abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88770959
Ik heb hier in de keuken zo'n super handige keukenpapier dispenser van Plenty hangen. Geweldig ding, gewoon papiertje afscheuren en weg gooien. Geen vieze natte handdoek meer.

Tot je in de winkel een navul verpakking gaat halen, 3 euro voor een rol fucking papier!! _O-
Dus dan ga je op internet rondkijken en zie je soort gelijke producten voor professioneel gebruik, gewoon rollen dubbel-laags papier en daar wordt dan zo 20 euro voor gevraagd, per rol. Wanneer is papier zo fucking duur geworden?!

Waarom kan navul voor de dingen niet gewoon 80 cent zijn, net als een pak van 4 normale keukenrollen... }:|
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:55:13 #2
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_88771076
Koop dan normale keukenrollen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_88771082
TS je bent een pauper, zelfs ik me mijn uitkering kan die navull rollen betalen :) En ik doe er 1,5 week. Tevens 4 normale keukenrollen voor 80 cent heb je alleen bij de aldi, volgens mij is euroshopper net iets duurder.
pi_88771232
Koop gewoon normale keukenrol met een kekke houder.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_88771302
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:55 schreef MalaCocinera het volgende:
TS je bent een pauper, zelfs ik me mijn uitkering kan die navull rollen betalen :) En ik doe er 1,5 week. Tevens 4 normale keukenrollen voor 80 cent heb je alleen bij de aldi, volgens mij is euroshopper net iets duurder.
Heeft niets te maken met kunnen betalen. Tis gewoon idioot dat een rol papier 3 euro kost.
pi_88771330
koop het dan niet ^O^
pi_88771405
Doe ik ook niet ^O^
pi_88771422
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Doe ik ook niet ^O^
Wel zonde van je initiele uitgave voor de dispenser dan.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_88771492
Daarom ben ik ook op zoek naar een goedkoper alternatief voor die navul stuff. Maar zo groot was de uitgave voor de dispenser niet. Introductie week was ie maar 3 euro ofzo, inclusief rol.
pi_88771509
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 11:07 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Wel zonde van je initiele uitgave voor de dispenser dan.
Checken wat de navullingen kosten voordat je dispenser aanschaft, is niet voor iedereen weggelegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')