Mensen veranderen, testjes zijn vaag en quasi-wetenschappelijk, je voelt je elk moment anders, beantwoordt altijd anders. Bent het ene moment I, dan weer E. Dan weer F, dan weer D.quote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Oh daar wilde ik net nog wat over PM-en Steer! Heb je mn gedachten gelezen?
Ik vind het zo vaag dat er nu opeens ''ENFP'' uit die test blijft komen de afgelopen weken
quote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef Aphrodyte het volgende:
Oh daar wilde ik net nog wat over PM-en Steer! Heb je mn gedachten gelezen?
Ik vind het zo vaag dat er nu opeens ''ENFP'' uit die test blijft komen de afgelopen weken
Verder helemaal geen last van MPS hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik kwam een test van 4 jaar geleden tegen, toen scheen ik INTP te zijn.... lololol
Waar?quote:
Kennelijkquote:
Hey, was jij er ookquote:
Gefeliciteerd Vork! 28?quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef Vork het volgende:
Oja, ik ben nog jarig vandaag trouwens.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef Vork het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef Vork het volgende:
Misschien zijn het de prikpilhormonen wel! En neemt het mps gewoon wraak voor al die tijd dat ik niet ongesteld ben!quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Verder helemaal geen last van MPS hoor.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef Vork het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef Vork het volgende:
Ben ik ook nietquote:Op maandag 15 november 2010 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De kwaliteiten van MatLab aanprijzen aan niet-ingenieursJe hebt nog heel wat te leren, Rijstje
MPS en PMS zijn niet hetzelfde, hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 22:23 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Misschien zijn het de prikpilhormonen wel! En neemt het mps gewoon wraak voor al die tijd dat ik niet ongesteld ben!
Taart moet nog gebakken worden. Ik vier het pas van 't weekend. Ik had wel spekkoek, maar die is inderdaad al lang en breed op.quote:Op maandag 15 november 2010 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliciteerd Vork!!
beetje pas melden als de taart al op is he!
quote:Op maandag 15 november 2010 22:24 schreef rijsttafel het volgende:
En als ik afgestudeerd ben, word ik een muzikale artistieke wijnboer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |