abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88802208
Niemand kijkt ervan op als een vrouw toegeeft een dildo/vibo te hebben... wanneer een man een fleshlight heeft is het ineens een ander verhaal.

Is toch niet normaal?
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:51:53 #2
50430 Yuki
Student Midwife
pi_88802345
Schopje naar SEX?
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:51:58 #3
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88802352
Mannen kunnen ook genieten van dildo's en vibo's. O-)
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_88803025
Misschien omdat die net op de markt is..
En daarbij een echte vent regelt gewoon een vrouw natuurlijk
pi_88803988
Boeit toch niet wat voor speeltjes een man gebruikt? Moesten mensen hier moeilijk over doen maar niet over dildo's dan snap ik het ook niet nee.
pi_88804059
Eigenlijk moet ik ook best lachen als een vrouw zegt dat ze een dildo heeft.. _O-
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:30:40 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88804470
Kan je een fleshlight meerdere malen gebruiken, of zit je op een gegeven moment je eikel in je eigen kwak te roeren?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_88804940
ik heb nog nooit zo'n ding aangeraakt, maar ik ben wel geïnteresseerd
pi_88805560
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  woensdag 17 november 2010 @ 09:42:43 #10
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88810032
Schopje SEX

Lijkt mij dat ie daar hoort
pi_88967038
Je kan de binnenzijde uit de koker halen en deze schoon maken. Het is dus niet zo dat hij "vol' zou raken.......

Ik kan het aanraden. Voelt gewoon erg goed aan! Niks mis mee
  maandag 22 november 2010 @ 14:46:10 #12
282002 zapsquad
you zap me right round baby
pi_89012856
- spam -

[ Bericht 98% gewijzigd door Adolecens op 22-11-2010 17:44:15 ]
Zapper die Zap...
(vrij vertaald naar Pipo de Clown's
Sapper de Flap)
pi_89013524
quote:
19s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef L.no het volgende:
Mannen kunnen ook genieten van dildo's en vibo's. O-)
Dat kan maar op een manier dan, en dat lijkt mij persoonlijk niet zo prettig. :)
Goed onthouwen: mannen zijn de kinderen van vrouwen
pi_89015553
Toen ik er achter kwam dat mn nieuwe vriendje er een had wilde ik hem graag eens zien. Ik vond het wel een lollig ding, heb er niet vervelend of raar over gedaan. Waarom zou ik? Maar vriend heeft m desondanks weggeflikkert. Hij zei dat ie het teveel gezeur vond, met schoonmaken enzo. Dat ie hem gekocht had uit nieuwsgierigheid maar hem maar een paar keer gebruikt had. Of dat echt zo is weet ik niet, volgens mij zat er ook wel een deel schaamte bij. Aan de andere kant vertelde hij het uit zichzelf, hij had m ook gewoon niet kunnen laten zien en dan had ik het nooit geweten.
pi_89033003
kheb de goedkopere versie, de flashlight... Prima ding! Tja, je moet em erna wel schoonmaken, maar zo;n werk is dat ook weer niet. Binnenkant eruit, uitspoelen met water, droogmaken en weer poederen met talk. Klaar! De flashlight is overigens wel redelijk wat strakker dan een gewone vrouw, en heeft trilfunctie :).
ja
pi_89033855
Er is/was er een te koop hier op het forum, maar een paar keer gebruikt!

[TK] fleshlight mannen sextoy
Whaaaat???? No money?
pi_89035907
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:37 schreef Johnny-V het volgende:
Er is/was er een te koop hier op het forum, maar een paar keer gebruikt!

[TK] fleshlight mannen sextoy
wtf :')__!!
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:58:55 #18
321634 x-toys
Eenvoud is beter dan twee fout
pi_89071913
Even ontopic: ;)

Ik moet zeggen dat je een vibrator bijvoorbeeld prima samen kan gebruiken.
Het lijkt me toch niks om samen met mijn vriendin een kunstvagina te gebruiken.

Maar oké, ergens is het toch ook wel raar, waarom ook eigenlijk niet?

Waarom niet gewoon lekker die fleshlight aan je vriendin geven en zeggen: "Schat verwen jij mij vanavond eens lekker met deze kunstvagina!"

Sexspeeltjes blijven toch een vrouwen ding, en mannen moet dat maar stiekem doen met kunt kunstvagina.

Hoe denken de vrouwen hier over?

Zijn er vrouwen die hun kerel wel eens hebben verwend (samen) met een kunstvagina bijvoorbeeld? :s)
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:06:35 #19
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_89072330
Nog nooit in het echt gezien, maar ik kan me voorstellen dat een man zo'n ding gebruikt.

Reactie op x-toys: als je vrouw bijvoorbeeld zwanger kan worden (als de pil niet werkt of omdat ze net zwanger is geweest of wat voor reden dan ook) kan je met dit misschien wel de bevrediging hebben bij de man zonder de "lasten", op het schoonmaken na dan. Ik zou als ik en mijn verloofde zo'n ding zouden hebben best hem ermee willen plezieren, vooral wanneer je dat met je eigen lichaam een tijdje niet kan.
  woensdag 24 november 2010 @ 01:48:18 #20
323859 Johan_Boskamp
Een koek kun je krijgen
pi_89081052
Is het ook niet gewoon zo dat mannen vaak voor de makkelijkste oplossing kiezen :P gewoon met de hand, je kan niet verkeerd gaan en daarna hoef je niet een heel ding schoon te maken en te poederen..... :P
Kenner!
pi_89081080
Ik heb deze

Monkey spanker ( grappige naam. ) maar is wel een aanrader.
pi_89215874
Ik moest serieus de 3 plaatjes en bijschrift bekijken voor ik wist wat het was :+

Mijn Fleshlight (Eva Angelina) wordt morgen bezorgd. O-)
pi_89216756
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 09:41 schreef MisterMaaik het volgende:
Je kan de binnenzijde uit de koker halen en deze schoon maken. Het is dus niet zo dat hij "vol' zou raken.......

Ik kan het aanraden. Voelt gewoon erg goed aan! Niks mis mee
Dit. Je mist alleen nog de vrouw eromheen.
pi_89217817
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:58 schreef x-toys het volgende:
Even ontopic: ;)

Ik moet zeggen dat je een vibrator bijvoorbeeld prima samen kan gebruiken.
Het lijkt me toch niks om samen met mijn vriendin een kunstvagina te gebruiken.

Maar oké, ergens is het toch ook wel raar, waarom ook eigenlijk niet?

Waarom niet gewoon lekker die fleshlight aan je vriendin geven en zeggen: "Schat verwen jij mij vanavond eens lekker met deze kunstvagina!"

Sexspeeltjes blijven toch een vrouwen ding, en mannen moet dat maar stiekem doen met kunt kunstvagina.

Hoe denken de vrouwen hier over?

Zijn er vrouwen die hun kerel wel eens hebben verwend (samen) met een kunstvagina bijvoorbeeld? :s)
Speeltjes voor vrouwen KUN je inderdaad samen gebruiken maar veruit de meeste keren gebruik ik ze toch als ik alleen ben hoor. Dus ik snap niet waarom zo'n ding per se samen gebruikt zou moeten worden. Daar heb je cockrings enzo voor, dit lijkt me meer een soloding en daar is niks mis mee.
pi_89218470
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Speeltjes voor vrouwen KUN je inderdaad samen gebruiken maar veruit de meeste keren gebruik ik ze toch als ik alleen ben hoor. Dus ik snap niet waarom zo'n ding per se samen gebruikt zou moeten worden. Daar heb je cockrings enzo voor, dit lijkt me meer een soloding en daar is niks mis mee.
Volgens mij zijn ze in eerste instantie ook bedoeld om te gebruiken als je alleen bent. Dat je er ook met zijn 2en plezier van kan hebben is wat anders natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')