Die heb ik ook niet J ?quote:
Wel een commodore 64 met tapedeck ?quote:
Dat wel natuurlijk !quote:Op donderdag 18 november 2010 19:36 schreef KingOfMars het volgende:
Ja, ook leuk! Qua wachttijd kom je er dan wel de avond mee door iig!
De psp roeleert grote tijd. God of war, wipe out pure, silent hill, metal gear peace walker, resistance retribution, etc etcquote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet J ?
ik heb nog een old skool gameboy , een nintendo ds 2e generatie. , en een psp
ik moet zeggen Swets na Gran Turismo psp te hebben uitgespeeld heb ik het apparaat niet meer aangeraaktquote:Op donderdag 18 november 2010 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De psp roeleert grote tijd. God of war, wipe out pure, silent hill, metal gear peace walker, resistance retribution, etc etc
Mwah dat doe ik maar even niet denk ikquote:Op donderdag 18 november 2010 19:40 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb er gewoon de kracht niet voor J. Zal wel de hele avond achter de flaptop blijven plakken.
ik weet het niet J, die van mij staat al een poosje uit ?quote:
Puik plan op zich J.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah dat doe ik maar even niet denk iknog een uurtje dan heb ik het wel gezien , klok ik er een pilsje of 2/3 in , doe ik ff tv, geef ik er een sjor an en ga slapen ?
Soms heb ik ze he , van die goede ideetjes dus.quote:
Je hebt je momenten J.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Soms heb ik ze he , van die goede ideetjes dus.
Naar Tjieterkstradeel?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:46 schreef Joene het volgende:
Soms ook van die slechte zoals terloops laten vallen dat je wel een keertje naar utrecht wilt weer, NOU RAAD EENS wat ik fucking komende zaterdag ga doen terwijl heel fucking nederland sinterklaascadeaus gaat halen ?
OOOOOOOOOOOOOOH ik bedenk me op eens dat ik nog zo een philips ding heb wat geflopt isquote:Op donderdag 18 november 2010 19:45 schreef KingOfMars het volgende:
Swets had jij nou een een Dreamcast? Of Saturn? Of beide niet?
Nee naar SexBierum gewoon omdat ik dat de briljantste plaatsnaam vind 2 goede in 1 , maar goed met de trein naar fucking utreg dusquote:
Met de trein ook, super! Is Verzamelaarsjaarbeurs da's superkeicool J. Gaan vrouw en ik zondag heen!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee naar SexBierum gewoon omdat ik dat de briljantste plaatsnaam vind 2 goede in 1 , maar goed met de trein naar fucking utreg dus
Hoi Taly.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:49 schreef Tally het volgende:
Mijn PSP heb ik sinds Milaan niet meer aangeraakt. Das ook ergens vorig jaar geweest
Waarom zaterdag?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee naar SexBierum gewoon omdat ik dat de briljantste plaatsnaam vind 2 goede in 1 , maar goed met de trein naar fucking utreg dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |