joah al zag ik niet dat we al zo ver warenquote:Op maandag 15 november 2010 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meestal wel, maar nu was jij hem mooi voor
maakt niet uitquote:Op maandag 15 november 2010 14:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah al zag ik niet dat we al zo ver waren
Heb vandaag écht wel wat beters te doenquote:Op maandag 15 november 2010 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meestal wel, maar nu was jij hem mooi voor
ga eens werken dan!quote:Op maandag 15 november 2010 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb vandaag écht wel wat beters te doen
owja, je bent druk bezig met uitrustenquote:Op maandag 15 november 2010 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb vandaag écht wel wat beters te doen
the fuck man?!quote:
Geen tijd voorquote:Op maandag 15 november 2010 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, je bent druk bezig met uitrusten
Gister voetbal, 3e helft, verjaardag, nog een verjaardag en Bruinsquote:
propvolle zondag dusquote:Op maandag 15 november 2010 14:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Gister voetbal, 3e helft, verjaardag, nog een verjaardag en Bruins
Net zo v/d kaart
Schop ze doodquote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaja, het is weer feest met vervelende kinderen
Okeujquote:
op Hyves..quote:Jeroen Kuper invites you to become friends
Heb je geen strooismijtgoed?quote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaja, het is weer feest met vervelende kinderen
Dat verdienen die kleine rotzakjes niet, ookal zou ik ermee kunnen bekogelen, dan vreten ze het daarna toch wel op en dat gun ik ze nietquote:
Evilquote:Op maandag 15 november 2010 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat verdienen die kleine rotzakjes niet, ookal zou ik ermee kunnen bekogelen, dan vreten ze het daarna toch wel op en dat gun ik ze niet
\m/ evil redhead librarian from hell \m/quote:
Die gekke nieuwe dingen in de Taveerne gezien (Bar achter cambels)quote:
Ja ik ken die zalen welquote:Op maandag 15 november 2010 15:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die gekke nieuwe dingen in de Taveerne gezien (Bar achter cambels), lijkt weleens veel groter
.
Ah oke, Delle daar is het altijd zo fucking druk dat ik er niet eens heen loopquote:Op maandag 15 november 2010 15:41 schreef haakon het volgende:
Ja ik ken die zalen wel
Niet op gelet eerlijk gezegd, en wij staan altijd in de Delle..
Plus dat ik ongeveer 2/3 van de avond sowieso niet herinner
Direct naast de deur ofzo , ken het daar allemaal niet eensquote:Op maandag 15 november 2010 15:43 schreef haakon het volgende:
Ja gister heb ik ook nog een hele tijd in Cambells gestaan
Wij staan altijd op de verhoging bij de Delle, geen last van anderen
geef dat kind dan strooigoedquote:Op maandag 15 november 2010 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog anderhalf uur te gaan... met al 10 min lang het gejank van een baby achter me
http://www.autisme.nl/hom(...)=1&l=nl&t=1289836287quote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben wanhopig![]()
Voor ik mijn onderzoek kan starten (waar ik vrijdag mee ga beginnen) moet ik 2 artikelen hebben over autisme in combinatie met verslaving. Ik heb er al 1, deze bracht mij op het idee om dit onderwerp te gaan onderzoeken, maar moet dus nog 1 artikel hebben, welke ik nergens kan vinden. Vind overal steeds korte stukjes waar altijd het zinnetje in staat dat het nog niet volledig onderzocht is
nee, komt mij ook zo niet bekend voor (maar 2 resultaten als ik die naam op Hyves zoek, zo te zien is hij een vriend van een vriend van een vriend van mijquote:Op maandag 15 november 2010 14:43 schreef haakon het volgende:
Remco..
[..]
op Hyves..
Ken die hele vent niet ?
Nice ! Goed om te horen manquote:Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef ReMcOrE het volgende:
evaluatiegesprek ging goedze zijn tevreden over mij en ik vermaak me nog steeds uitstekend, dus gewoon op dezelfde voet verder gaan
zekerquote:
Oja, ik heb ook nog een bak shoarma liggenquote:
Vet!quote:Op maandag 15 november 2010 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jaaaaaaaaazaterdag VIP tribune bij Ajax-PSV
m'n broertje gaat het veld oplopen met een psv'er, en ik ben begeleiding
nu het nog kanquote:
Als PSV-fan is dat natuurlijk helemaal te gekquote:Op maandag 15 november 2010 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jaaaaaaaaazaterdag VIP tribune bij Ajax-PSV
m'n broertje gaat het veld oplopen met een psv'er, en ik ben begeleiding
Uhuquote:Op maandag 15 november 2010 17:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als PSV-fan is dat natuurlijk helemaal te gek
quote:Op maandag 15 november 2010 18:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb net lekker spruitjes gegeten.
quote:Op maandag 15 november 2010 18:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb net lekker spruitjes gegeten.
Pieperdquote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
, kan niet wachten op voorjaar man
ik bedoel meer qua werkquote:
3 keer raden...vertaal het is naar het nederlands..quote:Op maandag 15 november 2010 19:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ok, vast een hele domme vraag, maar wat is speedsoccer? (ja ja, ik ga het wel googlen)
die vat ik ff nietquote:Op maandag 15 november 2010 19:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zal Johan nog in het hotel slapen?
Met z'n gezeur op België enzeuquote:
't leeft nogquote:Op maandag 15 november 2010 19:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ok, vast een hele domme vraag, maar wat is speedsoccer? (ja ja, ik ga het wel googlen)
en wat is dan de link met in een hotel slapen? bang voor een aanslag of z'n huis?quote:Op maandag 15 november 2010 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met z'n gezeur op België enzeu
neequote:Op maandag 15 november 2010 19:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
VI van afgelopen vrijdag niet gezien?
niemand verplicht je dat ookquote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef Redbaron het volgende:
VI![]()
Als ik ergens toch niet naar wil kijken....
maar dat doen ze nietquote:Op maandag 15 november 2010 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Twente ook verliest; geen probleem
dat zeg je nu jah, maar wedden dat je baalt als Ajax wint in Eindhoven zaterdagquote:Op maandag 15 november 2010 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Twente ook verliest; geen probleem
Laat Ajax maar winnen in Eindhoven zaterdag, winnen wij in Amsterdamquote:Op maandag 15 november 2010 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zeg je nu jah, maar wedden dat je baalt als Ajax wint in Eindhoven zaterdag
BAM!!
ha...ha...quote:Op maandag 15 november 2010 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat Ajax maar winnen in Eindhoven zaterdag, winnen wij in Amsterdam
quote:Op maandag 15 november 2010 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ennnn ik heb een 8 voor mijn eerste verslag!!
Ik had nooit gedacht dat ik dat soort cijfers zou halen op het HBO
Goed bezig!quote:Op maandag 15 november 2010 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
dat hej mooi doanquote:Op maandag 15 november 2010 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ga jij maar lekker kotsen dan!quote:
Alles behalve thuis zitten vervelenquote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar net wat je liever doet
Dan ga je toch lekker wat doen?quote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Alles behalve thuis zitten vervelen
ik heb tijdelijk geen auto...en vrienden wonen te ver voor de fietsquote:Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker wat doen?
Pilsje drinken bij vrienden enzo?
Wat ben ik dan?quote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
Alleen de dames
quote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker groepsknuffelen
Ik kwam jaren geleden in de Edah met de Collegiale Knuffel, gewoon elkaar even 5 sec knuffelen om het groepsverband te versterkenDie groeide daarna uit tot de Algehele Collegiale Knuffel... stonden we vaak ineens op zaterdagmiddag tijdens het vakkenvullen met de hele vulploeg in een grote groepsknuffel in de winkel
![]()
Nog één? Hebberdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
Alleen de dames
quote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog één? Hebberd
Prinsesje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
het is dat je uit goor komtquote:
das wel t lekkerstquote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Altijd een streepje voor willen hebben hè![]()
Als een beest. Heerlijk die powerquote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
het is dat je uit goor komt, en een toffe auto hebt. Rijd die tank nog?
Jaquote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Altijd een streepje voor willen hebben hè![]()
Zeker. Als jij een keer zonnig weer regelt dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef Samzz het volgende:
Ja
Kom je nog een keer foto's maken van kopersnoetje en mij?
Ik doe al dagen zonnedansjes... Het werkt nietquote:Op maandag 15 november 2010 22:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeker. Als jij een keer zonnig weer regelt dan komt het helemaal goed
Meer met die tetn schuddenquote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe al dagen zonnedansjes... Het werkt niet
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
Ik doe al dagen zonnedansjes... Het werkt niet
KUTquote:
jamaar.. dit gaat dus niet op he :quote:Op maandag 15 november 2010 22:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kun je ook niks aan doen![]()
http://www.nu.nl/werk-en-(...)nden-leven-saai.html
quote:De dagelijkse sleur van het huishouden, routine en saaie seks drukken op hun schouders.
neen. Het is uberhaupt niet van toepassing,quote:Op maandag 15 november 2010 22:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je dat wél leuk vindt, dan is dat inderdaad niet van toepassing
Meh, Callcenter. Nuff said.quote:
Ga wat anders doenquote:Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef Mrs.Vixen het volgende:
neen. Het is uberhaupt niet van toepassing,
Hoewel, Dagelijkse sleur zit er inmiddels wel een beetje in
Gewoon ABN lullen met een licht twents accentquote:Op maandag 15 november 2010 22:57 schreef GimmeGore het volgende:
Visite in huis, mensen die moeilijk doen om Twents te praten, anderen die moeite doen om Haags te lullen (ja, ik heb net geleerd dat je Haags lult) en ik kan allebei niet
Gewoon die oooooo van almelooooo lekker overdrijven, et voila.quote:Op maandag 15 november 2010 22:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gewoon ABN lullen met een licht twents accent
Hengeloooooo heeft ook zo'n oooooquote:Op maandag 15 november 2010 23:08 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Gewoon die oooooo van almelooooo lekker overdrijven, et voila.
en de brandweer van Almelo heeft 3 o'squote:Op maandag 15 november 2010 23:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hengeloooooo heeft ook zo'n ooooo
Oh?quote:Op maandag 15 november 2010 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de brandweer van Almelo heeft 3 o's
Maar Hengelo is dan ook de shitquote:Op maandag 15 november 2010 23:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hengeloooooo heeft ook zo'n ooooo
De laatste tijd is er nogal wat brandstichting geconstateerd in Almelo onder de jeugd.quote:Op maandag 15 november 2010 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de brandweer van Almelo heeft 3 o's
En, op welke kont lijkt de mijne?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
khrb zin in een lekkere bal gehakt met mayo pindasaus
en daar gaat het kampioenschap voor PSV...quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 22:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kun je ook niks aan doen![]()
http://www.nu.nl/werk-en-(...)nden-leven-saai.html
en daar zou jij een slachtoffer van kunnen worden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga ook eens naar bed, morgen horen we of er 1 of misschien zelfs 3 van onze vestigingen moeten sluiten wegens bezuinigingen
true, maar ik moet eerst nog zien hoe PSV gaat spelen zonder hemquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Quoten doet het hier ineens niet ofzo
@Remco: Ini is dan wel de beste speler, maakt dat maakt 'm niet de belangrijkste
Douglas is ook niet de belangrijkste speler van Twente, maar zonder hem moet ik het nog maar zien; om maar een voorbeeld te noemenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ook.. ik vind echt dat we Overtoom van Heracles moeten halen
Sorry Hen en Marko
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ook.. ik vind echt dat we Overtoom van Heracles moeten halen
Sorry Hen en Marko
ja, dat sowiesoquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hij is wel wat je noemt een beer, die man
en waar speelt Toivonen dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Marko: Nee, Overtoom zou een aardige middenvelder voor ons zijn denk ik
@Remco: Middenveld, op de 10, beetje overal waar aangevallen kan worden
dus Afellay en Toivonen met de neus naar voren en Engelaar met de neus naar achteren?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toivonen speelt op 't middenveld... ook met de neus naar voren.
das rap!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:36 schreef Intelligence het volgende:
Gebroken ... gister in 3,5 uur, met zn tweeën, een motor, versnellingsbak en remmerij eruit gehaald, en de schroefset eronder weg ...
Vento is nu officieel overleden
die had je ooit ergens opgepikt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:37 schreef Intelligence het volgende:
Er hing nog een stuk kat onder de auto
dan speelt PSV (op papier) best aanvallendquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo ongeveer
En nu speelt vaak Bakkal ook mee om wat meer naar voren te denken.
ah, dus nog een aardige opbrengst qua onderdelenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:37 schreef Intelligence het volgende:
motor, bak en voorremmerij gaan naar 1 iemand
vento front gaat naar een ander
schroefset verkocht aan weer iemand anders
en achter remmen ga ik reviseren en op mijn nieuwe ride bouwen
dus toch geen 3 punten in Amsterdam zaterdag?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco; klopt.. maar PSV moet leren het spel te maken, niet te loeren op een kans door een counter. Tegen Excelsior kom je er mee weg, tegen Ajax of FCT niet
Spakenburghoolies zeker die de boel af kwamen breken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
Ben brak zeg, vannacht paar keer wakker geworden omdat er lawaaierig volk over straat liep![]()
Hmm, mijn contract voor Zielhorst loopt sowieso af op 1 januari, maar dat zou toch wel verlengd worden... dus ja, als ze gaan sluiten ben ik iig al de helft van mn uren kwijt. Hopen dat ik nog ergens anders aan de bak kan, want 4 dagen lang in de herrie van rotkinders zitten op Vathorst zie ik niet zittenquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:41 schreef ReMcOrE het volgende:
en daar zou jij een slachtoffer van kunnen worden?
hmm, dat zou dan wel flink bagger zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, mijn contract voor Zielhorst loopt sowieso af op 1 januari, maar dat zou toch wel verlengd worden... dus ja, als ze gaan sluiten ben ik iig al de helft van mn uren kwijt. Hopen dat ik nog ergens anders aan de bak kan, want 4 dagen lang in de herrie van rotkinders zitten op Vathorst zie ik niet zitten
have funquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, op naar de vergadering dan maar
succes!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, op naar de vergadering dan maar
Daar ook al? Ons internet doet ook vreemdquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD, internet loopt hier te ouwehoeren; telkens error message
kreeg bij FOK! de hele tijd die error message, en internet was gewoon traag... maar nu lijkt het wel weer redelijk te gaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar ook al? Ons internet doet ook vreemd
Zo nice!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef ReMcOrE het volgende:
Hi 25 verlenging (170 minuten / 340 smsjes) 2 jaar + Eindeloos Online 2 jaar = ¤ 24,95 per maand...
en dan hoef ik nog maar ¤ 44,95 bij te betalen voor de HTC Desire HD, niet slecht![]()
hoeveel wel dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:42 schreef haakon het volgende:
[..]
Zo nice!
Ik moet ook eens een abbo nemen
Maar wil geen 30 euro per maand betalen.
Je hebt toch ook van die abbo's van 15 euro ofzo met evenveel smsjes en belminuten ofzo?quote:
wil je er een toestel bij, of alleen een abo? want dat maakt natuurlijk wel verschilquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef haakon het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die abbo's van 15 euro ofzo met evenveel smsjes en belminuten ofzo?
Alhoewel ik de jouwe wel goed te doen vind voor 25 euro
Nederlands
Wanneer je geen nieuwe telefoon nodig hebt raad ik je T-mobile aan, goedkope abbo's van 1 jaar, qua prijs kan KPN en die andere meuk er niet tegen aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:52 schreef haakon het volgende:
Je hebt toch ook van die abbo's van 15 euro ofzo met evenveel smsjes en belminuten ofzo?
Alhoewel ik de jouwe wel goed te doen vind voor 25 euro
Nederlands
wat voor bieb werk je eigenlijk? en 3 van de in totaal ... vestigingen gaan over een jaar dus dicht?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, alledrie de vestigingen gaan sluiten, 1 januari 2012 zijn ze dicht
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, alledrie de vestigingen gaan sluiten, 1 januari 2012 zijn ze dicht
(Openbare Bibliotheek) Amersfoort. We hebben 12 vestigingen, en over iets meer dan een jaar dus nog maar 9quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor bieb werk je eigenlijk? en 3 van de in totaal ... vestigingen gaan over een jaar dus dicht?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh glorie! Denk je nog even een half uur totale rust te hebben voordat de bieb opengaat, dendert er een brugklasje de mediatheek in. En waar is die? Juist, direct naast het kantoor
Is wel een feit, opzichquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
![]()
Hehe nu heb je een jaar de tijd om hier in twente een baan te zoeken
Alweer?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft zich iemand voor de trein gegooid tussen wierden en Almelo... Ns zet bussen in
en door het sluiten van die 3 zou jij nog maar 16 uur overhouden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
(Openbare Bibliotheek) Amersfoort. We hebben 12 vestigingen, en over iets meer dan een jaar dus nog maar 9
hmm, daar dan maar op hopen!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aangezien 75% van de medewerkers hier met een tijdelijk contract rondloopt gaan er ook spannende tijden aanbreken voor iedereen. Ik hoop dat mijn huidige 1-jaarcontract op 1 feb verlengd wordt, en dat ik na Zielhorst (dat tot 1 jan 2011 loopt, maar zal vast wel verlengd worden) nog ergens anders uren kan krijgen, want alleen 16 bij Vathorst schiet niet op natuurlijk.
het altijd gezellig Twente, vast wel een baantje te vinden dat je pastquote:
Kijk Selma genieten danquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alweer?![]()
ff p2000 checken.
Yup, heb 16u in Vathorst en 16u in Zielhorstquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en door het sluiten van die 3 zou jij nog maar 16 uur overhouden?
dan moet je inderdaad OF ergens anders uren bij gaan maken OF een andere full-time baan o.i.d. gaan zoekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, heb 16u in Vathorst en 16u in Zielhorst
have funquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, tis zowat tijd om open te doen, ik sluit hier de laptop af
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yup, heb 16u in Vathorst en 16u in Zielhorst
Zo wou ik het nog niet zeggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:07 schreef Redbaron het volgende:
Hehe nu heb je een jaar de tijd om hier in twente een baan te zoeken
Goed, even mn levensverhaal in een notendop danquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[..]
Zo wou ik het nog niet zeggen, maar wat is de reden dat je 'zoverweg' werkt Justin?
Ah oke, dat had ik dus gemist, het juiste moment om te proberen weer binnen de Twente aan het werk te komenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, even mn levensverhaal in een notendop dan
Heb tot mn 7e in Borne gewoond, daarna met ouders naar Zeeuws-Vlaanderen (ja, Nederland ja) verhuisd.
Heb even in Zoetermeer gewoond omdat ik werk had in Wassenaar, daarna weer terug naar ouders.
Capelle a/d IJssel een half jaar, ook wegens werk. Contract liep af, ik weer terug naar ouders.
Nu sinds februari werkende in Amersfoort.
Je ziet het, ik kom steeds dichter bij "thuis"
Assiejquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:55 schreef Assiej het volgende:
De koerier moet contact met mij opnemen voor een afspraak voor het afleveren van mijn Telefoon!
Dus vandaag (denk het niet meer)
of Morgen
Zal ie er zijn![]()
2 jaar verlengen en dan nog bij moeten betalen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef ReMcOrE het volgende:
Hi 25 verlenging (170 minuten / 340 smsjes) 2 jaar + Eindeloos Online 2 jaar = ¤ 24,95 per maand...
en dan hoef ik nog maar ¤ 44,95 bij te betalen voor de HTC Desire HD, niet slecht![]()
ik heb EN een redelijk goedkoop abonnement EN een dure telefoon (net uit)quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
2 jaar verlengen en dan nog bij moeten betalen?
Was al blij dat ik een gratis telefoon had bij 1 jaar verlengen.
Ik heb dan wel een duurder abonnement, maar ik bel nogal wat af
quote:
Lijkt me wel meevallen.quote:PRIO 1 Spoorvervoer (Classificatie: klein ongeval) : SCHUILENBURGSINGEL : ALMELO 3131AMC 3174AMC 3091NRD
waarschijnlijk weer een die dacht een trein tegen te kunnen houden, waardoor treinen weer vertraging hebbenquote:
zo zou je het ook kunnen zeggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
aha, dus iemand die miste de trein maar de trein mistte hem niet
http://www.jobtrack.nlquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi aansukkelen hier tot half 6
Dat vertelde een conducteurquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me wel meevallen.
quote:
Je kunt altijd kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit sowieso nog een jaar goed, ga me volgend jaar rond deze tijd wel zorgen maken, maar nu even niet
en zo bedoelde ik dat ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je kunt altijd kijkenEn als er wat leuks tussenzit evt regelen dat je volgend jaar begint?
Je kunt niet op tijd genoeg beginnen met zoeken
yoquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |