Mwah, ze is qua uiterlijk niet echt veranderd, en we kennen elkaar toch al 7 jaar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef TAV74 het volgende:
Maar was je ex zo lelijk geworden Steertje? Of begrijp ik je nu verkeerd
Ahhhhquote:
Pff, alsof de beste vrouwen al getrouwd zijn ende zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:33 schreef ColdFeet het volgende:
Dat sowieso
Ik zie het nut wel van datingsites - na verloop van tijd wordt de keus irl steeds kleiner en moet je echt actief gaan zoeken om nieuwe mensen te ontmoeten. Datingsites zijn wat dat betreft laagdrempeliger. Alleen lijkt dat me dan ook weer wat ongemakkelijk ofzo want online kan in het echt toch weer heel anders zijn. Ofzo.
Ik heb er nooit echt over nagedacht, het was wel een datingsite maar ik zat er eigenlijk meer om te chatten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:33 schreef ColdFeet het volgende:
Dat sowieso
Ik zie het nut wel van datingsites - na verloop van tijd wordt de keus irl steeds kleiner en moet je echt actief gaan zoeken om nieuwe mensen te ontmoeten. Datingsites zijn wat dat betreft laagdrempeliger. Alleen lijkt dat me dan ook weer wat ongemakkelijk ofzo want online kan in het echt toch weer heel anders zijn. Ofzo.
Steer, die fase lijkt me allemaal niet zo'n probleem. Het is de stap ervoor....het kennis maken...die niet lukt bij die sites. Hoe ik het ook inschiet, het lukt gewoon nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dampende Salsa avonden
Maar serieus, een beetje introvert die een andere introvert wil leren kennen, het liefst rustig in een restaurantje of bij elkaar thuis, prima platform daarvoor.
Ja, als je 40 bent.. dan is het misschien interessant.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:33 schreef ColdFeet het volgende:
Dat sowieso
Nou, Arty staat mopperend de auto weer uit te pakken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ik vind dat zielig voor Arty dus blijf maar lekker bij je lanpartyende ventik heb ook niet zo'n zin om naar Groningen te verkassen
![]()
Stipjes had alleen een friend zonequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, Arty staat mopperend de auto weer uit te pakken.![]()
Steer, is dat stipjes, of een andere ex?
Je kunt je vast vrijblijvend inschrijven, voor het geval Miss World toevallig naar je op zoek blijkt te zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:35 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, als je 40 bent.. dan is het misschien interessant.
Misschien.
Niet per se de beste - de meestequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pff, alsof de beste vrouwen al getrouwd zijn ende zo
Ligt dan aan een eerste indruk die mensen van je profiel hebben. Weet je hoeveel vrouwen bijvoorbeeld op de site zetten dat ze een man zoeken die langer zijn dan zij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Steer, die fase lijkt me allemaal niet zo'n probleem. Het is de stap ervoor....het kennis maken...die niet lukt bij die sites. Hoe ik het ook inschiet, het lukt gewoon nieten ja, ik heb het meer dan eens geprobeerd
![]()
Oh nu begint het me te dagen ja. Ik haakte hier in toen het speelde met stipjes, geloof ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stipjes had alleen een friend zone
Nee, mijn enige serieuze lange relatie van zo'n 4 jaar. Halve wereld rondgereisd om elkaar te kunnen zien, daarna jaar of twee weekendrelatie, toen was ze tot 400 meter van mijn oude appartement verhuisd en toen gingen we uit elkaar.
Het vinden van een 'online klik', dat lijkt me zo lastig. Inderdaad, als je eens gaat eten, zie je dat vanzelf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Steer, die fase lijkt me allemaal niet zo'n probleem. Het is de stap ervoor....het kennis maken...die niet lukt bij die sites. Hoe ik het ook inschiet, het lukt gewoon nieten ja, ik heb het meer dan eens geprobeerd
![]()
Gelukkig, ik vis alleen uit de beste vijverquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet per se de beste - de meeste
Het is bij mij ook altijd vanzelf gegaan op de een of andere manier, met wisselend succes overigensquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef LieLie het volgende:
Ik ben wel blij dat ik die fase zo'n beetje over kon slaan.
Het lijkt me dat ik ook niet zo'n type ben voor dat daten
Stipjes was mijn irrationele bounce-back meisje die mij deed realiseren dat ik in m'n hoofd dusdanig warrig was dat ik maar eens eerst aan mezelf moest werken (Plenkie lees je meequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh nu begint het me te dagen ja. Ik haakte hier in toen het speelde met stipjes, geloof ik.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is bij mij ook altijd vanzelf gegaan op de een of andere manier, met wisselend succes overigens
Nog een extra kortingsbon nodig?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gelukkig, ik vis alleen uit de beste vijvermet 35% houdbaarheidskorting
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |