Ik heb ook niks gekregenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat we nieuwe aanwas hebben in het topic...
Amen. Totaal nietszeggend argument over die hoeveelheid noten..quote:Offspring en Blink werden toch ook populair door hun simpele slagakkoorden, die melodietjes vond iedereen ook relaxed omdat ze goed in het gehoor lagen. Was het dan ineens slecht of minder omdat een ander een meer ingewikkelde melodie speelde? Ben ik het niet mee eens.
Realization of a dream, Energize, Give it up, al bestond die melodie uit 2 noten wat interesseert mij dat nou, ik vind het een dikke melodie. Ik heb overigens helemaal geen verstand van noten of iets maar het gaat er gewoon of de melodie iets met je doet of niet en niet hoe lang die is ofzo
ja van thrillogy, de liveset van the pitcher is nu bezig brengt goeie herinneringen terugquote:Op donderdag 18 november 2010 19:02 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Van Thrillogy?
De btw verhoging van 13% op concertkaarten is trouwens definitief
T ziet er echt uit alsof we ons stierlijk vervelenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:06 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha je ziet T-Killer en ik nog heel kort voorbijkomen tijdens zown birdeye shot van het feestfabriekgedeelte
ben benieuwdquote:djheadhunterz Headhunterz
Working on something a little harder than usual.. Raw-style colleagues, eat your heart out
1ste.. klopt wel..quote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef de_huig het volgende:
wat een stront op de vorige pagina's...jezus
anyway:
[..]
ben benieuwd
heb een keer een set van hem meegemaakt waarbij ik dacht: wat doet ie nu? zo hard..voor zijn doen dan. geloof dat ie toen inqontrol afsloot, maar pin me daar niet op vast. Dus ik ben benieuwd..ik geloof er wel in :p maar misschien wordt het ook wel pure stront dusquote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
1ste.. klopt wel..
2e... ik krijg hier n soort gevoel bij van "zeg ventje... ga eens braaf spelen en laat de grote jongens hun ding doen" ... maar dat is niet helemaaal fair, want hhz kán (als ie echt zn best doet) best aardige plaatjes maken.. althans, kon..
Ja precies, ik was best fan van em. Ben wel benieuwd, hij heeft wel wat goed te maken bij mijquote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
1ste.. klopt wel..
2e... ik krijg hier n soort gevoel bij van "zeg ventje... ga eens braaf spelen en laat de grote jongens hun ding doen" ... maar dat is niet helemaaal fair, want hhz kán (als ie echt zn best doet) best aardige plaatjes maken.. althans, kon..
volgens mij bedoel je Decibel dit jaar waar hij ook afsloot bij de euphoria tentquote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef de_huig het volgende:
[..]
heb een keer een set van hem meegemaakt waarbij ik dacht: wat doet ie nu? zo hard..voor zijn doen dan. geloof dat ie toen inqontrol afsloot, maar pin me daar niet op vast. Dus ik ben benieuwd..ik geloof er wel in :p maar misschien wordt het ook wel pure stront dus
"Raw"style....op zn Acti's... it could make me smile..quote:The new Activator is almost done! Something raw this time madafakas...
nee makker, toen was ik dansjes aan het doen in de loudness tentquote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je Decibel dit jaar waar hij ook afsloot bij de euphoria tent
ik denk dat je op ons 5 jaar xxlerator avontuur doeltquote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef de_huig het volgende:
[..]
nee makker, toen was ik dansjes aan het doen in de loudness tent![]()
![]()
![]()
![]()
het feest dat ik bedoel is al een tijd geleden, kan me ff niet herinneren welke, maar doet er ook niet zoveel toe. feit is dat heady wat platen heeft gemaakt waar ik nog steeds verliefd op ben, en mss wordt het nu wel weer zoiets, maar misschien ook niet
Mijn god, wat was dat een set van Actiquote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef de_huig het volgende:
nee makker, toen was ik dansjes aan het doen in de loudness tent![]()
![]()
![]()
![]()
Exactamente.. Na 1 januari gaan de prijzen omhoog. Daarom gaat Lowlands ook dit jaar nog in de voorverkoop. Wat een klote actie van onze grote vriend Geert. Mijn respect voor hem is nu toch wel een klein beetje gedaald!quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
De btw op feestjes gaat trouwens definitief omhoog met 13% per 1 januari. Als ik dat goed begrijp kun je dus het beste voor die tijd vast tickets bestellen voor feesten na 1 januari zoals Hard Bass en XQ DBSTF?
Ondanks alle bagger de laatste tijd, is HHZ een van de betere producers. Technisch zijn z'n platen altijd van een hoog niveau. Denk dat hij prima in staat is hardere platen te maken.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:13 schreef de_huig het volgende:
[..]
heb een keer een set van hem meegemaakt waarbij ik dacht: wat doet ie nu? zo hard..voor zijn doen dan. geloof dat ie toen inqontrol afsloot, maar pin me daar niet op vast. Dus ik ben benieuwd..ik geloof er wel in :p maar misschien wordt het ook wel pure stront dus
Nee dat niet, we beginnen wel 2 uur eerder dit jaar, het is nu van 14.00 tot 0.00.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:47 schreef Dalton_ het volgende:
Wij komen toch wel Sethje
4 acts extra = 4 uur eerder beginnen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |