abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88804037
Ik organiseer dit jaar samen met een andere stagiaire het hele Sinterklaasgebeuren op mijn stageschool (basisschool), maar de school heeft nooit de boekjes die bij het Sinterklaasjournaal horen ontvangen (terwijl ze volgens een mailtje van Teleac/NTR al op 2 nov verzonden zijn). Nu zitten we in de shit, want we kunnen niet inspelen op het Sinterklaasjournaal door ons goed op de inhoud voor te bereiden, en daarnaast missen we belangrijke data (rommelpieten e.d.). Kan iemand die zo'n boekje/de handleiding heeft, ons wellicht uit de brand helpen met wat info? :o
pi_88804221
Zijn de pepernoten al terecht?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_88804246
Ja joh, al lang. Wel op de hoogte blijven hè :{w
pi_88804312
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef Sosha het volgende:
Ja joh, al lang. Wel op de hoogte blijven hè :{w
Sorry, ik had gehoord dat WegWijsPiet ze a la Klein Duimpje achter de boot had gestrooid.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_88804822
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef ThaTim het volgende:

[..]

Sorry, ik had gehoord dat WegWijsPiet ze a la Klein Duimpje achter de boot had gestrooid.
Klopt, en ze vonden ze terug naast de paling bij de visboer :')
Maar 't is goedgekomen hoor, ze hebben een hele lading gejat uit een pepernootfabriek.
  woensdag 17 november 2010 @ 00:16:25 #6
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_88806000
Nu missen ze sleutels heb ik vandaag gezien. ;(
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_88839754
Hoe belangrijk is die data? Kijk gewoon een paar afleveringen en verzin iets leuks! Het hoeft toch niet persee iets met t sinterklaasjournaal te maken te hebben?
pi_88906638
We hebben inmiddels ergens online het boekje gevonden als pdf. Gelukkig! De school wil met het schoen zetten en het bezoek van de rommelpieten synchroon lopen met het Sinterklaasjournaal, en het draaiboek op 3 december bevat ook elementen van het verhaal op tv, ik snap dat wel. Het leeft enorm bij de kinderen en zo maken we het allemaal extra leuk. Het zou voor de kinderen zelfs raar zijn als het thema van dit jaar op school níet terug zou komen. Wat dat betreft heeft het Sinterklaasjournaal wel een behoorlijke monopolypositie (al maakt het bestaan van bijv. de Club van Sinterklaas de boel voor kinderen wel een stuk verwarrender: ander verhaal, andere pieten etc.).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')