abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:47:51 #1
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_88802043
Tja, er is een tijd van komen. En er is een tijd van gaan. Met pijn in mijn hart ga ik stoppen met mijn Pringles-verzameling. Het zijn (uiteraard) lege bussen. Hieronder een oude foto. De kleintjes (mini's) heb ik niet meer, maar het zijn er ondertussen een stuk meer. In totaal ongeveer 150. Hiervan is er geen enkele dubbel. Er zitten wel wat bijzondere tussen (onder meer een stuk of 5 met het oude logo -zie foto) en een paar uit Japan (met Japanse tekens) en eentje uit Syrie. En een zooitje uniques uit de USA. Wat uit Cuba. En vooral veel uit Nederland. Veel zelfde smaken, maar actiebussen enzo.

(ondertussen dus bijna 2x zoveel gok ik, maar heb geen recente foto helaas) Als je de ruimte hebt, staat het leuk als decoratie... :P

De hele bende zit in dozen ingepakt.
Af te halen in Apeldoorn (no way dat ik dat ga opsturen!) :). In ruil voor iets origineels. Flesje Prosecco of 2 bioscoopbonnen ofzo. Verzin wat leuks. ;)
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:49:48 #2
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_88802182
Oh ja. Niet om iemand bang te maken, maar ik ga over een paar dagen naar de stort. Als niemand ze wil, dan gaan ze... ja... met heel veel pijn in het hart... allemaal naar het grofvuil!

Maar ik zou het heel leuk vinden als ze een nieuw lief baasje vinden. Met liefde jarenlang gespaard! ;)
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_88804424
Maak je daar nou veel indruk mee op vrouwen?

Zo ja, interesse.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:32:43 #4
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_88804572
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef voederbietel het volgende:
Maak je daar nou veel indruk mee op vrouwen?

Zo ja, interesse.
Geen idee. Heb wel een vriendin. Maar of het door de Pringles komt durf ik niet te zeggen. Ik denk vanwege mijn goddelijke lichaam, humor, leuke karakter, knappe uitstraling en goede baan. Maar misschien helpt het voor jou.

In concreto: doe een "bod"! :)
  woensdag 17 november 2010 @ 08:29:42 #5
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_88808616
Sorry voor de early-kick, maar ik plan om vanmiddag naar de stort te gaan.
Daarom een uitzondering:

NIEMAND!!???
  woensdag 17 november 2010 @ 10:27:38 #6
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_88811162
Ik ga er even over nadenken :D. Je had mijn hyves ook al gevonden zag ik *O* . Voor vrijdag laat ik iets van me weten. Jammer dat je de mini's niet meer hebt :o .Trouwens, Hoeveel ruimte neemt het in als je het in verhuisdozen verpakt? Ik gooi denk ik zelf de helft weg die ik dan dubbel heb, maar ik moet ze wel naar Zwolle vervoeren.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  woensdag 17 november 2010 @ 10:31:30 #7
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_88811291
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:27 schreef Sitethief het volgende:
Ik ga er even over nadenken :D. Je had mijn hyves ook al gevonden zag ik *O* . Voor vrijdag laat ik iets van me weten. Jammer dat je de mini's niet meer hebt :o .Trouwens, Hoeveel ruimte neemt het in als je het in verhuisdozen verpakt? Ik gooi denk ik zelf de helft weg die ik dan dubbel heb, maar ik moet ze wel naar Zwolle vervoeren.
Ah cool! Small world! :)
Is prima, ik laat 't tot vrijdag staan. Zou goed kunnen dat ik vrijdagmiddag ga opruimen (naar de stort). Dus wees er op tijd bij. Het staat nu in dozen. Tja... hoe groot is dat... ik gok op 5 verhuisdozen. Maar ik heb diverse maten dozen, dus helemaal vergelijkbaar is het niet.

Laat maar weten!
pi_88815495
Ik weet niet waarom, maar mijn serieuze reactie is ineens verwijderd (mod?), dus nogmaals:

Als je een foto maakt van dat je ze gedumpt hebt op de stort en de foto hier post, dan stuur ik je een kaartje als aandenken ;).
  donderdag 18 november 2010 @ 14:54:02 #9
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_88863207
Allerlaatste kick. Ik ga denk ik over een uurtje naar de grofvuil.
Laatste kans dus.
  donderdag 18 november 2010 @ 15:01:31 #10
44501 Logtie
www.pro-pulsion.nl
  donderdag 18 november 2010 @ 15:37:53 #11
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_88864782
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:01 schreef Logtie het volgende:
Zie hier interesse!!!!

http://verzamelen.marktpl(...)kU%3D&fta_ind=8&fs=1
Thanks, ik heb 'm gemaild.
pi_88890463
Kliko...
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')