quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Wat een droeftoeterteam zeg, zonder Timur en Rámon kun je net zo goed geen actie houden
dat maakt me helemaal niks uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef Paul het volgende:
Prima maar wel een beetje saai dat er geen nieuwelingen in gaan dit jaar
Daar gaat de hele SR over gast.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef Elusive het volgende:
heh bah dat gelul over aidskinderen weer, ik zap ook altijd weg als erik z'n verhaaltje weer doet
boeit me niet
coen was de vorige keer gewoon niet zo geslaagd wat mij betreft, besteedde nauwelijks aandacht aan de mensen buiten en kwam als hij dat deed erg ongemakkelijk over.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat loopt iedereen nou te zeiken op Coen? Had je liever Roosmarijn, Bart, Miranda, Guis, Brakkemieke en Domien gehad? Nou dan.
Schrijf maar op. Volgend jaar Leiden = studentenstad dus Domien in het GH.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef Pino112 het volgende:
Jammer, geen Venema.
Gelukkig, geen Domien.
Niet generaliseren. Verder is de actie weer over, dus je kunt weer onder je steen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef Paul het volgende:
Haha ik vind dit zo leuk 2 dj's die jullie zo haten gaan erin!!!!!!!!!!!!!!
Da's mooi.. mooi gedaan door ericquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef Elusive het volgende:
heh bah dat gelul over aidskinderen weer, ik zap ook altijd weg als erik z'n verhaaltje weer doet
boeit me niet
Nu weer optyfen naar ONZ jij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef Paul het volgende:
Coen was toch ook degene die toen ik weet niet hoeveel honderden euro's kreeg en vervolgens weigerde om de aangevraagde plaat te draaien? Of was dat Sander?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
coen was de vorige keer gewoon niet zo geslaagd wat mij betreft, besteedde nauwelijks aandacht aan de mensen buiten en kwam als hij dat deed erg ongemakkelijk over.
Ik luister elke ochtend Giel!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef Paul het volgende:
Dat komt wel goed..quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
coen was de vorige keer gewoon niet zo geslaagd wat mij betreft, besteedde nauwelijks aandacht aan de mensen buiten en kwam als hij dat deed erg ongemakkelijk over.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef Paul het volgende:
Precies, dat doel interesseert ons geen reetquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef Elusive het volgende:
boeit me niet
ik word wakker met gielquote:
die moet wel weer terug jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:59 schreef Paul-89 het volgende:
Ik wil die sapjes baas weer in het GH.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet generaliseren. Verder is de actie weer over, dus je kunt weer onder je steen.
Watquote:
"dinsdag 16 nov 16u27"quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:59 schreef zeebeschuit het volgende:
http://www.nieuws.be/nieu(...)s_2010_cd5b948f.aspx
Doei doeiquote:
Heel fok haat toch, Giel en Coen en Sander?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat2 an mijn keuzes zitten erin hoor
Mijn wekker staat om 7.30 uur, dan begin ik de dag met een dansje en een lachquote:
Heel Fok! haat jou.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Heel fok haat toch, Giel en Coen en Sander?
Ook nog echt teleurgesteld zijn ook ja?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:01 schreef JaneDoe het volgende:
ben best teleurgesteld eigenlijk
wilden michiel, paul, domien of zelfs rob niet dat de keuze op giel en coen is gevallen?
zelf brakkemoke vond ik meevallen op t eind vorig jaar
Maargoed Giel is verder wel een populairde DJ, en het is nu eenmaal een brede actie, dus je kan bijna niet zonderquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Coen was een drama in Breda, Giel is al jaren een drama... dat wordt dus voornamelijk Ekdom luisteren
Nope.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Heel fok haat toch, Giel en Coen en Sander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |