! Snel dichtdoen die site, krijg al serieus trek ookquote:Op donderdag 18 november 2010 08:47 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ze publiceren ook een link naar mijn eigen website bij het artikel, want dat verzoek had ik gedaan. Mijn eigen site is http://nightwolfa.livejournal.com , daar schrijf ik al mijn eigen bedachte recepten op. Ik wil ooit een kookboek schrijven, dus wat daar staat is allemaal echt van mij persoonlijk. Ik doe niet aan jatwerk.
Bedankt voor t complimentquote:Op donderdag 18 november 2010 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
! Snel dichtdoen die site, krijg al serieus trek ook
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:20 schreef Kroketvulling het volgende:
Goeiemorgen! Jemig de pemig wat een deprimerend weer!
Even een dansje doen met de
Diep van binnen ben jij ook wel een beetje een zweverig typje Led.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:11 schreef _Led_ het volgende:
De voetjes komen na aanvang niet meer op de vloer
Diep van binnen ben ik een hoopje organenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:19 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Diep van binnen ben jij ook wel een beetje een zweverig typje Led.
... met zwevende ribbetjesquote:Op donderdag 18 november 2010 17:21 schreef _Led_ het volgende:
Diep van binnen ben ik een hoopje organen
Is dat wat ik denk dat het is ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:51 schreef Darkwolf het volgende:
Zo. Het is weer vrijdag.
Fursuit mee naar werk, want ben niet meer thuis vanuit werk voor het hele weekend.
Ach, mijn collega's zijn wel wat gewend zullen we maar zeggen.
Jazeker!quote:
Dat is voor iedereen hoogst persoonlijk en nooit exact hetzelfde verhaal of met dezelfde redenen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:15 schreef Susi het volgende:
Gaaf![]()
Ik vraag me altijd af hoe mensen daarop komen, om dat te doen
Gingen ze weg danquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:16 schreef _Led_ het volgende:
Beste Underworld concert ooit ! Supersfeertje, ze hadden er zelf ook erg veel lol in, 2x teruggekomen voor een toegift... Echt briljant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |