CMV gaat grotendeels over cultuur.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:55 schreef wojiao het volgende:
[..]
mijn hemel
misschien wel grappig en interessant als een soort hobby, maar wat verwacht je hier nu daadwerkelijk mee te kunnen doen later?
Maar hoe werkt dat nu dan, het legitimeren van cultuur? Doe je bepaalde subsidieaanvragen dan niet omdat de cultuur van de client illegitiem is ofzo?quote:Op donderdag 25 november 2010 07:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
CMV gaat grotendeels over cultuur.
Je moet dus bij subsidie aanvraag jouw keuze verantwoorden.
Het is dus heel waardevol.
Ik had dat in de tweede ookquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Nog steeds regent het afwijzingen of ik hoor gewoon helemaal niks meer
Uiteindelijk goed gekomen? Waar heb je stage gelopen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had dat in de tweede ook
En tegen het einde had ik opeens de keuze uit twee plaatsen
Jupquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:17 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Uiteindelijk goed gekomen? Waar heb je stage gelopen?
Wat voor stage zoek je dan precies?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Balen, niet echt in de buurt...Ik heb er vanmiddag weer zo'n 10 mailtjes uitgedaan maar heb wederom (ook van oudere mails) niks terug. Ook achter diverse dingen aangebeld die me wat zouden laten weten maar helaas. Ik begin een beetje panisch te worden dat ik niks kan vinden.
Zou je mij die CMVlijst ook willen PMen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:59 schreef limbolandjgirl het volgende:
Zo ik heb je ff een hele lange mail gestuurd!
Ik heb er instellingen van CMV en MWD bijgedaan. Helaas niet van SPH omdat ik die werkvelddag pas over 2 weken heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |