SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze moet vermeld worden.![]()
Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dr.Pringles op 16-11-2010 17:08:41 ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Ik klaag over onderdelen die slecht zijn, wijsneus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja geef het spel maar de schuld.
Alle mensen die slecht spelen kunnen alleen maar klagen![]()
En de meeste gasten hier weten dan dat ik zeg dat het een kk spel is o.i.d.na regen, ben ik er.
zo zo stoeren jongenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik klaag over onderdelen die slecht zijn, wijsneus.![]()
En de meeste gasten hier weten dan dat ik zeg dat het een kk spel is o.i.d.![]()
![]()
Gast, wat is daar nou stoer aan?quote:
Is het stoer dat ik met gasten van hier speel die ook een xbox hebben?
na regen, ben ik er.
Nee stoer om met kk te schelden op een onderdeel van een spel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gast, wat is daar nou stoer aan?
Is het stoer dat ik met gasten van hier speel die ook een xbox hebben?![]()
![]()
Een spel kan geen kk hebben omdat het geen cellen heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik klaag over onderdelen die slecht zijn, wijsneus.![]()
En de meeste gasten hier weten dan dat ik zeg dat het een kk spel is o.i.d.
Dus weet niet waarom je het gebruikt?
Vind het stoer om kk te gebruiken?![]()
Haha, like i care.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee stoer om met kk te schelden op een onderdeel van een spel.
Ik vind t een krachtterm.
na regen, ben ik er.
Komt meer zielig over dan krachtig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, like i care.
Ik vind t een krachtterm.![]()
Dat vind jij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Komt meer zielig over dan krachtig.na regen, ben ik er.
ik had net wel een leuke killik heb hacker pro aanstaan. dus ik zie een claymore staan achter een muurtje. bleken het 2 muurtjes te staan. maar ik wilde dus de claymote kapot schieten. maar achter die 1e muur zat blijkbaar iemand die ik headshot schoot
die zal ook wel denken van wtf
ging even in theater mode kijken. zag er wel leuk uit
![]()
Omdat die hier moet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoezo staat mijn spawn tomahawk kill niet in de OP
Het Black Ops filmpjes & foto's topic.na regen, ben ik er.
Hallo iedereen,
Graag zou ik mijn Call of Duty account willen linken met youtube, op de Cod site is dat mogelijk, maar als ik eenmaal erop klik dan moet ik iets toestaan, ik klik op toestaan en dan moet ik opnieuw bij Cod site inloggen ;s. En dan is die alsnog niet gelinkt.
Weet iemand hoe ik hem kan linken?![]()
Schijnt hip te zijn tegenwoordigquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef Proletariaat het volgende:
Waarom ie iedereen hier zo aan het huilen om niks?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Hulde voor het nummertje van de Rolling Stones in de OP!
En stop met dat gezaag over of iets kanker kan zijn of niet, sommige aspecten van BO zijn gewoon slecht en daar mag met recht op gekankerd worden. Of je pro bent of n00b... En als je dat pijn doet dan moet je snel het internet verlaten stelletje huilies![]()
![]()
Hallo BobanzPS,quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef BobbanzPS het volgende:
Hallo iedereen,
Graag zou ik mijn Call of Duty account willen linken met youtube, op de Cod site is dat mogelijk, maar als ik eenmaal erop klik dan moet ik iets toestaan, ik klik op toestaan en dan moet ik opnieuw bij Cod site inloggen ;s. En dan is die alsnog niet gelinkt.
Weet iemand hoe ik hem kan linken?
Heb je al geprobeerd om 2 plastic bekertjes met een lang touwtje aan elkaar vast te maken, en vervolgens 1 van deze bekertjes bij youtube neer te zetten, en de andere bij je Call of Duty account?
Iedereen weet namelijk dat verbinding met draad/snoer sneller is dan draadloos.
Hoogachtend,
Michhas AKA 'Wasberenboy'![]()
Niemand is hier professional hoor:Pquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hulde voor het nummertje van de Rolling Stones in de OP!
En stop met dat gezaag over of iets kanker kan zijn of niet, sommige aspecten van BO zijn gewoon slecht en daar mag met recht op gekankerd worden. Of je pro bent of n00b... En als je dat pijn doet dan moet je snel het internet verlaten stelletje huilies
Forum Opties Forumhop: Hop naar: