Blond haar (geen witblond, maar gewoon blond), blauwe ogen, lief gezichtquote:Op maandag 15 november 2010 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Okee prima
Nou beschrijf eens
tevens FiPo
Nee ik weet genoegquote:Op maandag 15 november 2010 20:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Blond haar (geen witblond, maar gewoon blond), blauwe ogen, lief gezicht, mooi lichaam, mooie benen, en ongeveer 1.70. Voor de rest draagt ze chille/sportieve kleding. En geen Uggs
![]()
Nog meer?
Nee, beter idee! Ik weet trouwens helemaal niet hoe jij heetquote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vragen we ons af waarom Lutte nog niet heeft gepost in dit topic.
Ze is ons aan het zoekenquote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vragen we ons af waarom Lutte nog niet heeft gepost in dit topic.
Ze is in de war, omdat elke SC reeks met: "waar" begint.quote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze is ons aan het zoeken
Ik stuur je wel PM, en voor PD moet je bij hem zijnquote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, beter idee! Ik weet trouwens helemaal niet hoe jij heetEn hoe PD eruit ziet!
Okquote:Op maandag 15 november 2010 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik stuur je wel PM, en voor PD moet je bij hem zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:40 schreef honkeytonk het volgende:
Jezus! Wat een kutnaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind hem verschrikkelijk maargoed
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Iedereen vind zijn of haar naam verschrikkelijkquote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind hem verschrikkelijk maargoed
Ik vind jouw 2e naam leuk, je 1e naam weet ik niet eens meerquote:Op maandag 15 november 2010 20:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Iedereen vind zijn of haar naam verschrikkelijk
Schandequote:Op maandag 15 november 2010 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vind jouw 2e naam leuk, je 1e naam weet ik niet eens meer
Neequote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
SchandeWeet je het echt niet meer?
quote:Op maandag 15 november 2010 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Needan moet ik al mn PM"s gaan doorpluizen
Ik van Lutte en PD en van jou als ik die PM heb gevonden ...ooitquote:Op maandag 15 november 2010 20:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik weet nu van van jou, Lutte en Michhas de naam
Check je PM nog eensquote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik van Lutte en PD en van jou als ik die PM heb gevonden ...ooit
Goedzo! Ik ben ongelooflijk trots op je!quote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
IK WEET HET
nu weet ik 3 namen
Ik weet er wel meer maar die komen niet in deze SCquote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goedzo! Ik ben ongelooflijk trots op je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |