Meneer volgt een bevel of vordering niet op. Daarvoor word je aangehouden.quote:
Die "lui" waren dan ook van Imtech, zelf ga ik idd niet zitten knutselen in zo'n systeem, tenzij er echt een gevaarlijke situatie in dat systeem op treed.quote:Op maandag 15 november 2010 20:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat je er zelf op een dergelijke wijze aan mag komen
Aah vandaar. Ik dacht dat je collega militairen bedoelde.quote:Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Die "lui" waren dan ook van Imtech, zelf ga ik idd niet zitten knutselen in zo'n systeem, tenzij er echt een gevaarlijke situatie in dat systeem op treed.
Of je gaat daar gewoon pragmatisch mee om. Niet eten in een bus, hoe gek wil je het hebben?quote:Op maandag 15 november 2010 20:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Of je leeft gewoon de HUISREGELS na. Zo kan het natuurlijk ook
Dat bedoel ik, ik vind dat ze soms echt wel hard op mogen treden. Dat gezagondermijnende gedrag is echt te gek voor woordenquote:Op maandag 15 november 2010 20:31 schreef AchJa het volgende:
Of je gaat daar gewoon pragmatisch mee om. Niet eten in een bus, hoe gek wil je het hebben?
Een regel is een regel AchJa. Overtreed je die dan zijn de consequenties voor jezelf.quote:Op maandag 15 november 2010 20:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of je gaat daar gewoon pragmatisch mee om. Niet eten in een bus, hoe gek wil je het hebben?
Kom op, als ik in een trein/ bus/ vliegtuig of weet ik veel wat zit moet het toch geen probleem zijn als ik wat zit te eten? Daar zullen dan wel "huisregels" voor bestaan schijnbaar maar wat is nou het probleem?quote:Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef Esses het volgende:
Meneer volgt een bevel of vordering niet op. Daarvoor word je aangehouden.
Niet roken in de trein is ook een huisregel. Niet bellen in een stilte coupe ook. Niet met je voeten op de stoel ook.
Als jij dan door de eigenaar (of namens) van dat voertuig gevorderd word om op te rotten, en dat doe je niet doet de politie dat en die komen je helpen. Dat is toch heel logisch? Het eten is ook geen strafbaar feit en daarvoor is hij niet geslagen. Het niet oprotten dan weer wel.
dat is ook meestal geen probleem, net als harde muziek draaien overdag, maar als je gevraagd word om het zachter te zetten doe je dat toch ook?quote:Op maandag 15 november 2010 20:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kom op, als ik in een trein/ bus/ vliegtuig of weet ik veel wat zit moet het toch geen probleem zijn als ik wat zit te eten? Daar zullen dan wel "huisregels" voor bestaan schijnbaar maar wat is nou het probleem?
Dat is ook al een keer gebeurt, dat 1 of andere officier ETD, die dacht er verstand van te hebben, er in ging lopen knoeien. (lees je mee, Iska?quote:Op maandag 15 november 2010 20:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Aah vandaar. Ik dacht dat je collega militairen bedoelde.
Zo arrogant ben ik niet, dan stuur ik wel een meer ervaren iemand om vervolgens over zijn schouders op zijn vingers te kijken (JK?)quote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef jankaas020 het volgende:
Tot
[..]
Dat is ook al een keer gebeurt, dat 1 of andere officier ETD, die dacht er verstand van te hebben, er in ging lopen knoeien. (lees je mee, Iska?)
Maarruh, totdat je zelf een keer muf in de laatste bus zit een broodje op te peuzelen, en niet uit wil stappen omdat je dan niet thuis kom.
Zo een geval had ik dus afgelopen vrijdag, niemand doie er iets van durft te zeggen. Maar zich wel kapot ergeren aan die tering muziek van ene Antiliaan.quote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef m.k het volgende:
[..]
dat is ook meestal geen probleem, net als harde muziek draaien overdag, maar als je gevraagd word om het zachter te zetten doe je dat toch ook?
Natuurlijk doe ik dat, maar als zo'n schaal 2 controleur mij de bus meent uit te wippen omdat ik een broodje eet heeft hij een houten kaak. Ga gvd boeven vangen ipv mij lastig te vallen omdat ik een wel zo'n criminele actie doe als het eten van een broodje in een bus...quote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef m.k het volgende:
[..]
dat is ook meestal geen probleem, net als harde muziek draaien overdag, maar als je gevraagd word om het zachter te zetten doe je dat toch ook?
Volgens mij zie je het een beetje verkeerd. Het zal hem echt wel een paar keer gevraagd zijn. Lijkt me sterk dat er anders opeens 8 politie staat. Als hij dan telkens alles negeert en vervolgens heel moeilijk gaat doen snap ik het welquote:Op maandag 15 november 2010 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat, maar als zo'n schaal 2 controleur mij de bus meent uit te wippen omdat ik een broodje eet heeft hij een houten kaak. Ga gvd boeven vangen ipv mij lastig te vallen omdat ik een wel zo'n criminele actie doe als het eten van een broodje in een bus...
En dan wat als iedereen dat doet AchJa?quote:Op maandag 15 november 2010 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat, maar als zo'n schaal 2 controleur mij de bus meent uit te wippen omdat ik een broodje eet heeft hij een houten kaak. Ga gvd boeven vangen ipv mij lastig te vallen omdat ik een wel zo'n criminele actie doe als het eten van een broodje in een bus...
Daar hebben we DMO of Imtech voor.quote:Op maandag 15 november 2010 20:38 schreef Iska het volgende:
[..]
Zo arrogant ben ik niet, dan stuur ik wel een meer ervaren iemand om vervolgens over zijn schouders op zijn vingers te kijken (JK?)
Het gaat me niet om al die zaken die achteraf gebeuren, het gaat mij meer om de regel zelf. Wees gvd blij dat ik in die bus zit, ik zou ook de auto in kunnen stappen en met mijn dronken harses 8 kinderen kunnen doodrijden. Nee, wat doen we. We maken vooral het OV lekker "klant onvriendelijk"quote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef Iska het volgende:
Volgens mij zie je het een beetje verkeerd. Het zal hem echt wel een paar keer gevraagd zijn. Lijkt me sterk dat er anders opeens 8 politie staat. Als hij dan telkens alles negeert en vervolgens heel moeilijk gaat doen snap ik het wel
Dan moet je het broodje wegdoen als je er op aangesproken wordquote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat is ook al een keer gebeurt, dat 1 of andere officier ETD, die dacht er verstand van te hebben, er in ging lopen knoeien. (lees je mee, Iska?)
Maarruh, totdat je zelf een keer muf in de laatste bus zit een broodje op te peuzelen, en niet uit wil stappen omdat je dan niet thuis kom.
Dan moet je je broodje weggooien op het moment dat je erop aangesproken word. Zo lastig is het toch niet.quote:Op maandag 15 november 2010 20:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gaat me niet om al die zaken die achteraf gebeuren, het gaat mij meer om de regel zelf. Wees gvd blij dat ik in die bus zit, ik zou ook de auto in kunnen stappen en met mijn dronken harses 8 kinderen kunnen doodrijden. Nee, wat doen we. We maken vooral het OV lekker "klant onvriendelijk"
dmo ken ik welquote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Daar hebben we DMO of Imtech voor.
En omdat er een paar mensen waren die de Zweedse lieverdjes niet konden waarderen: een andere reeks vette plaatjes van een mooie mevrouw.(zou wel eens als NSFW beschouwd kunnen worden.)
Lekker als jij daar 's ochtend gaat eten en er dan vervolgens de hele dag nog mensen gaan zittenquote:Op maandag 15 november 2010 20:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gaat me niet om al die zaken die achteraf gebeuren, het gaat mij meer om de regel zelf. Wees gvd blij dat ik in die bus zit, ik zou ook de auto in kunnen stappen en met mijn dronken harses 8 kinderen kunnen doodrijden. Nee, wat doen we. We maken vooral het OV lekker "klant onvriendelijk"
Als je op zee zit?quote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Daar hebben we DMO of Imtech voor.
En omdat er een paar mensen waren die de Zweedse lieverdjes niet konden waarderen: een andere reeks vette plaatjes van een mooie mevrouw.(zou wel eens als NSFW beschouwd kunnen worden.)
Leg mij nu eens uit wat het probleem is van eten in een voertuig. In het OV wordt er voor je gestuurd dus hoef je niet eens op te letten en kan je jezelf volledig concentreren op je broodje.quote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
En dan wat als iedereen dat doet AchJa?
Ergens moet men een grens stellen. Dat broodje kun je ook buiten opvreten.
Dies oud! Maar wel leuk!!quote:
Woehahaha!!!quote:Op maandag 15 november 2010 17:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
De lijstjes die ik onder ogen heb gekregen zijn zo lang dat papa zijn eindejaarsuitkering nu al ziet verdampen...
Tja, of daarvoor heb je 10 van dat soort mannen die je hele bus vol vegen met pindakaas.quote:Op maandag 15 november 2010 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was de aanleiding anders wel. Laat die vent lekker zijn broodje eten, komop hoe diep moet je zinken om zoiets te verbieden.
Wat de politie hier heel erg fout doet, is dat ze deze man niet meteen even mee naar buiten nemen. Al die zielige mensen erom heen, harstikke opgefokt en maar nare dingen roepen..quote:Op maandag 15 november 2010 19:37 schreef Esses het volgende:
Meneer negeert de huisregels van de bus, je mag er niet eten.
Meneer word door de toezichthouder in de bus gevorderd weg te gana.
Meneer weigert deze vordering op te volgen.
De politie word gebeld.
De politieagent vordert deze man om uit de bus te gaan.
De politieagent gaat helaas nog 5 minuten in discussie.
De politieagent besluit de beste man te gaan helpen (die eerste hand is echt geen klap).
Mensen klagen dat politie 8 tegen 1 komt. Even daargelaten dat het 8 tegen 50 is. Zie de omstanders.
Wie steun jij in deze?
Zoals ik al hierboven zei.quote:Op maandag 15 november 2010 20:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |