Zelfs alleen stofzuigen en dan je hele stofzuiger weggooien gaat niet voldoende helpenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Hij wil zijn stofzuigerzak niet hoeven weggooien. Dus de ingang van de stofzuiger afsluiten om te voorkomen dat de vlooien uit de stofzuiger kunnen ontsnappen.
Als je echt vlooien hebt, gaat stofzuigen en al dan niet de zak weggooien je probleem niet oplossen.
Wat je eventueel kunt doen als je de zak echt niet weg wil gooien is wat anti-vlooienpoeder opzuigen na gebruik. Maar toch is het verstandiger de zak gewoon weg te gooien. In de zak blijven vlooien zich vrolijk voortplanten. Kun je de stofzuigerslang wel afsluiten, maar vrees dat ze toch een uitweg vinden..quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik lees dus op het forum de tip dat je na het stofzuigen de zak moet weggooien omdat anders de vlooien er weer uit springen?
Is het niet handiger om een boterhamzakje oid + elastiekje om de opening te doen of zijn er nog andere openingen waar ze uit kunnen komen?
De katten hebben wat vlooien idd, ik zie ook wat zwarte vlooienpoep in hun vacht. 3 dagen geleden Stronghold toegediend en de naden v/d vloer behandeld met Indoor-X omgevingspray.quote:
Je kan natuurlijk het vlooien-dodende-middeltje even in de zak spuiten. Dat doe ik altijd en werkt prima. Uiteraard wel de zak weggooien als alles vlo-vrij lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:50 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De katten hebben wat vlooien idd, ik zie ook wat zwarte vlooienpoep in hun vacht. 3 dagen geleden Stronghold toegediend en de naden v/d vloer behandeld met Indoor-X omgevingspray.
Ik ga voorlopig dagelijks stofzuigen, maar het zou fijn zijn als ik niet elke dag een 10% volle zak hoef weg te gooien
De eitjes passen ook in de stofzuiger hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef ukga het volgende:
Alsof het probleem ophoudt met vlooien opzuigen. HEt gaat om de eitjes
Idd zak (buiten!) weggooien . Daarnaast de hele stofzuiger natuurlijk van binnen en buiten insprayen met antivlooien-sprayquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zelfs alleen stofzuigen en dan je hele stofzuiger weggooien gaat niet voldoende helpen
Het is akelig klein kruipspul en nog taai bovendien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |