quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kleinkeuzevak... Nog nooit van gehoord
Natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:33 schreef dockx het volgende:
Nu ik toch een nieuw deel heb geopend, kan ik gelijk mezelf bij de OP zetten.. Of mag dat niet?
http://www.bndestem.nl/re(...)sendaalse-jongen.ecequote:"Uit respect voor nabestaanden van het slachtoffer worden er geen aanvullende mededelingen over het nog lopende politieonderzoek gedaan", zo meldt de politie.
Volgens de geruchten zou de scholier gistermorgen onder de trein zijn geduwd. De jongen kwam rond zeven uur om het leven op de spoorwegovergang aan De Fuis. Hij werd gegrepen door de trein uit de richting Bergen op Zoom.
Meteen na het dodelijke incident bereikten de politie berichten 'over de mogelijke betrokkenheid van andere personen' bij het incident. Ook bij deze krant kwamen tips binnen. De jongen zou volgens deze onbevestigde geruchten worden gepest en belaagd door een of meer andere jongeren. In overleg met de officier van justitie heeft de recherche daarop 'gedetailleerd onderzoek' ingesteld, waaronder uitgebreid technisch onderzoek op de overweg.
hij is er weer. Nou ja, ik zag 'm vanochtend weer onder het afdak bij de V&D staan keuvelen. Hopelijk blijft hij aan die kant, en komt ie niet weer terug richting Stoelemat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:30 schreef automatic_ het volgende:
Deze dakloze kent volgens mij elke Bergenaar. Hij is 44 volgens het laatste interview, heeft een baard, is wat dik en zit (zat) vaak in de omgeving v/d Stoelemat. Om hem heen altijd veel tassen (met eten en koffie) en elke dag een verse krant die hij uitvoerig las
Weekendje Bergen op Zoom?quote:
Vuile sletquote:Op maandag 22 november 2010 20:19 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Zevenbergen... wat nu?
Tja, met dit weer zie je geen korte rokjes buiten, dus dan maar op internet opzoekenquote:Op maandag 22 november 2010 23:13 schreef Hojdhopper het volgende:
Op wat voor sites komen jullie jongens?
Ja hoor, prima!quote:
Oh heel rlxd, lekker aan het werk, lekker druk, straks om half 6 gaat het weer veel beter want dan mogen we weer naar huisquote:
Ja iedere dag is het weer een countdown van 9 tot half 6quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:00 schreef automatic_ het volgende:
Haha, je bent al aan het aftellen?
Ooooo cool!Ga je er dan ook een foto van maken?!
Mja, ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:17 schreef Kper_Norci het volgende:
Als het gaat sneeuwen dan wel idd. Eerlijk gezegd hoop ik wel op iets minder sneeuw en kou dan vorige winter, dat dan weer wel.
Uhuh, ik herken het.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja het ziet er allemaal leuk en aardig uit, maar als je er iedere dag met de auto doorheen moet dan is het wel wat anders.
Uhuhquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Da's bij ons op het dorp ook, in de meeste straten wordt wel gestrooid, ook bij mij in de straat, maar bijvoorbeeld bij mijn ouders in de wijk niet. En als het strooizout op is net zoals vorig jaar, zie dan nog maar eens op tijd op je werk te komen.
Ik had toen de eerste dag 'sochtends halverwege naar het werk rijden de auto ff aan de kant gezet, zodat ik mijn collega kon bellen dat ik ff wat later was, moest toen nog heel de Kruislandse dijk over die vol sneeuw lag, en het was al half 9. Was ik klaar met bellen, zat ik ook vastquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh
Ik kwam in eerste instantie al niet de oprit af, omdat er teveel sneeuw lag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |