Zal k dan ook nog maar ffquote:Op donderdag 18 november 2010 18:31 schreef haakon het volgende:
tering, nu gaat t hard met de vriendjes op PF
wat is PFquote:Op donderdag 18 november 2010 18:31 schreef haakon het volgende:
tering, nu gaat t hard met de vriendjes op PF
ja hij is serieusquote:
Van Thrillogy?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:47 schreef sveno1990 het volgende:
vanavond om 8 uur wordt op b2s radio de livesets van NC, the pitcher en Tuneboy uitgezonden ben benieuwd en hopelijk een goeie kwaliteit zal vast niet maargoed
NOOOOOOOOIT!!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:02 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Van Thrillogy?
De btw verhoging van 13% op concertkaarten is trouwens definitief
hahaha zeker weten, heb hem net opstaan xd.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:03 schreef T-Force het volgende:
You want it? HERE WE GOOOOO!
Smack is echt heerlijk
Die mannen zijn gek in hun kop, zulke hersenloze nummers maken...slaat nergens opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die mannen zijn gek in hun kop, zulke hersenloze nummers maken...slaat nergens op
it's an beautifull day isn't it ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.new album te pitcher. SMACK IN YOUR FACE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt klote, wij gingen bij rebirth van 17,50 naar 20 euro omdat er een grotere tent komt, dikkere stage, meer licht, 4 acts extra, maar nu moeten we dus 20 euro + 13 procent en is de prijsstijging ineens 5 euro terwijl we 2,50 gepland hadden. Beetje jammerquote:Op donderdag 18 november 2010 19:02 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Van Thrillogy?
De btw verhoging van 13% op concertkaarten is trouwens definitief
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:11 schreef T-Force het volgende:
Ik weet trouwens niet of deze hier ooit voorbij is gekomen, maar ik vind deze wel heeeeeeel nice
Die is alweer best oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Wij komen toch wel Sethjequote:Op donderdag 18 november 2010 19:32 schreef Sethje het volgende:
[..]
Echt klote, wij gingen bij rebirth van 17,50 naar 20 euro omdat er een grotere tent komt, dikkere stage, meer licht, 4 acts extra, maar nu moeten we dus 20 euro + 13 procent en is de prijsstijging ineens 5 euro terwijl we 2,50 gepland hadden. Beetje jammerzeker voor een kleinschalige organisatie als ons
quote:Je hebt 2 etickets voor Xxlerator verdient,
We verwelkomen je graag op ons evenement!
De etickets vind je volgende week in je mail,
Dat maakt jouw aanwezigheid op 4 dec. Xxlerator officieel!
Met groeten,
De Xxlerator Sint
Congratzquote:Op donderdag 18 november 2010 19:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat we nieuwe aanwas hebben in het topic...
Ik heb niks gekregenquote:
Ook maar iedereen toegevoegdquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:11 schreef T-Force het volgende:
Ik weet trouwens niet of deze hier ooit voorbij is gekomen, maar ik vind deze wel heeeeeeel nice
Die's wel hard jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wist niet van wie die afkomstig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |