joah al zag ik niet dat we al zo ver warenquote:Op maandag 15 november 2010 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meestal wel, maar nu was jij hem mooi voor
maakt niet uitquote:Op maandag 15 november 2010 14:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah al zag ik niet dat we al zo ver waren
Heb vandaag écht wel wat beters te doenquote:Op maandag 15 november 2010 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meestal wel, maar nu was jij hem mooi voor
ga eens werken dan!quote:Op maandag 15 november 2010 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb vandaag écht wel wat beters te doen
owja, je bent druk bezig met uitrustenquote:Op maandag 15 november 2010 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb vandaag écht wel wat beters te doen
the fuck man?!quote:
Geen tijd voorquote:Op maandag 15 november 2010 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, je bent druk bezig met uitrusten
Gister voetbal, 3e helft, verjaardag, nog een verjaardag en Bruinsquote:
propvolle zondag dusquote:Op maandag 15 november 2010 14:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Gister voetbal, 3e helft, verjaardag, nog een verjaardag en Bruins
Net zo v/d kaart
Schop ze doodquote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaja, het is weer feest met vervelende kinderen
Okeujquote:
op Hyves..quote:Jeroen Kuper invites you to become friends
Heb je geen strooismijtgoed?quote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaja, het is weer feest met vervelende kinderen
Dat verdienen die kleine rotzakjes niet, ookal zou ik ermee kunnen bekogelen, dan vreten ze het daarna toch wel op en dat gun ik ze nietquote:
Evilquote:Op maandag 15 november 2010 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat verdienen die kleine rotzakjes niet, ookal zou ik ermee kunnen bekogelen, dan vreten ze het daarna toch wel op en dat gun ik ze niet
\m/ evil redhead librarian from hell \m/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |