Omdat H dat wil ?quote:
Wist je al dat ik me zaterdag niet zo lekker voelde j ?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met de trein ook, super! Is Verzamelaarsjaarbeurs da's superkeicool J. Gaan vrouw en ik zondag heen!
Moest je hamster niet afzwemmen oid?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Wist je al dat ik me zaterdag niet zo lekker voelde j ?
Ik ben er niet zaterdagquote:
Op zich wil ik wel. Maar ik ben niet in staat om moeilijke standjes te doen.quote:
Ben je in utrecht ? kom ik je wel tegen ?quote:
Bovenop zitten zal toch nog wel lukken?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Op zich wil ik wel. Maar ik ben niet in staat om moeilijke standjes te doen.
ik denk dat mn vissen net verdrinken in mn aquarium J.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Moest je hamster niet afzwemmen oid?
of gewoon die woknok recht in je face ?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Bovenop zitten zal toch nog wel lukken?
Ik ben dan de hele dag in Veenendaal. Baby's shoppenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben je in utrecht ? kom ik je wel tegen ?
Als het niet te lang duurt dan....quote:Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Bovenop zitten zal toch nog wel lukken?
Als je daar baby's ken kopen waarom gaan H en ik dan naar het AMC ?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben dan de hele dag in Veenendaal. Baby's shoppen![]()
Als je zó enthousiast doet zal het wel ff duren T!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het niet te lang duurt dan....
Men jij begint al te Spritzen als ie nog niet eens tot an je ballen erin zit ,quote:Op donderdag 18 november 2010 19:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je zó enthousiast doet zal het wel ff duren T!.
Zo die 13cm in 1x erin J! Jeweet!!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Men jij begint al te Spritzen als ie nog niet eens tot an je ballen erin zit ,
Kweeniequote:Op donderdag 18 november 2010 19:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je daar baby's ken kopen waarom gaan H en ik dan naar het AMC ?
Oh. Nou. Dan zal het wel niet gaan. Of na verloop van tijd kan ik er niet meer af komen door de pijn in mijn bekken/heupen. Dus.........quote:Op donderdag 18 november 2010 19:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je zó enthousiast doet zal het wel ff duren T!.
Als ze dat maar hebben ken !quote:Op donderdag 18 november 2010 19:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo die 13cm in 1x erin J! Jeweet!!
Komen in School Teens lesbische scenes voor? Dan die!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:00 schreef KingOfMars het volgende:
Wat denk jij J? Big Naturals vol. 14 of School Teens 17?
Wat is nog haalbaar dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:59 schreef Tally het volgende:
Oh. Nou. Dan zal het wel niet gaan. Of na verloop van tijd kan ik er niet meer af komen door de pijn in mijn bekken/heupen. Dus.........
Oh nou als je een mooi vol rasch arier tegen komt ! voor niet te duur laad hem / haar dan maar in.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:59 schreef Tally het volgende:
[..]
KweenieMaar dat zei Mama vanmiddag.
We gaan baby's shoppen.
Ik moet hem nog downloaden he!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Komen in School Teens lesbische scenes voor? Dan die!
ik denk The Big Bang Bus Theory vol 1.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:00 schreef KingOfMars het volgende:
Wat denk jij J? Big Naturals vol. 14 of School Teens 17?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |