Ik vond ze wel grappigquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
nee waar je geen goede grappen maakt
Ja reuze grappigquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vond ze wel grappig![]()
Zet mij trouwens voor die meet maar bij Misschien!
Wat een clowntje ben je toch ook hequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vond ze wel grappig![]()
Zet mij trouwens voor die meet maar bij Misschien!
Kwam er bij jou ook niet eens een glimlachje op je gezicht?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat een clowntje ben je toch ook he
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kwam er bij jou ook niet eens een glimlachje op je gezicht?
Dat is onmogelijk met jouw grappenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
die is niet eens blijven hangen zo slecht was iequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vooral die van die paal vond ik goed, maar die van het beste beentje voor zetten was ook leuk
Weet je nog jouw eerste PM die je naar mij stuurde?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk met jouw grappen
Nee het staat goed zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:36 schreef honkeytonk het volgende:
Er staat trouwens een fout in de TT
Doe eens liev! Weet je hoe hard ik vandaag heb gewerkt! Ik heb 3 uur gewerkt aan mijn maatschappij leer PO!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee het staat goed zo
Er moet niet goede ipv slechte staan
Nee, want ik heb een selectief geheugenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet je nog jouw eerste PM die je naar mij stuurde?
En wat is mijn probleem daarmee dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe eens liev! Weet je hoe hard ik vandaag heb gewerkt! Ik heb 3 uur gewerkt aan mijn maatschappij leer PO!
Jawel hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er stond iets in van: " Hoi, ik vind je een leuke user en ik moet menig maal op je grappen lachen"quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een selectief geheugen
Dat je mij verdrietig maaktquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En wat is mijn probleem daarmee dan?
Aso!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou ik word er niet verdrietig van dus ik zie geen probleem
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er stond iets in van: " Hoi, ik vind je een leuke user en ik moet menig maal op je grappen lachen"
Beetje rustig jij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |