abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88729600
P.! o|O

zo wat ben ik goed bezig zeg op de vroege morgen :o
al die mail weggewerkt, vaatwasser uitgeruimd, koffie/thee gezet en dingen gescand :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88729649
Och hemel, nu hebben we er twee.

quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:51 schreef Windigo het volgende:

Ik snap je idee wel, en eerst wilde ik dat ook doen. Maar ik vind dat als mensen in het openbaar op deze manier over mij kunnen praten in het openbaar, mijn reactie ook openbaar kan zijn.
Wat wil je nu bereiken hiermee? Publieke excuses van de heren die je hier aanspreekt? Je hebt inmiddels toch een beetje het imago van een... aandachtshoer, ga dat nou niet erger zitten maken.
pi_88729659
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:
P.! o|O
Flikker op! Ik moest herstarten. Dat deed ik dan ook 15 seconden later.
quote:
zo wat ben ik goed bezig zeg op de vroege morgen :o
al die mail weggewerkt, vaatwasser uitgeruimd, koffie/thee gezet en dingen gescand :P
En nu ga je eindelijk werken? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88729693
}:| Klopgeest bij de buren..
pi_88729725
quote:
Op maandag 15 november 2010 09:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

*O*
heb je je stagiaire ook nog?
Op donderdag en vrijdag :')
pi_88729745
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Flikker op!
:o ;(

quote:
En nu ga je eindelijk werken? :P
ik kan 3 dingen tegelijk *O*
pi_88729749
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:02 schreef LieLie het volgende:
}:| Klopgeest bij de buren..
eng! :P
pi_88729765
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:00 schreef ColdFeet het volgende:

twee?
pi_88729780
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Op donderdag en vrijdag :')
nou ja dat verlicht denk ook niet aangezien je haar dingen moet leren. maar heeft zij maar 2 dagen stage of loopt ze 3 dagen bij iemand anders?
  maandag 15 november 2010 @ 10:06:43 #10
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_88729793
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat wil je nu bereiken hiermee? Publieke excuses van de heren die je hier aanspreekt? Je hebt inmiddels toch een beetje het imago van een... aandachtshoer, ga dat nou niet erger zitten maken.
Het maakt mij écht niet meer uit wat er hier van mij gevonden wordt, dat snap je toch zeker wel na de laatste periode? Ik ga hier ook verder niet meer posten hoor. Alleen zien dat er zo over mij gepraat wordt, ja dat nodigde me wel even uit tot een reactie. Excuses verwacht ik helemaal niet, het is wel duidelijk dat die er niet in zitten. Je kan niet verwachten dat als mensen zo over mij praten, ik daar dan braaf mn mond over dicht hou omdat iemand het misschien vervelend zou kunnen vinden dat ik er wat over zeg :')
pi_88729842
Het gaat wel lekker met Wilders en z'n kornuiten :')
  maandag 15 november 2010 @ 10:11:50 #12
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_88729928
Oh en belangrijker:

Iedereen die me wèl geprobeerd heeft te helpen toen het zo slecht met me ging, bedankt! :*

Toch belangrijk om te zeggen voor ik weer verdwijn :)
pi_88729940
quote:
Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:

nou ja dat verlicht denk ook niet aangezien je haar dingen moet leren. maar heeft zij maar 2 dagen stage of loopt ze 3 dagen bij iemand anders?
Nee, zij doet een zg. snuffelstage, we hoeven haar niet eens in te werken... dat maakt het zo lastig. Maar goed, we doen wel ons best met stagiares aangezien je het werken in de zorg zo aantrekkelijk en leuk mogelijk moet zien te maken ;)
pi_88729969
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee, zij doet een zg. snuffelstage, we hoeven haar niet eens in te werken... dat maakt het zo lastig. Maar goed, we doen wel ons best met stagiares aangezien je het werken in de zorg zo aantrekkelijk en leuk mogelijk moet zien te maken ;)
hoe krijg je dat voor elkaar ;)
nee hoor, geintje ;)
  maandag 15 november 2010 @ 10:18:37 #15
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_88730104
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Precies, de deceptie komt toch wel als ze aan het werk gaan omdat ze meer uren moeten maken voor een (relatief gezien) lager salaris (wat oneerlijk is voor het werk dat ze verrichten).
pi_88730262
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 10:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Precies, de deceptie komt toch wel als ze aan het werk gaan omdat ze meer uren moeten maken voor een (relatief gezien) lager salaris (wat oneerlijk is voor het werk dat ze verrichten).
precies hetzelfde als werken in het toerisme. een uitgebreide opleiding, interessant en leuk en dan veel stress en overwerk voor heel weinig
pi_88730273
goedemorgen :W
pi_88730299
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

precies hetzelfde als werken in het toerisme. een uitgebreide opleiding, interessant en leuk en dan veel stress en overwerk voor heel weinig
Tijd om schoonmaker te worden dan :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88730316
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef Den_Haag het volgende:
goedemorgen :W
Mr,. "Die Mooie Stad Achter De Duinen" :W
pi_88730351
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tijd om schoonmaker te worden dan :Y
nou dat is ook wel weer overdreven. alleen mensen worden met allerlei beloftes binnengehaald op de opleiding en vervolgens klopt het niet waarmee ze je binnengehaald hebben. bv stage over de wereld; mocht uiteindelijk niet. en veel banen klopt ook niet. alleen bezuinigingen en daardoor evt nog meer werk pp voor minimaal loon
  maandag 15 november 2010 @ 10:30:59 #21
13783 Anthraxx
pi_88730382
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nou dat is ook wel weer overdreven. alleen mensen worden met allerlei beloftes binnengehaald op de opleiding en vervolgens klopt het niet waarmee ze je binnengehaald hebben. bv stage over de wereld; mocht uiteindelijk niet. en veel banen klopt ook niet. alleen bezuinigingen en daardoor evt nog meer werk pp voor minimaal loon
Dat heb je overal wel.

Komt waarschijnlijk ook door het verschrikkelijk grote aanbod van studenten t.o.v. het aantal banen wat te vinden is in de sector.
pi_88730448
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Welkom in de harde realiteit die het bedrijfsleven heet!
pi_88730481
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:30 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat heb je overal wel.

Komt waarschijnlijk ook door het verschrikkelijk grote aanbod van studenten t.o.v. het aantal banen wat te vinden is in de sector.
nee door de steeds lager wordende prijzen van de reizen. het personeel wordt erop afgestraft
pi_88730486
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Welkom in de harde realiteit die het bedrijfsleven heet!
god wat ben je weer aardig MopperPee
  maandag 15 november 2010 @ 10:36:46 #25
13783 Anthraxx
pi_88730523
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:35 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nee door de steeds lager wordende prijzen van de reizen. het personeel wordt erop afgestraft
En waar is dat niet zo? Als mijn baas de prijzen omlaag gooit word ik er toch ook op afgestraft als personeel zijnde? Wij moeten immers meer producten verkopen om hetzelfde te kunnen binnen halen.
En het is hypocriet: jij als consument wilt ook juist die lagere prijzen anders ga jij niet op vakantie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')