Haha, ik weet ook wie die plaatstquote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef jankaas020 het volgende:
Het enige waarin wij echt een computernetwerk hebben als TD zijn de computers in de Technische Centrale die dan weer verbonden zijn met de PLC's waar de sensoren op binnenkomen. En die zijn speciaal gemaakt door Imtech en zal ik zoveel mogelijk vanaf blijven.
Dat zijn weer officieren die speciaal willen doen, die noemen hun dienstvak weer net ff anders..quote:Op maandag 15 november 2010 19:00 schreef Iska het volgende:
JK, wat is trouwens het verschil tussen TD en ETD?? Is ETD vooral sensoren en ICT?
De afko GBB moet je me even bij helpen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:35 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat zijn weer officieren die speciaal willen doen, die noemen hun dienstvak weer net ff anders..
Ik ken alleen de Technische Dienst, en dan onderverdeeld in TD Elektrotechniek en TD Werktuigbouw. ElektroTechnischeDienst is volgens mij gewoon de Wapentechnische Dienst.
@Esses: Owja? 2 jaar terug hadden we ook van die lui aan boord die heel het GBB hebben aangepast.
Politie...Ze kunnen soms foutje maken, maar de houding in nederland tegen de politie is echt belachelijkquote:Op maandag 15 november 2010 19:37 schreef Esses het volgende:
Meneer negeert de huisregels van de bus, je mag er niet eten.
Meneer word door de toezichthouder in de bus gevorderd weg te gana.
Meneer weigert deze vordering op te volgen.
De politie word gebeld.
De politieagent vordert deze man om uit de bus te gaan.
De politieagent gaat helaas nog 5 minuten in discussie.
De politieagent besluit de beste man te gaan helpen (die eerste hand is echt geen klap).
Mensen klagen dat politie 8 tegen 1 komt. Even daargelaten dat het 8 tegen 50 is. Zie de omstanders.
Wie steun jij in deze?
Ik zie hier ook geen foutjes hoorquote:Op maandag 15 november 2010 19:42 schreef Iska het volgende:
[..]
Politie...Ze kunnen soms foutje maken, maar de houding in nederland tegen de politie is echt belachelijk
Die vent, sinds wanneer mag ik niet meer eten in een bus?quote:Op maandag 15 november 2010 19:37 schreef Esses het volgende:
Meneer negeert de huisregels van de bus, je mag er niet eten.
Meneer word door de toezichthouder in de bus gevorderd weg te gana.
Meneer weigert deze vordering op te volgen.
De politie word gebeld.
De politieagent vordert deze man om uit de bus te gaan.
De politieagent gaat helaas nog 5 minuten in discussie.
De politieagent besluit de beste man te gaan helpen (die eerste hand is echt geen klap).
Mensen klagen dat politie 8 tegen 1 komt. Even daargelaten dat het 8 tegen 50 is. Zie de omstanders.
Wie steun jij in deze?
Sinds het in de huisregels staat. Maar daarvoor word hij niet afgetuigd hequote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die vent, sinds wanneer mag ik niet meer eten in een bus?
LOLquote:Op maandag 15 november 2010 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt, KPN moet eens met de tijd meegaan, zucht...............................
Moet ik IE daarvoor speciaal openen.....
De pagina die je zojuist wilde openen, kan niet worden getoond in browsers (surfprogramma's) als Safari, Chrome en Opera. In een andere browser kan de pagina wel worden geopend. Een alternatief, dat je gratis kan downloaden, is de browser Mozilla Firefox.
Sorry, ik had het kunnen weten dat niemand dit weet..quote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef Esses het volgende:
De afko GBB moet je me even bij helpen.
Die man, even afgezien van het feit dat ik het overdreven vind dat voor zo een kleine zaken zoveel agenten worden opgetrommeld, vind ik het gedrag van de agenten buitengewoon aggresief en verkeerd. Een beetje met 8 man op 1 man in lopen rammen met je wapenstok, het is net een groepje bontkragen die op dezelfde manier mensen pakken.quote:Op maandag 15 november 2010 19:42 schreef Iska het volgende:
[..]
Politie...Ze kunnen soms foutje maken, maar de houding in nederland tegen de politie is echt belachelijk
Dat was de aanleiding anders wel. Laat die vent lekker zijn broodje eten, komop hoe diep moet je zinken om zoiets te verbieden.quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Esses het volgende:
Sinds het in de huisregels staat. Maar daarvoor word hij niet afgetuigd he
Tjah, maar gaat meestal niet meer zoquote:Op maandag 15 november 2010 19:57 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Sorry, ik had het kunnen weten dat niemand dit weet..![]()
In ieder geval: Geïntegreerde Bediening en Bewaking, oftewel de computersystemen plus software in de TC, waar bv de voortstuwingsdiesels mee in de gaten worden gehouden (juiste olie en koelwater druk enzo)
Ga het filmpje nog eens kijken. Hij mag niet eten in de bus, dan word de toegang tot de bus je geweigerd. Is een huisregel van de bus a la. Meneer word gevorderd te vertrekken uit de bus door de toezichthouder, meneer weigert. Politie word gebeld, en alvast geïnformeerd dat er +- 50 dronken mensen in de bus staan. Meneer voldoet niet aan bevel of vordering van agent. Meneer word aangehouden. Heel logisch allemaal en kun je gewoon lezen. Als je nogmaals kijkt zie je niet dat er 8 man op 1 man in lopen te rammen. Je ziet wel dat omstanders de beste agenten letterlijk aanvallen. En dat dus omstaande agenten afstand moeten creëren om veilig te werken.quote:Op maandag 15 november 2010 19:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die man, even afgezien van het feit dat ik het overdreven vind dat voor zo een kleine zaken zoveel agenten worden opgetrommeld, vind ik het gedrag van de agenten buitengewoon aggresief en verkeerd. Een beetje met 8 man op 1 man in lopen rammen met je wapenstok, het is net een groepje bontkragen die op dezelfde manier mensen pakken.
Met 1 sterke kerel iemand die niet een bus uit wil eruit trekken? Ik wens je veel plezier, want bij die jongen die er niet uit wil zit de adrenaline iets hoger dan bij de agent. Met twee man word dit ook nog lastig. Deze beste man ziet er ook niet uit als het gemiddelde sprietje in dit land. Het gaan rammen met een wapenstok is schijnbaar nodig omdat meneer niet voldoet aan een bevel of vordering, en zoals je kan zien gebeurd dit pas op het moment dat hij een agent slaat.quote:Als je hem zo nodig wilt pakken, trek hem dan gewoon met 1 of 2 sterke kerels de bus uit en handel het buiten verder af. Maar gaan rammen met een wapenstok lijkt me zwaar overdreven.
Agenten staan sterk zat in hun schoenen, en genieten dat ze iemand af kunnen tuigen? Het spijt mij heel erg, hoeveel agenten ken jij daadwerkelijk, misschien twee? Tokkies toevallig ook nog? Echt je praat poep.quote:Naja, dat agenten over het algemeen niet erg sterk in hun schoenen staan, en ervan genieten als ze iemand kunnen aftuigen is wel algemeen bekend.
De aanleiding tot het uiteindelijke geweldsgebruik is het negeren van een bevel of vordering. Dat kan je ook horen. Meneer word daarvoor aangehouden.quote:Op maandag 15 november 2010 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was de aanleiding anders wel. Laat die vent lekker zijn broodje eten, komop hoe diep moet je zinken om zoiets te verbieden.
Of je leeft gewoon de HUISREGELS na. Zo kan het natuurlijk ookquote:Op maandag 15 november 2010 19:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die man, even afgezien van het feit dat ik het overdreven vind dat voor zo een kleine zaken zoveel agenten worden opgetrommeld, vind ik het gedrag van de agenten buitengewoon aggresief en verkeerd. Een beetje met 8 man op 1 man in lopen rammen met je wapenstok, het is net een groepje bontkragen die op dezelfde manier mensen pakken.
Als je hem zo nodig wilt pakken, trek hem dan gewoon met 1 of 2 sterke kerels de bus uit en handel het buiten verder af. Maar gaan rammen met een wapenstok lijkt me zwaar overdreven.
Naja, dat agenten over het algemeen niet erg sterk in hun schoenen staan, en ervan genieten als ze iemand kunnen aftuigen is wel algemeen bekend.
Waarom mag ik niet roken in de trein dan? Het is toch maar een sigaretje?quote:Op maandag 15 november 2010 20:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of je leeft gewoon de HUISREGELS na. Zo kan het natuurlijk ook
Ach meneer, het is maar een sigaretje.quote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet roken in de trein dan? Het is toch maar een sigaretje?
Wat gaat meestal niet meer zo?quote:Op maandag 15 november 2010 20:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Tjah, maar gaat meestal niet meer zo
Dat je er zelf op een dergelijke wijze aan mag komenquote:Op maandag 15 november 2010 20:22 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wat gaat meestal niet meer zo?
Appels en peren...quote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef Esses het volgende:
Waarom mag ik niet roken in de trein dan? Het is toch maar een sigaretje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |