Dat kan maar op een manier dan, en dat lijkt mij persoonlijk niet zo prettig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef L.no het volgende:
Mannen kunnen ook genieten van dildo's en vibo's.
wtfquote:Op maandag 22 november 2010 22:37 schreef Johnny-V het volgende:
Er is/was er een te koop hier op het forum, maar een paar keer gebruikt!
[TK] fleshlight mannen sextoy
Dit. Je mist alleen nog de vrouw eromheen.quote:Op zondag 21 november 2010 09:41 schreef MisterMaaik het volgende:
Je kan de binnenzijde uit de koker halen en deze schoon maken. Het is dus niet zo dat hij "vol' zou raken.......
Ik kan het aanraden. Voelt gewoon erg goed aan! Niks mis mee
Speeltjes voor vrouwen KUN je inderdaad samen gebruiken maar veruit de meeste keren gebruik ik ze toch als ik alleen ben hoor. Dus ik snap niet waarom zo'n ding per se samen gebruikt zou moeten worden. Daar heb je cockrings enzo voor, dit lijkt me meer een soloding en daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:58 schreef x-toys het volgende:
Even ontopic:![]()
Ik moet zeggen dat je een vibrator bijvoorbeeld prima samen kan gebruiken.
Het lijkt me toch niks om samen met mijn vriendin een kunstvagina te gebruiken.
Maar oké, ergens is het toch ook wel raar, waarom ook eigenlijk niet?
Waarom niet gewoon lekker die fleshlight aan je vriendin geven en zeggen: "Schat verwen jij mij vanavond eens lekker met deze kunstvagina!"
Sexspeeltjes blijven toch een vrouwen ding, en mannen moet dat maar stiekem doen met kunt kunstvagina.
Hoe denken de vrouwen hier over?
Zijn er vrouwen die hun kerel wel eens hebben verwend (samen) met een kunstvagina bijvoorbeeld?
Volgens mij zijn ze in eerste instantie ook bedoeld om te gebruiken als je alleen bent. Dat je er ook met zijn 2en plezier van kan hebben is wat anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Speeltjes voor vrouwen KUN je inderdaad samen gebruiken maar veruit de meeste keren gebruik ik ze toch als ik alleen ben hoor. Dus ik snap niet waarom zo'n ding per se samen gebruikt zou moeten worden. Daar heb je cockrings enzo voor, dit lijkt me meer een soloding en daar is niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |