Wat wil je nu bereiken hiermee? Publieke excuses van de heren die je hier aanspreekt? Je hebt inmiddels toch een beetje het imago van een... aandachtshoer, ga dat nou niet erger zitten maken.quote:Op maandag 15 november 2010 09:51 schreef Windigo het volgende:
Ik snap je idee wel, en eerst wilde ik dat ook doen. Maar ik vind dat als mensen in het openbaar op deze manier over mij kunnen praten in het openbaar, mijn reactie ook openbaar kan zijn.
Flikker op! Ik moest herstarten. Dat deed ik dan ook 15 seconden later.quote:
En nu ga je eindelijk werken?quote:zo wat ben ik goed bezig zeg op de vroege morgen
al die mail weggewerkt, vaatwasser uitgeruimd, koffie/thee gezet en dingen gescand
Op donderdag en vrijdagquote:Op maandag 15 november 2010 09:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je je stagiaire ook nog?
quote:
ik kan 3 dingen tegelijkquote:En nu ga je eindelijk werken?
nou ja dat verlicht denk ook niet aangezien je haar dingen moet leren. maar heeft zij maar 2 dagen stage of loopt ze 3 dagen bij iemand anders?quote:
Het maakt mij écht niet meer uit wat er hier van mij gevonden wordt, dat snap je toch zeker wel na de laatste periode? Ik ga hier ook verder niet meer posten hoor. Alleen zien dat er zo over mij gepraat wordt, ja dat nodigde me wel even uit tot een reactie. Excuses verwacht ik helemaal niet, het is wel duidelijk dat die er niet in zitten. Je kan niet verwachten dat als mensen zo over mij praten, ik daar dan braaf mn mond over dicht hou omdat iemand het misschien vervelend zou kunnen vinden dat ik er wat over zegquote:Op maandag 15 november 2010 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
Och hemel, nu hebben we er twee.
[..]
Wat wil je nu bereiken hiermee? Publieke excuses van de heren die je hier aanspreekt? Je hebt inmiddels toch een beetje het imago van een... aandachtshoer, ga dat nou niet erger zitten maken.
Nee, zij doet een zg. snuffelstage, we hoeven haar niet eens in te werken... dat maakt het zo lastig. Maar goed, we doen wel ons best met stagiares aangezien je het werken in de zorg zo aantrekkelijk en leuk mogelijk moet zien te makenquote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ja dat verlicht denk ook niet aangezien je haar dingen moet leren. maar heeft zij maar 2 dagen stage of loopt ze 3 dagen bij iemand anders?
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 15 november 2010 10:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, zij doet een zg. snuffelstage, we hoeven haar niet eens in te werken... dat maakt het zo lastig. Maar goed, we doen wel ons best met stagiares aangezien je het werken in de zorg zo aantrekkelijk en leuk mogelijk moet zien te maken
Precies, de deceptie komt toch wel als ze aan het werk gaan omdat ze meer uren moeten maken voor een (relatief gezien) lager salaris (wat oneerlijk is voor het werk dat ze verrichten).quote:Op maandag 15 november 2010 10:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, zij doet een zg. snuffelstage, we hoeven haar niet eens in te werken... dat maakt het zo lastig. Maar goed, we doen wel ons best met stagiares aangezien je het werken in de zorg zo aantrekkelijk en leuk mogelijk moet zien te maken
precies hetzelfde als werken in het toerisme. een uitgebreide opleiding, interessant en leuk en dan veel stress en overwerk voor heel weinigquote:Op maandag 15 november 2010 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies, de deceptie komt toch wel als ze aan het werk gaan omdat ze meer uren moeten maken voor een (relatief gezien) lager salaris (wat oneerlijk is voor het werk dat ze verrichten).
Tijd om schoonmaker te worden danquote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies hetzelfde als werken in het toerisme. een uitgebreide opleiding, interessant en leuk en dan veel stress en overwerk voor heel weinig
Mr,. "Die Mooie Stad Achter De Duinen"quote:
nou dat is ook wel weer overdreven. alleen mensen worden met allerlei beloftes binnengehaald op de opleiding en vervolgens klopt het niet waarmee ze je binnengehaald hebben. bv stage over de wereld; mocht uiteindelijk niet. en veel banen klopt ook niet. alleen bezuinigingen en daardoor evt nog meer werk pp voor minimaal loonquote:Op maandag 15 november 2010 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd om schoonmaker te worden dan
Dat heb je overal wel.quote:Op maandag 15 november 2010 10:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dat is ook wel weer overdreven. alleen mensen worden met allerlei beloftes binnengehaald op de opleiding en vervolgens klopt het niet waarmee ze je binnengehaald hebben. bv stage over de wereld; mocht uiteindelijk niet. en veel banen klopt ook niet. alleen bezuinigingen en daardoor evt nog meer werk pp voor minimaal loon
Welkom in de harde realiteit die het bedrijfsleven heet!quote:Op maandag 15 november 2010 10:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dat is ook wel weer overdreven. alleen mensen worden met allerlei beloftes binnengehaald op de opleiding en vervolgens klopt het niet waarmee ze je binnengehaald hebben. bv stage over de wereld; mocht uiteindelijk niet. en veel banen klopt ook niet. alleen bezuinigingen en daardoor evt nog meer werk pp voor minimaal loon
nee door de steeds lager wordende prijzen van de reizen. het personeel wordt erop afgestraftquote:Op maandag 15 november 2010 10:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat heb je overal wel.
Komt waarschijnlijk ook door het verschrikkelijk grote aanbod van studenten t.o.v. het aantal banen wat te vinden is in de sector.
god wat ben je weer aardig MopperPeequote:Op maandag 15 november 2010 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Welkom in de harde realiteit die het bedrijfsleven heet!
En waar is dat niet zo? Als mijn baas de prijzen omlaag gooit word ik er toch ook op afgestraft als personeel zijnde? Wij moeten immers meer producten verkopen om hetzelfde te kunnen binnen halen.quote:Op maandag 15 november 2010 10:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee door de steeds lager wordende prijzen van de reizen. het personeel wordt erop afgestraft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |