Een lekker lobbig in Grolschbier gemarineerd blokje Old Amsterdam kaas met dagverse groentjes (zoals courgette komkommer), goeie SAUS, een draaitje peper and a twist of salt, met een kopje Lavazza koffie en kommetje Arla Magere Yoghurt toe.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je vergeet een dagverse groente
Bravoquote:Op donderdag 18 november 2010 19:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een lekker lobbig in Grolschbier gemarineerd blokje Old Amsterdam kaas met dagverse groentjes (zoals courgette komkommer), goeie SAUS, een draaitje peper and a twist of salt, met een kopje Lavazza koffie en kommetje Arla Magere Yoghurt toe.
Dit alles met passie en creativiteit gemaakt door Pascal, en met finesse en verfijning geserveerd door Priscilla.
Heerlijk toch, een vrouw die de tafel dekt en afruimt, en een schoonvader die voor je kookt.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:25 schreef Djokotron het volgende:
Tering main, je zou Priscilla maar trouwen. Prachtvrouw en dan krijg je die pa er ook nog bij, godverdomme zeg
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heerlijk toch, een vrouw die de tafel dekt en afruimt, en een schoonvader die voor je kookt.
Lekker zelf op de bank hangen met een GROLSCH biertje en een schaal blokjes OLD AMSTERDAM kaas, 's Morgens een kop LAVAZZA koffie, tussen de middag lekker ARLA biologische melk. Om gezond te doen, dagverse fruit en groente van ZON. En een gratis kliko die Jaspers heet.
Een bouvrier met overgewicht.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:30 schreef Djokotron het volgende:
Jaspers is de hond op de grond. Lust je het niet of nietmeer, flikker het op de grond en hij knabbelt alles op.
Obsceen, groot, worstenbroodje....tja deze opdracht is een creatie van Jaspers.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:31 schreef Dekatria het volgende:
Wat een obsceen groot worstebroodje is dat toch eigenlijk.
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
''Ik gun het niemand om af te vallen''
Ik wel, Jaspers namelijk
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
''Ik gun het niemand om af te vallen''
Ik wel, Jaspers namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |