whehehequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, bepaalde dingen hebben behalve een zorgvuldige voorbereiding ook de onverdeelde aandacht tijdens het opbouwen en uitvoeren nodig. plus nog een intensief stuk nazorg
braaf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, bepaalde dingen hebben behalve een zorgvuldige voorbereiding ook de onverdeelde aandacht tijdens het opbouwen en uitvoeren nodig. plus nog een intensief stuk nazorg
zou tijd wordenquote:
Voorlezenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
heel verstandigquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
en daarom moeten andere dingen er soms even snel doorgedrukt worden
ik zal wel moetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja die belgen ja. Ik zou dan inderdaad even wachten met de deur uitgaan met die mist.
mweh op dit moment moet je in belgie vooral uitkijken dat je door de mist niet ineens een rivier inrijd die er gister nog niet was...quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja die belgen ja. Ik zou dan inderdaad even wachten met de deur uitgaan met die mist.
Variatie is hier toch het toverwoordquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je maar niet zo over alles denkt
giertjequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef Giertje het volgende:
jezus gaat snel hier
afijn welke mist ik zie hier zonneschijn
dat ook nog eensquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh op dit moment moet je in belgie vooral uitkijken dat je door de mist niet ineens een rivier inrijd die er gister nog niet was...
idd..quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Variatie is hier toch het toverwoord?
Nou dan, niet miepen als het een keer om een vluggertje op kantoor gaat, ipv een uitgebreide 'voorlees'-sessie op bedquote:
Nou nog pics.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd..
alle variaties van tetten, pimols en andere vleeswaren komen hier langs..
quote:
quote:Disclaimer:
• Bericht van de GC-mods (BrandX, Symphonic en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
Bloedworst, parmaham, frikkedelle, zo goed?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd..
alle variaties van tetten, pimols en andere vleeswaren komen hier langs..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |