekdom?
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:42 schreef themauster het volgende:
Paul gaat verslaggeving op het plein in Eindhoven doen zie ik op twitter dus Roel dit is je kans om de man met de lasbril te ontmoeten
Ik moet je wel teleurstellen, want je kunt 'm niet in actie bewonderen, want je mag niet in de lasvlam kijken.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik moet je wel teleurstellen, want je kunt 'm niet in actie bewonderen, want je mag niet in de lasvlam kijken.
Rabbering..quote:Op woensdag 17 november 2010 12:42 schreef themauster het volgende:
Paul gaat verslaggeving op het plein in Eindhoven doen zie ik op twitter dus Roel dit is je kans om de man met de lasbril te ontmoeten
Die was anders waardeloos vorig jaar, als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:46 schreef themauster het volgende:
Er staat niet of hij de verslaggeving voor tv of radio doet. Ik had eigenlijk Timur op tv verwacht
Volgens mij switchen ze zo'n beetje elk jaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:46 schreef themauster het volgende:
Er staat niet of hij de verslaggeving voor tv of radio doet. Ik had eigenlijk Timur op tv verwacht
Nee dat was leukquote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Die was anders waardeloos vorig jaar, als ik eerlijk ben.
Ja vond ik ook wel leuk vooral de stukjes met Ramonquote:
\Hij stond toch ook een keer bezopen voor het raam of was dat Sander?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij switchen ze zo'n beetje elk jaar.
Vorig jaar was wel humor met Rabbering die iedere morgen weer ergens in een studentenhuis wakker werd met een dikke kater.
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik moet je wel teleurstellen, want je kunt 'm niet in actie bewonderen, want je mag niet in de lasvlam kijken.
Dat was Paul geloof ik, ik heb dat alleen helaas gemistquote:Op woensdag 17 november 2010 12:49 schreef themauster het volgende:
[..]
\Hij stond toch ook een keer bezopen voor het raam of was dat Sander?
Gástquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
.
Dan heb ik vast wel kans om Roosmarijn tegen het lijf te lopen...![]()
.
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:56 schreef Waalwijker het volgende:
Moet Van Dik Hout hier niet ook zo'n ONT-ZET-TEND slechte cover van maken?
En huur Rabbering dan in, die is goed met dat soort gereedschap.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Dat ze het maar laten, anders ga ik hier bij de bouwmarkt een decoupeerzaag huren.
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En huur Rabbering dan in, die is goed met dat soort gereedschap.
Klopt, en dat ze hem vanmiddag maar heel erg snel megahit maken.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Rolling In The Deep wordt nog met de keer dat ik m luister beter. En ik vond m de eerste keer al zo goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |