Wat wil je nu bereiken hiermee? Publieke excuses van de heren die je hier aanspreekt? Je hebt inmiddels toch een beetje het imago van een... aandachtshoer, ga dat nou niet erger zitten maken.quote:Op maandag 15 november 2010 09:51 schreef Windigo het volgende:
Ik snap je idee wel, en eerst wilde ik dat ook doen. Maar ik vind dat als mensen in het openbaar op deze manier over mij kunnen praten in het openbaar, mijn reactie ook openbaar kan zijn.
Flikker op! Ik moest herstarten. Dat deed ik dan ook 15 seconden later.quote:
En nu ga je eindelijk werken?quote:zo wat ben ik goed bezig zeg op de vroege morgen
al die mail weggewerkt, vaatwasser uitgeruimd, koffie/thee gezet en dingen gescand
Op donderdag en vrijdagquote:Op maandag 15 november 2010 09:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je je stagiaire ook nog?
quote:
ik kan 3 dingen tegelijkquote:En nu ga je eindelijk werken?
nou ja dat verlicht denk ook niet aangezien je haar dingen moet leren. maar heeft zij maar 2 dagen stage of loopt ze 3 dagen bij iemand anders?quote:
Het maakt mij écht niet meer uit wat er hier van mij gevonden wordt, dat snap je toch zeker wel na de laatste periode? Ik ga hier ook verder niet meer posten hoor. Alleen zien dat er zo over mij gepraat wordt, ja dat nodigde me wel even uit tot een reactie. Excuses verwacht ik helemaal niet, het is wel duidelijk dat die er niet in zitten. Je kan niet verwachten dat als mensen zo over mij praten, ik daar dan braaf mn mond over dicht hou omdat iemand het misschien vervelend zou kunnen vinden dat ik er wat over zegquote:Op maandag 15 november 2010 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
Och hemel, nu hebben we er twee.
[..]
Wat wil je nu bereiken hiermee? Publieke excuses van de heren die je hier aanspreekt? Je hebt inmiddels toch een beetje het imago van een... aandachtshoer, ga dat nou niet erger zitten maken.
Nee, zij doet een zg. snuffelstage, we hoeven haar niet eens in te werken... dat maakt het zo lastig. Maar goed, we doen wel ons best met stagiares aangezien je het werken in de zorg zo aantrekkelijk en leuk mogelijk moet zien te makenquote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ja dat verlicht denk ook niet aangezien je haar dingen moet leren. maar heeft zij maar 2 dagen stage of loopt ze 3 dagen bij iemand anders?
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 15 november 2010 10:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, zij doet een zg. snuffelstage, we hoeven haar niet eens in te werken... dat maakt het zo lastig. Maar goed, we doen wel ons best met stagiares aangezien je het werken in de zorg zo aantrekkelijk en leuk mogelijk moet zien te maken
Precies, de deceptie komt toch wel als ze aan het werk gaan omdat ze meer uren moeten maken voor een (relatief gezien) lager salaris (wat oneerlijk is voor het werk dat ze verrichten).quote:Op maandag 15 november 2010 10:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, zij doet een zg. snuffelstage, we hoeven haar niet eens in te werken... dat maakt het zo lastig. Maar goed, we doen wel ons best met stagiares aangezien je het werken in de zorg zo aantrekkelijk en leuk mogelijk moet zien te maken
precies hetzelfde als werken in het toerisme. een uitgebreide opleiding, interessant en leuk en dan veel stress en overwerk voor heel weinigquote:Op maandag 15 november 2010 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies, de deceptie komt toch wel als ze aan het werk gaan omdat ze meer uren moeten maken voor een (relatief gezien) lager salaris (wat oneerlijk is voor het werk dat ze verrichten).
Tijd om schoonmaker te worden danquote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies hetzelfde als werken in het toerisme. een uitgebreide opleiding, interessant en leuk en dan veel stress en overwerk voor heel weinig
Mr,. "Die Mooie Stad Achter De Duinen"quote:
nou dat is ook wel weer overdreven. alleen mensen worden met allerlei beloftes binnengehaald op de opleiding en vervolgens klopt het niet waarmee ze je binnengehaald hebben. bv stage over de wereld; mocht uiteindelijk niet. en veel banen klopt ook niet. alleen bezuinigingen en daardoor evt nog meer werk pp voor minimaal loonquote:Op maandag 15 november 2010 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd om schoonmaker te worden dan
Dat heb je overal wel.quote:Op maandag 15 november 2010 10:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dat is ook wel weer overdreven. alleen mensen worden met allerlei beloftes binnengehaald op de opleiding en vervolgens klopt het niet waarmee ze je binnengehaald hebben. bv stage over de wereld; mocht uiteindelijk niet. en veel banen klopt ook niet. alleen bezuinigingen en daardoor evt nog meer werk pp voor minimaal loon
Welkom in de harde realiteit die het bedrijfsleven heet!quote:Op maandag 15 november 2010 10:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dat is ook wel weer overdreven. alleen mensen worden met allerlei beloftes binnengehaald op de opleiding en vervolgens klopt het niet waarmee ze je binnengehaald hebben. bv stage over de wereld; mocht uiteindelijk niet. en veel banen klopt ook niet. alleen bezuinigingen en daardoor evt nog meer werk pp voor minimaal loon
nee door de steeds lager wordende prijzen van de reizen. het personeel wordt erop afgestraftquote:Op maandag 15 november 2010 10:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat heb je overal wel.
Komt waarschijnlijk ook door het verschrikkelijk grote aanbod van studenten t.o.v. het aantal banen wat te vinden is in de sector.
god wat ben je weer aardig MopperPeequote:Op maandag 15 november 2010 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Welkom in de harde realiteit die het bedrijfsleven heet!
En waar is dat niet zo? Als mijn baas de prijzen omlaag gooit word ik er toch ook op afgestraft als personeel zijnde? Wij moeten immers meer producten verkopen om hetzelfde te kunnen binnen halen.quote:Op maandag 15 november 2010 10:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee door de steeds lager wordende prijzen van de reizen. het personeel wordt erop afgestraft
nou nee hoor wie heeft gezegd dat ik dat wil?quote:Op maandag 15 november 2010 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En waar is dat niet zo? Als mijn baas de prijzen omlaag gooit word ik er toch ook op afgestraft als personeel zijnde? Wij moeten immers meer producten verkopen om hetzelfde te kunnen binnen halen.
En het is hypocriet: jij als consument wilt ook juist die lagere prijzen anders ga jij niet op vakantie.
Oh, dat doe je echt wel als het 500 euro scheelt hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou nee hoor wie heeft gezegd dat ik dat wil?
ik weet hoe het werkt in dat wereldje dus ga niet perse voor easyjet of ryan air.
zoveel scheelt het niet..quote:Op maandag 15 november 2010 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, dat doe je echt wel als het 500 euro scheelt hoor.
Nee, ik heb een riant salaris als programmeur. Maar hey, ik heb er ook jaren voor gestudeerdquote:Op maandag 15 november 2010 10:39 schreef FutureFairytale het volgende:
het is idd bij meerdere sectoren zo maar niet bij iedereen en ook lang niet altijd. nu met de slechte economie wel maar toen het goed ging met de economie werd het toerisme alsnog in gesneden. en verder; werk jij voor het minimumloon?
nou dat bedoel ik dus. het gaat niet overal zo. bij toerisme of het nou wel of geen crisis is, het is daar dus altijd crisis. en mensen die toerisme hebben gestudeerd hebben er zeker een half jaar over gedaanquote:Op maandag 15 november 2010 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik heb een riant salaris als programmeur. Maar hey, ik heb er ook jaren voor gestudeerd. En nu de economie slecht gaat betekent niet automatisch dat alles maar goedkoper wordt. Wij draaien nog net zo hard door als voor de crisis.
Nu wel: ik durf te beweren dat mijn studie toch wat zwaarder was dan toerisme. En de uitval hoger. En het aantal afgestudeerden dus ook een stuk lager. En zo zijn er meer studies die zwaarder zijn dan wat ik gedaan heb en die worden er dan ook een stuk beter naar betaald.quote:Op maandag 15 november 2010 10:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dat bedoel ik dus. het gaat niet overal zo. bij toerisme of het nou wel of geen crisis is, het is daar dus altijd crisis. en mensen die toerisme hebben gestudeerd hebben er zeker een half jaar over gedaan
ben je aan het provoceren?
Maar mensen op het MBO, HBO en WO zijn allemaal precies even slim hoor. Dus het is gemeen om dat te zeggenquote:Op maandag 15 november 2010 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nu wel: ik durf te beweren dat mijn studie toch wat zwaarder was dan toerisme. En de uitval hoger. En het aantal afgestudeerden dus ook een stuk lager. En zo zijn er meer studies die zwaarder zijn dan wat ik gedaan heb en die worden er dan ook een stuk beter naar betaald.
Als in: iedereen hier ja. Goed dat je dat inzietquote:Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef Windigo het volgende:
Oh en belangrijker:
Iedereen die me wèl geprobeerd heeft te helpen toen het zo slecht met me ging, bedankt!
dat kan ja. maar uitval vanwege niet redden of geen zin?quote:Op maandag 15 november 2010 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nu wel: ik durf te beweren dat mijn studie toch wat zwaarder was dan toerisme. En de uitval hoger. En het aantal afgestudeerden dus ook een stuk lager. En zo zijn er meer studies die zwaarder zijn dan wat ik gedaan heb en die worden er dan ook een stuk beter naar betaald.
helaas bedoelde ze jou niet steerquote:Op maandag 15 november 2010 10:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als in: iedereen hier ja. Goed dat je dat inziet![]()
De enige die daadwerkelijk verandering in je leven kan maken is jezelf. Succes ermee!
doe het niet vaak maarquote:Op maandag 15 november 2010 10:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar mensen op het MBO, HBO en WO zijn allemaal precies even slim hoor. Dus het is gemeen om dat te zeggen
Nee, want ik heb haar niet van goedbedoelde, praktische adviezen voorzien.quote:Op maandag 15 november 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helaas bedoelde ze jou niet steer
Niet redden en geen zin zijn vaak heel erg aan elkaar gecorreleerd.quote:Op maandag 15 november 2010 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat kan ja. maar uitval vanwege niet redden of geen zin?
Daar heb je gelijk in Steer, en dat heb ik ook ingezien. Alleen dat kun je niet afdwingen van iemand die daar niet klaar voor is of die denkt in een cirkelredenering zoals bij mij het geval was vanwege mijn depressie.quote:Op maandag 15 november 2010 10:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als in: iedereen hier ja. Goed dat je dat inziet![]()
De enige die daadwerkelijk verandering in je leven kan maken is jezelf. Succes ermee!
Ach, zo kun je ook zeggen dat een Steertje trekken (quote:Op maandag 15 november 2010 11:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in Steer, en dat heb ik ook ingezien. Alleen dat kun je niet afdwingen van iemand die daar niet klaar voor is of die denkt in een cirkelredenering zoals bij mij het geval was vanwege mijn depressie.
Ik zeg ook nergens dat het allemaal onzin is geweest wat de mensen hier gezegd hebben, ik zeg alleen dat ik niet gekleineerd wens te worden. Dat lijkt me alleszins redelijk.
Verder heb ik alleen maar positief nieuws te vertellen, maar ik betwijfel of dit nog de geschikte plek daarvoor is
Nee. Realistisch. Iets wat sommige mensen niet kunnen blijkbaarquote:Op maandag 15 november 2010 10:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
god wat ben je weer aardig MopperPee
Niet redden, niet kunnen, niet hun ding, te weinig perspectief (als in: ze gaan voor de studie die het meeste oplevert) en gewoon letterlijk niet kunnen omdat er in ons geval een portie Wiskunde inzit dat je moet snappen en niet kan leren.quote:Op maandag 15 november 2010 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat kan ja. maar uitval vanwege niet redden of geen zin?
Eens met Steer. Alsof wij allemaal perfect zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 11:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, zo kun je ook zeggen dat een Steertje trekken (![]()
) een aardig onvermogen is om door vrouwen aantrekkelijk gevonden te worden in plaats van als 'vriend' te worden gezien, en zo hebben we allemaal wat.
Alleen met zelfspot kun je overleven, lees ik al jaren in de sig van een wijze vrouw hier.
Uiteraardquote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eens met Steer. Alsof wij allemaal perfect zijn.
Jij welquote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat kan ik alleen puur uit mezelf beantwoorden. Sommige onderwerpen vond ik ook lastig (Digitale Signaal Bewerking bijv. Fourier analyses zijn leuk en makkelijk, maar de toepassing is best tricky soms) maar met een heleboel inzet en toch de interesse red je het heus wel. Alleen je moet wel iets van de basis begrijpen anders is het een brij van formulesquote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me dat altijd af bij wiskunde he Annie, of de blokkades die mensen hebben om bepaalde wiskunde te leren niet psychisch gevoed is, en dat mensen die er maar lang genoeg aan zitten en er ook de motivatie voor hebben dat ze uiteindelijk de wiskunde wel snappen.
Vergeet de 2 raskatten niet. De Apple computers, de Kever en mijn whisky verzamelingquote:Op maandag 15 november 2010 11:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij welJij hebt Anna, een goede baan, een iPhone 4, een mooi huis, twee one night stands gehad
en weet ik nog niet wat veel meer
![]()
Ik weet 100% zeker dat er genoeg mensen zijn die het nooit zullen snappen. Hoe lang en met hoeveel inzet ze er dan ook mee bezig zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat kan ik alleen puur uit mezelf beantwoorden. Sommige onderwerpen vond ik ook lastig (Digitale Signaal Bewerking bijv. Fourier analyses zijn leuk en makkelijk, maar de toepassing is best tricky soms) maar met een heleboel inzet en toch de interesse red je het heus wel. Alleen je moet wel iets van de basis begrijpen anders is het een brij van formules.
Sheer awesomenessquote:Op maandag 15 november 2010 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vergeet de 2 raskatten niet. De Apple computers, de Kever en mijn whisky verzameling.
Okee, voor mijn gevoel ging dit iets verder dan een plagerijtje maar goed, ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 15 november 2010 11:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, zo kun je ook zeggen dat een Steertje trekken (![]()
) een aardig onvermogen is om door vrouwen aantrekkelijk gevonden te worden in plaats van als 'vriend' te worden gezien, en zo hebben we allemaal wat.
Alleen met zelfspot kun je overleven, lees ik al jaren in de sig van een wijze vrouw hier.
Ja precies. En het leuke er van is dat het makkelijker te begrijpen is als je de notatie in LaPlace of Fourier doet, omdat je zo hele lastige differentieel vergelijkingen omzeilt. Zodra je terug transformeert (wat een eitje is) heb je hetzelfde antwoord in veel minder tijd.quote:Op maandag 15 november 2010 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond systeemanalyse (blokschema's, overdrachtsfuncties) altijd makkelijker dan signaalanalyse (laplace, fourier). Totdat ik er eens ECHT voor ging zitten en bleek dat laplace en fourier een kwestie was van omschrijven van de ene notatiemethode naar de andere
Maar mijn brein weigerde jarenlang pertinent *in* de formules te duiken en te zien voor wat ze zijn, maar bekeek ze als een ondoordringbare brei van wiskunde 'wat ik toch nooit zou snappen'.
Altijdquote:Op maandag 15 november 2010 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zit je nu weer in zo'n rare pose achter je laptop?
Nou spreek ik voor mezelf: je bent slim en je hebt sommige dingen goed door. Dat wil niet zeggen dat je er altijd naar handelt. Je bent daarnaast ook koppig en je hebt idd wat psychische kwalen, waardoor je de realiteit vaak wil inwisselen voor excuses / kleine leugentjes / wat dan ook.quote:Op maandag 15 november 2010 11:11 schreef Windigo het volgende:
[..]
Okee, voor mijn gevoel ging dit iets verder dan een plagerijtje maar goed, ik kan het mis hebben.
Als dat echter zo is, dan maak ik uit je post op dat ik ook verder zou kunnen posten? En dat jullie dan zelf kunnen beoordelen, of er daadwerkelijk een verandering heeft plaats gevonden?
Ja, ik besefde al dat ik mij op glad ijs aan het begeven wasquote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kom precies op tijd zie ik![]()
![]()
Annie: don't go there.. heeft geen zin.. trust me..
Ik heb nog altijd een beetje aversie tegen wiskunde (vandaar mijn experimentele afstudeerproject ipv analytische) maar 't is meer een soort angst, uitstelgedrag dat ik de wiskunde niet zal begrijpen...quote:Op maandag 15 november 2010 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja precies. En het leuke er van is dat het makkelijker te begrijpen is als je de notatie in LaPlace of Fourier doet, omdat je zo hele lastige differentieel vergelijkingen omzeilt. Zodra je terug transformeert (wat een eitje is) heb je hetzelfde antwoord in veel minder tijd.
Heerlijk dat soort wiskunde. En nuttig, want het scheelt mij tijd
.
preciesquote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die angst ken ik wel, maar dat is meer de angst "Begrijp ik het wel.". Erg, faalangst. Hetgeen waar ik mijn hele studie mee gelopen heb en toch thuis kwam met een 9. Uiteindelijk begreep ik vanzelf wel dat je meerdere kanten op kon met sommige opgaves en dat je niet persé moet verwachten dat je alles goed kan hebben.quote:Op maandag 15 november 2010 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een beetje aversie tegen wiskunde (vandaar mijn experimentele afstudeerproject ipv analytische) maar 't is meer een soort angst, uitstelgedrag dat ik de wiskunde niet zal begrijpen...
Interpretatie en projectiequote:Op maandag 15 november 2010 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies![]()
soms komen hier nog wel eens opmerkingen langs van mensen die denken dat ze op dat moment superieur zijn maar niemand is perfect
Mijn ex kwam ook altijd depri thuis na haar tentamens en had ook altijd een 8 of een 9.quote:Op maandag 15 november 2010 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die angst ken ik wel, maar dat is meer de angst "Begrijp ik het wel.". Erg, faalangst. Hetgeen waar ik mijn hele studie mee gelopen heb en toch thuis kwam met een 9. Uiteindelijk begreep ik vanzelf wel dat je meerdere kanten op kon met sommige opgaves en dat je niet persé moet verwachten dat je alles goed kan hebben.
Anna vervloekt mij nog steeds soms daarom.
Dat is toch gewoon goed kunnen praten en schrijven?quote:Op maandag 15 november 2010 11:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ex kwam ook altijd depri thuis na haar tentamens en had ook altijd een 8 of een 9.
In de marketing, dat wel.
doe het niet graag maar hou niet van oude koeien uit de sloot halen wat uitgepraat was en niet leuk was. iedere keer dezelfde 'grap' ...quote:
Veel fantasie, moeilijke woorden gebruiken...quote:Op maandag 15 november 2010 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon goed kunnen praten en schrijven?
maar het gaat beter met haar. en Windigo; post gewoon wanneer je wil gekkiequote:Op maandag 15 november 2010 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou spreek ik voor mezelf: je bent slim en je hebt sommige dingen goed door. Dat wil niet zeggen dat je er altijd naar handelt. Je bent daarnaast ook koppig en je hebt idd wat psychische kwalen, waardoor je de realiteit vaak wil inwisselen voor excuses / kleine leugentjes / wat dan ook.
Je schreef vroeger vaak over je onvermogen om vrienden te houden. Denk je dat dat iets te maken kan hebben met die inconsistentie in je gedrag?
Het punt is dat als je echt hulp nodig hebt, je die niet hier op het forum kan krijgen. Sterker nog, als je je verhalen zó goed vertelt dat je op empathie van ons kan rekenen, hou jij je cirkelredenatie alleen maar in stand en zul je jezelf nooit uit de put trekken. En ik geloof niet dat jij jezelf niet wil helpen. Natuurlijk is het zwaar en is het soms fijner en veiliger om in die put te blijven, maar om jezelf te helpen moet je op plekken zoeken waar professionele hulpverleners aanwezig zijn.
Ik denk dat je dat goed ziet Steer, het enige dat ik écht bestrijd is dat ik gelogen zou hebben. Álles wat ik ooit verteld heb is waar ik op dat moment écht in geloofde al sloeg het soms als een tang op een varken. Waar het met mij in vriendschappen is foutgegaan is dat ik inderdaad geen heldere kijken op de realiteit had/en de neiging om ieder nieuw idee dat ik had altijd met hand en tand te verdedigen. Ik was zo vurig over welke bevlieging die ik ook had dat mensen me gewoon niet meer konden volgen, omdat het de ene keer dit was wat ik wilde, en de andere keer dat. Daar hebben ze op een gegeven moment geen geduld meer mee. Dat is tenminste wat een vriendin die me nu niet meer ziet een aantal jaar geleden gezegd heeft. Komt dus ongeveer op hetzelfde neer als wat jij schrijft.quote:Op maandag 15 november 2010 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou spreek ik voor mezelf: je bent slim en je hebt sommige dingen goed door. Dat wil niet zeggen dat je er altijd naar handelt. Je bent daarnaast ook koppig en je hebt idd wat psychische kwalen, waardoor je de realiteit vaak wil inwisselen voor excuses / kleine leugentjes / wat dan ook.
Je schreef vroeger vaak over je onvermogen om vrienden te houden. Denk je dat dat iets te maken kan hebben met die inconsistentie in je gedrag?
De vorige 5 keer ging het ook beter. Ik vind het niet zo gek dat mensen wat wantrouwig worden hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 11:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar het gaat beter met haar. en Windigo; post gewoon wanneer je wil gekkie
Je kan ook overdrijven, maar je hebt gelijkquote:Op maandag 15 november 2010 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De vorige 5 keer ging het ook beter. Ik vind het niet zo gek dat mensen wat wantrouwig worden hoor.
nee hoor maar geen zin om terug te halen. tis oud en gedaanquote:
iedereen verdient heel veel kansen behalve als je een psychopatische crimineel bentquote:Op maandag 15 november 2010 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De vorige 5 keer ging het ook beter. Ik vind het niet zo gek dat mensen wat wantrouwig worden hoor.
Hoe kan ik gelijk hebben en overdrijven tegelijk?quote:Op maandag 15 november 2010 11:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, maar je hebt gelijk
zeg het dan nietquote:Op maandag 15 november 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee hoor maar geen zin om terug te halen. tis oud en gedaan
Waarom verdient die crimineel dat niet? Dat is toch ook een mens?quote:Op maandag 15 november 2010 11:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iedereen verdient heel veel kansen behalve als je een psychopatische crimineel bent
Omdat het geen 5 keer wasquote:Op maandag 15 november 2010 11:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe kan ik gelijk hebben en overdrijven tegelijk?
De vraag is wat mij betreft: van wie zou die kans moeten komen?? Vage internetmensen die je verder niet kennen?? Ik zou er mijn energie iig niet insteken om daar 'kansen' te krijgen. Ik denk dat er waardevollere mensen zijn die de moeite waard zijn.. Maar goed, wie ben ik?quote:Op maandag 15 november 2010 11:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom verdient die crimineel dat niet? Dat is toch ook een mens?
huh? het ging over perfect zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zeg het dan nietzwaktebod dit..
eigenlijk ook ja.quote:Op maandag 15 november 2010 11:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom verdient die crimineel dat niet? Dat is toch ook een mens?
Anthraxx kom op, laat je ff van je goede kant zien. ik weet dat je die hebtquote:Op maandag 15 november 2010 11:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe kan ik gelijk hebben en overdrijven tegelijk?
Je bent/was idd geneigd om je vast te klampen aan elk wissewasje wat langs kwam, of het nou Alexxxx, Vitamine D, Vitamine B, Cortisol, therapie in een inrichting of wat dan ook was. Alles was het ei van columbus. En elke keer weer de teleurstelling dat er geen quick fix bestond en dat alles zo ongeveer hetzelfde bleef.quote:
dat is zo. maar daardoor kunnen jullie ook niet beoordelen omdat jullie er juist zo weinig over weten. ik denk altijd; als je niks aardigs kunt zeggen, zeg dan niksquote:Op maandag 15 november 2010 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent/was idd geneigd om je vast te klampen aan elk wissewasje wat langs kwam, of het nou Alexxxx, Vitamine D, Vitamine B, therapie in een inrichting of wat dan ook was. Alles was het ei van columbus. En elke keer weer de teleurstelling dat er geen quick fix bestond en dat alles zo ongeveer hetzelfde bleef.
Alleen jij kunt jezelf helpen. Het heeft geen zin om hier voor voeding voor je laatste 'oplossing' of 'idee' te zoeken. Wij kunnen dat niet beoordelen. Alleen een professionele hulpverlener of therapietraject kan dat.
Nee, maar in de redentatie zoals die boven staat verdient iedereen een kans, behalve die psychopatische crimineel. Dus een pedofiel verdient die kans maar eigenlijk ook de lul die een jong blaadje neukt terwijl hij een vrouw en 5 kinderen heeft.quote:Op maandag 15 november 2010 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De vraag is wat mij betreft: van wie zou die kans moeten komen?? Vage internetmensen die je verder niet kennen?? Ik zou er mijn energie iig niet insteken om daar 'kansen' te krijgen. Ik denk dat er waardevollere mensen zijn die de moeite waard zijn.. Maar goed, wie ben ik?
Behalve vandaag. En het was een onlogische opmerkingquote:Op maandag 15 november 2010 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Anthraxx kom op, laat je ff van je goede kant zien. ik weet dat je die hebt
Als iemand met een tractor over je heenrijdt heb je dat soms nog niet eens door, FF.quote:Op maandag 15 november 2010 11:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is zo. maar daardoor kunnen jullie ook niet beoordelen omdat jullie er juist zo weinig over weten. ik denk altijd; als je niks aardigs kunt zeggen, zeg dan niks
(dit geldt overigens niet in alle situaties voor de mierenneukers onder ons)
Daar kom ik dus ook niet meer voor (dat laatste) en als ik de volgende keer een depressie heb blijf ik absoluut weg uit dit soort gelegenhedenquote:Op maandag 15 november 2010 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent/was idd geneigd om je vast te klampen aan elk wissewasje wat langs kwam, of het nou Alexxxx, Vitamine D, Vitamine B, Cortisol, therapie in een inrichting of wat dan ook was. Alles was het ei van columbus. En elke keer weer de teleurstelling dat er geen quick fix bestond en dat alles zo ongeveer hetzelfde bleef.
Alleen jij kunt jezelf helpen. Het heeft geen zin om hier voor voeding voor je laatste 'oplossing' of 'idee' te zoeken. Wij kunnen dat niet beoordelen. Alleen een professionele hulpverlener of therapietraject kan dat.
Een Porsche, John Deere of een Deutz?quote:Op maandag 15 november 2010 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als iemand met een tractor over je heenrijdt heb je dat soms nog niet eens door, FF.
Ja, ben ik ook weer met jou eens hoorquote:Op maandag 15 november 2010 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar in de redentatie zoals die boven staat verdient iedereen een kans, behalve die psychopatische crimineel. Dus een pedofiel verdient die kans maar eigenlijk ook de lul die een jong blaadje neukt terwijl hij een vrouw en 5 kinderen heeft.
Nou ja, het idee is duidelijk. En ja, ik ben het met je eens hoor. Maar wat is een kans? Een mens blijft een mens en het is moeilijk oordelen over het leven van een ander.
Goed, [/blaat]
Je vertrouwt je hulpverleners niet? Ik weet niet of dat nou zo'n goede stap is. Maar zoals ik al zei: wij zijn niet verantwoordelijk voor je keuzes. Alleen jij kunt de verantwoordelijkheid nemen om jezelf te helpen: en dat betekent ook dat je de JUISTE mensen om hulp vraagt.quote:Op maandag 15 november 2010 11:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Daar kom ik dus ook niet meer voor (dat laatste) en als ik de volgende keer een depressie heb blijf ik absoluut weg uit dit soort gelegenhedenAls vermoed ik, dat ik gewoon even een figuurlijke schop onder mijn kont nodig had..
Die ik gelukkig heb opgepakt(Mede dankzij jullie.. dus hebben jullie me toch geholpen
)
ik ook!quote:Op maandag 15 november 2010 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook weer met jou eens hoor![]()
Ik ken iemand die Deutz heet van z'n achternamquote:Op maandag 15 november 2010 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een Porsche, John Deere of een Deutz?
hup koffie, koekje erbij en leuke muziek aanzettenquote:Op maandag 15 november 2010 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Behalve vandaag. En het was een onlogische opmerking.
Er staat toch nergens iets over hulpverleners in mijn reactie?quote:Op maandag 15 november 2010 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je vertrouwt je hulpverleners niet? Ik weet niet of dat nou zo'n goede stap is. Maar zoals ik al zei: wij zijn niet verantwoordelijk voor je keuzes. Alleen jij kunt de verantwoordelijkheid nemen om jezelf te helpen: en dat betekent ook dat je de JUISTE mensen om hulp vraagt.
je zegt zelf dat je haar niet kunt helpen. dan kun je ook niet zo pittig over haar praten. dat heeft niks met niks door te hebben te maken. volgens mij heb ik gisteren al gezegd over dat ik weet wat zij heeft en jij niet en dat begreep je toenquote:Op maandag 15 november 2010 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als iemand met een tractor over je heenrijdt heb je dat soms nog niet eens door, FF.
Ik vind het knap dat je in 3 weken uit zo'n zware depressie bent gekomen. ik heb daar zelf jaren over gedaan om er écht bovenop te komen en toen spraken de deskundigen al van een wereldprestatie..quote:Op maandag 15 november 2010 11:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Daar kom ik dus ook niet meer voor (dat laatste) en als ik de volgende keer een depressie heb blijf ik absoluut weg uit dit soort gelegenhedenAls vermoed ik, dat ik gewoon even een figuurlijke schop onder mijn kont nodig had..
Die ik gelukkig heb opgepakt(Mede dankzij jullie.. dus hebben jullie me toch geholpen
)
Ik dacht toen je zei: 'daar kom ik niet meer voor' dat je niet meer voor de hulpverleners kwam. Verkeerd begrepen dus.quote:Op maandag 15 november 2010 11:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Er staat toch nergens iets over hulpverleners in mijn reactie?
Het enige wat ik zeg is, dat ik denk dat ik mezelf vooral dwars heb gezeten door een passieve rol in mijn leven aan te nemen.
je hebt het zelf gehad? ben je toen ook zo pittig aangesproken door mensen zoals je zelf hebt gedaan?quote:Op maandag 15 november 2010 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je in 3 weken uit zo'n zware depressie bent gekomen. ik heb daar zelf jaren over gedaan om er écht bovenop te komen en toen spraken de deskundigen al van een wereldprestatie..
Is het trouwens borderline wat je hebt Windigo? Want mijn 'borderline alarm' gaat altijd rinkelen als ik jou 'zie' praten.. Heb daar (helaas) veel ervaring mee en herken behoorlijk wat namelijk. Heb al eens eerder iemand 'gediagnosticeerd' met vergelijkbaar gedrag. Ben je dan mooi klaar meeKlote aandoening..
Zelfde reden waarom ik je met klem afraadde om je medicatie in tegenstrijd met het advies van je dokter versneld af te bouwen.quote:Op maandag 15 november 2010 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
btw Steer; behalve een grapje af en toe praat ik niet lullig over je. waarom jij wel? past niet bij een Aziatische karakter
Nee. En ik denk niet dat je het begrijpt.. laat dus maar.quote:Op maandag 15 november 2010 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hebt het zelf gehad? ben je toen ook zo pittig aangesproken door mensen zoals je zelf hebt gedaan?
zo'n bui is alleen maar goed. daar kun je er niet genoeg van hebben. laat haar dan vrolijk blijvenquote:Op maandag 15 november 2010 11:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht toen je zei: 'daar kom ik niet meer voor' dat je niet meer voor de hulpverleners kwam. Verkeerd begrepen dus.
En je neemt weer een 'bright new day' houding aan, net zoals de vorige heel veel keren, alleen jij kunt beoordelen of er daadwerkelijk iets verandert of alles net zoals de vorige heel veel keren hetzelfde blijft.
want jij hebt er ervaring mee?quote:Op maandag 15 november 2010 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom ik je met klem afraadde om je medicatie in tegenstrijd met het advies van je dokter versneld af te bouwen.
oh ja FF begrijpt niks. was ik ff vergeten, domme ikquote:Op maandag 15 november 2010 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee. En ik denk niet dat je het begrijpt.. laat dus maar.
Met het volgen van prescipties van een specialist? Ja, absoluut.quote:Op maandag 15 november 2010 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
want jij hebt er ervaring mee?
Bordeline is bij mij nooit geconstateerd, en daar hebben ze wel veel op gezocht. Het schijnt dat ADD/Bipolaire stoornis er veel overlapping mee heeft, als ik mijn pschiater even aanhaal. Die zijn wel bij mij geconstateert. Vandaar mijn neiging tot van dingen heel moeilijk vinden, dingen heel makkelijk vinden te gaan. Volgens mij arts ben ik nu niet manisch, hij stimuleert me juist in de dingen die ik nu doe.. Maar goed die heeft het ook wel eens fout gehad in het verleden. Wat het ook is, het is lastig ja, en ik hoop dat ik er met ouder worden meer controle over krijg. Ik doe mijn best.quote:Op maandag 15 november 2010 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je in 3 weken uit zo'n zware depressie bent gekomen. ik heb daar zelf jaren over gedaan om er écht bovenop te komen en toen spraken de deskundigen al van een wereldprestatie..
Is het trouwens borderline wat je hebt Windigo? Want mijn 'borderline alarm' gaat altijd rinkelen als ik jou 'zie' praten.. Heb daar (helaas) veel ervaring mee en herken behoorlijk wat namelijk. Heb al eens eerder iemand 'gediagnosticeerd' met vergelijkbaar gedrag. Ben je dan mooi klaar meeKlote aandoening..
ik heb gebeld naar de arts en het mocht hoor... ik weet wel wanneer iets met klem niet mag en wanneer wel. zo heeft hij me geadviseerd niet over te slaan wat ik soms vergat. en daar let ik ook beter opquote:Op maandag 15 november 2010 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met het volgen van prescipties van een specialist? Ja, absoluut.
I know, had geen andere reactie verwachtquote:Op maandag 15 november 2010 11:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht toen je zei: 'daar kom ik niet meer voor' dat je niet meer voor de hulpverleners kwam. Verkeerd begrepen dus.
En je neemt weer een 'bright new day' houding aan, net zoals de vorige heel veel keren, alleen jij kunt beoordelen of er daadwerkelijk iets verandert of alles net zoals de vorige heel veel keren hetzelfde blijft.
Nou, goed dat je gebeld hebt naar de arts voordat je je medicatie zelf aanpast. Is dat niet het enige wat je hoorde van ons?quote:Op maandag 15 november 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb gebeld naar de arts en het mocht hoor... ik weet wel wanneer iets met klem niet mag en wanneer wel. zo heeft hij me geadviseerd niet over te slaan wat ik soms vergat. en daar let ik ook beter op
Dat hoopt iedereen hier voor je.quote:Op maandag 15 november 2010 11:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
I know, had geen andere reactie verwachtTime will tell.. Ik hoop dat ik het goed aanvoel!
Ok, duidelijk verhaal. Heb zelf geen mensen in mijn omgeving (gehad) met die stoornis maar heb er veel over gelezen en heeft idd gelijkenissen met Borderline.quote:Op maandag 15 november 2010 11:38 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bordeline is bij mij nooit geconstateerd, en daar hebben ze wel veel op gezocht. Het schijnt dat ADD/Bipolaire stoornis er veel overlapping mee heeft, als ik mijn pschiater even aanhaal. Die zijn wel bij mij geconstateert. Vandaar mijn neiging tot van dingen heel moeilijk vinden, dingen heel makkelijk vinden te gaan. Volgens mij arts ben ik nu niet manisch, hij stimuleert me juist in de dingen die ik nu doe.. Maar goed die heeft het ook wel eens fout gehad in het verleden. Wat het ook is, het is lastig ja, en ik hoop dat ik er met ouder worden meer controle over krijg. Ik doe mijn best.
Maar daar gingen we het niet meer over hebben dan toch? Als je meer wilt weten mag je me pm-en, maar wil de mensen hier niet (meer) op hun zenuwen werken.
Als ik me er even tegenaan mag bemoeien, moet het fokken vooral een ontspannende bezigheid zijn waar je met wat virtuele mensen vrijblijvend over wat losse onderwerpen hier en daar van gedachten kan wisselen.quote:Op maandag 15 november 2010 11:31 schreef Windigo het volgende:
)
ja er was ook helemaal geen discussie over volgens mij. niks ergs tochquote:Op maandag 15 november 2010 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, goed dat je gebeld hebt naar de arts voordat je je medicatie zelf aanpast. Is dat niet het enige wat je hoorde van ons?
Blijkbaar..quote:Op maandag 15 november 2010 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ja FF begrijpt niks. was ik ff vergeten, domme ik
Als jij hier post met de mededeling dat je je medicatie zelf wil gaan aanpassen zonder dat je zegt dat je de arts gaat raadplegen, vind je het gek dat mensen je willen tegenhouden?quote:Op maandag 15 november 2010 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja er was ook helemaal geen discussie over volgens mij. niks ergs toch
Ik weet het, ik heb veel te veel gehangen aan een contact dat absoluut niet bedoelt is voor wat er allemaal in mijn kop rondspookte. Was echt even de grip op de realiteit kwijt. Ik hoop dat dat me niet nog eens gebeurd, want zo ver als het nu ging vind ik als ik terug kijk wel beangstigend.quote:Op maandag 15 november 2010 11:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik me er even tegenaan mag bemoeien, moet het fokken vooral een ontspannende bezigheid zijn waar je met wat virtuele mensen vrijblijvend over wat losse onderwerpen hier en daar van gedachten kan wisselen.
Als je hier al komt posten met een verwachting dat we je therapeutisch bij gaan staan zit je verkeerd.
Dan moet je naar R&P of zoiets.
Ik schijn rapid cycling bipolair te zijn, wat betekend dat je met een tussenperiode van weken soms van depressie naar manie kan gaan. Dat lijkt op Bordeline omdat het gedrag ook lastig te volgen is, alleen is Bordeline het nog verder uitvergroot, dat is iedere dag zulke enorm wisselende stemmingen.quote:Op maandag 15 november 2010 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, duidelijk verhaal. Heb zelf geen mensen in mijn omgeving (gehad) met die stoornis maar heb er veel over gelezen en heeft idd gelijkenissen met Borderline.
Hoeft hier verder idd niet over te gaan maar ik was even nieuwsgierig
Ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 11:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Deutz heet van z'n achternam
ik weet wel hoe ermee om te gaan. overleg al een jaar met die dokter waarvan jullie nog maar net vanaf weten. denk je dat ik me graag slecht wil voelenquote:Op maandag 15 november 2010 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als jij hier post met de mededeling dat je je medicatie zelf wil gaan aanpassen zonder dat je zegt dat je de arts gaat raadplegen, vind je het gek dat mensen je willen tegenhouden?
Geen antwoord op mijn vraag, maar good for you.quote:Op maandag 15 november 2010 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet wel hoe ermee om te gaan. denk je dat ik me graag slecht wil voelen
nee vond het niet gek, zelfs fijn maar het was niet nodig dit keer.quote:Op maandag 15 november 2010 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen antwoord op mijn vraag, maar good for you.
quote:Op maandag 15 november 2010 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
+1 mensenkennis weer vergroot met een ochtentje fok
ff aan het werk weer
Succes Steerquote:Op maandag 15 november 2010 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
+1 mensenkennis weer vergroot met een ochtentje fok
ff aan het werk weer
Mja, ik blijk (waarschijnlijk) nog recht te hebben op 5 maanden WW na mijn Wia afloopt. En daardoor krijg ik gewoon meer geld, én hulp bij t vinden van werk of scholing. Ik kijk er echt naar uit.quote:Op maandag 15 november 2010 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe heb je het met het geld voor elkaar gekregen? good for you babe!
Waarmee?quote:Op maandag 15 november 2010 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
je bent trouwens een stuk verder dan ik Windigo
Ben nu Aphroquote:Op maandag 15 november 2010 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
je bent trouwens een stuk verder dan ik Windigo
- ik heb geen appartementjequote:
Lol, ik ben alleen maar Windigo en nu Aphro hoorquote:
dat is leuk nieuws!! gaat helemaal goed meis!quote:Op maandag 15 november 2010 11:51 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Mja, ik blijk (waarschijnlijk) nog recht te hebben op 5 maanden WW na mijn Wia afloopt. En daardoor krijg ik gewoon meer geld, én hulp bij t vinden van werk of scholing. Ik kijk er echt naar uit.
Jup. Ik ga er echt mijn best voor doen, dat het nu ook zo blijft!quote:Op maandag 15 november 2010 11:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is leuk nieuws!! gaat helemaal goed meis!
ach zoveel stel ik niet vol hoor. ik ben gewoon ik en ik doe het er maar mee hahahquote:Op maandag 15 november 2010 11:52 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ben nu Aphro
Maar wat bedoel je met die opmerking? Volgens mij kan ik nog wel wat van jou leren, qua zelfrealisatie
Maar 1 en 2, die kan je toch wel krijgen, als je dat zou willen denk ik? Volgens mij is er geen enkele reden waarom jij geen vriend zou kunnen krijgen? Wíl je dat uberhaupt wel echt?quote:Op maandag 15 november 2010 11:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
- ik heb geen appartementje
- geen vriendje
- door de medicijnen word ik juist labiel en door het afbouwen emotioneel en ben bang straks depressief terwijl dat niet de reden was dat ik eraan begon.
nou ja, ik zie wel. mocht ik depressief worden of te emotioneel dan zal ik helaas die rotzooi moeten blijven slikken
quote:Op maandag 15 november 2010 11:57 schreef TAV74 het volgende:
Ok, het leven wordt mooi en we leven allemaal nog lang en gelukkig in deze nieuwe wereld zonder kwaad en ongeluk.
Kunnen we nu weer over tot stomzinnig gelul over de dagelijkse sleur, ik kan er niet meer tegen.
/maandagachtendmodus
Kom je gezellig bij mij in de Kever zitten om naar hippie muziek muziek te luisteren?quote:Op maandag 15 november 2010 11:57 schreef TAV74 het volgende:
Ok, het leven wordt mooi en we leven allemaal nog lang en gelukkig in deze nieuwe wereld zonder kwaad en ongeluk.
Kunnen we nu weer over tot stomzinnig gelul over de dagelijkse sleur, ik kan er niet meer tegen.
/maandagochtendmodus
/maandagochtendmodus
Kumbayaquote:Op maandag 15 november 2010 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kom je gezellig bij mij in de Kever zitten om naar hippie muziek muziek te luisteren?
http://www.kokenmetkarin.nl/gebak/kwarktaart.htmlquote:Op maandag 15 november 2010 12:00 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
![]()
Ik deed niks..En doe nu heel erg mijn best om stomzinnig te zijn!
Ik ga zo spulletjes kopen om voor t eerst in mn leven kwarktaart te maken, met hulp van een pakje, want ik heb nog nooit iets gemaakt dat ook maar lijkt op taart.
/maandagochtendmodus
appartementje helaas nog niet, nog niet aan de beurt ondanks 6 jaar inschrijving en wat pech gehad.quote:Op maandag 15 november 2010 11:57 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Maar 1 en 2, die kan je toch wel krijgen, als je dat zou willen denk ik? Volgens mij is er geen enkele reden waarom jij geen vriend zou kunnen krijgen? Wíl je dat uberhaupt wel echt?
En over je medicatie, dat maakt echt niet dat je minder bent dan ik. Bij mij hebben ze gewoon helaas nooit iets kunnen vinden dat werkt; dat had me allicht een hoop ellende kunnen schelen!
Jij doet waar je van houdt als werk, dat is heel wat!
niet naar de sauna dus?quote:Op maandag 15 november 2010 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
net wakker, kopje thee gehad, straks douchen en ik wil nog 1 klein dingetje in wow doen en dan ga ik naar Lein
Da's mijn dagelijkse vrije dag sleur
Zonder pakje is bijna net zo simpel, maar voor een eerste poging wens ik je succesquote:Op maandag 15 november 2010 12:00 schreef Aphrodyte het volgende:
![]()
Ik deed niks..En doe nu heel erg mijn best om stomzinnig te zijn!
Ik ga zo spulletjes kopen om voor t eerst in mn leven kwarktaart te maken, met hulp van een pakje, want ik heb nog nooit iets gemaakt dat ook maar lijkt op taart.
Dat is het volgens mij gewoon, je wíl niet echt. Volgens mij ben je best tevreden zo, stiekemquote:Op maandag 15 november 2010 12:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
appartementje helaas nog niet, nog niet aan de beurt ondanks 6 jaar inschrijving en wat pech gehad.
vriend; nou blijkbaar niet haha. maar goed; geeft niet. ik hoef niet perse gelukkig
Klinkt heerlijkquote:Op maandag 15 november 2010 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
net wakker, kopje thee gehad, straks douchen en ik wil nog 1 klein dingetje in wow doen en dan ga ik naar Lein
Da's mijn dagelijkse vrije dag sleur
Jawel! Met Lein! Maar kon niet vandaag want ze hadden badpakkendagquote:
Ik hou niet zo van kiwi, ik wil echt een simpele basistaart maken. Dus gewoon citroenkwarktaart met bastognelaagje en wat gesneden fruit op de bovenkant.quote:Op maandag 15 november 2010 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zonder pakje is bijna net zo simpel, maar voor een eerste poging wens ik je succesGaat helemaal goed komen
(doe er alleen geen kiwi in, dat deed een tante van mij en toen werd het kwark...vla oid)
met de situatie nu? ja hoor. maar als ik wel een appartementje en een vriendje zou hebben zou het ook welkom zijn denk ikquote:Op maandag 15 november 2010 12:02 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Dat is het volgens mij gewoon, je wíl niet echt. Volgens mij ben je best tevreden zo, stiekem
Maar afgelopen weekend heb je kunnen genieten van wat extra vrije tijdquote:Op maandag 15 november 2010 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit tegen 15 rapporten aan te hikkenHad die eigenlijk dit weekend willen schrijven maar ja..
Ehhmm.. ik was ziek.. niet echt relaxt genieten in mijn boekquote:Op maandag 15 november 2010 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar afgelopen weekend heb je kunnen genieten van wat extra vrije tijdOok leuk! Nu dus even tanden op elkaar, zal je zien dat het meevalt.
Pfoe, dat zijn er ook niet een paar zeg o_O Hoe komt het dat het er zó veel zijn?quote:Op maandag 15 november 2010 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit tegen 15 rapporten aan te hikkenHad die eigenlijk dit weekend willen schrijven maar ja..
gaan jullie naar Elysium? en badpakkendag brr... dat gezweet in die pakken..quote:Op maandag 15 november 2010 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel! Met Lein! Maar kon niet vandaag want ze hadden badpakkendagWe gaan morgen.
Breekt citroen ook niet het vet van de kwark af?quote:Op maandag 15 november 2010 12:04 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kiwi, ik wil echt een simpele basistaart maken. Dus gewoon citroenkwarktaart met bastognelaagje en wat gesneden fruit op de bovenkant.
En ik durf niet meteen zonder pakjeEn ik moet nog een handmixertje kopen voor ik dat recept kán maken dus ik speel even vals. T gaat om het idee tenslotte
Ik kom over een paar uur over station Amersfoort, als jij nou een stukje taart komt brengen dan heb ik wat lekkers voor in die saaie treinreisquote:Op maandag 15 november 2010 12:04 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik hou niet zo van kiwi, ik wil echt een simpele basistaart maken. Dus gewoon citroenkwarktaart met bastognelaagje en wat gesneden fruit op de bovenkant.
En ik durf niet meteen zonder pakjeEn ik moet nog een handmixertje kopen voor ik dat recept kán maken dus ik speel even vals. T gaat om het idee tenslotte
Ohquote:Op maandag 15 november 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ehhmm.. ik was ziek.. niet echt relaxt genieten in mijn boek(al ging het gister wel beter gelukkig..)
een voor een en voor je het weet ben je hartstikke verquote:Op maandag 15 november 2010 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja dat kan ik me voorstellen maar, zoek je er ook echt actief naar dan? Of hoop je dat op een dag je prins zomaar komt?quote:Op maandag 15 november 2010 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met de situatie nu? ja hoor. maar als ik wel een appartementje en een vriendje zou hebben zou het ook welkom zijn denk ik
soms mis ik het wel, op feestdagen of soms als ik ergens ben waar iedereen iemand heeft en ik de enige ben zonder aanhang. dan doe ik altijd wel heel stoer maar stiekem vind ik het dan wel jammer
Nee toch? Kiwi, ananas en papaya doen dat.quote:Op maandag 15 november 2010 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
Breekt citroen ook niet het vet van de kwark af?
Omdat ik 31 kinderen in de klas heb en gelukkig een duo-partner heb die de andere helft doet. Zouden er dus eigenlijk 2x zo veel kunnen zijn..quote:Op maandag 15 november 2010 12:05 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Pfoe, dat zijn er ook niet een paar zeg o_O Hoe komt het dat het er zó veel zijn?
op het station zelf verkopen ze vast ook stukjes taartquote:Op maandag 15 november 2010 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kom over een paar uur over station Amersfoort, als jij nou een stukje taart komt brengen dan heb ik wat lekkers voor in die saaie treinreis
Maar die zijn niet zelfgemaaktquote:Op maandag 15 november 2010 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:
op het station zelf verkopen ze vast ook stukjes taart
Ik dacht citroen ook? Wordt toch veel gebruikt om te ontvetten?quote:Op maandag 15 november 2010 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee toch? Kiwi, ananas en papaya doen dat.
En we gaan naar Elysium, FF.
Het is gewoon een standaard mixjequote:Op maandag 15 november 2010 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met een beetje valt dat wel mee denk ik? Ik wil het ook nog eens proberen, want het mona toetje citroenkwarktaartpudding vind ik echt heel lekkerquote:Op maandag 15 november 2010 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Allemaal een 4 voor de moeite geven en de opmerking dat ze beter hun best moeten doenquote:Op maandag 15 november 2010 12:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat ik 31 kinderen in de klas heb en gelukkig een duo-partner heb die de andere helft doet. Zouden er dus eigenlijk 2x zo veel kunnen zijn..
Maar ik gebruik een pakje, dat is toch ook niet écht zelf maken?quote:
Heul niet, daar heb ik ze vorige week nog over gemaild, dat leek me wel een lekkere smaak namelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Het is gewoon een standaard mixje [ afbeelding ] die heb je ook met citroensmaak.
Nee hoor, dat klopt.quote:Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht citroen ook? Wordt toch veel gebruikt om te ontvetten?
Vooral als je eiwit niet stijf wilt worden voor merenques raden ze altijd aan om je kom een beetje schoon te maken met citroensap. Dan werkt het ineens wel. Dus ik relateer dat meteen aan het feit dat citroen ook vet afbreekt...
maar kan het mis hebben. Waar is Vork als je hem nodig hebt?
`quote:Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
k dacht citroen ook? Wordt toch veel gebruikt om te ontvetten?
Vooral als je eiwit niet stijf wilt worden voor merenques raden ze altijd aan om je kom een beetje schoon te maken met citroensap. Dan werkt het ineens wel. Dus ik relateer dat meteen aan het feit dat citroen ook vet afbreekt...
maar kan het mis hebben. Waar is Vork als je hem nodig hebt?
Oh? Ik dacht dat ik die laatst nog zag, misschien een ander merk?quote:Op maandag 15 november 2010 12:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heul niet, daar heb ik ze vorige week nog over gemaild, dat leek me wel een lekkere smaak namelijk.
Bastognekoeken + fruit er op? Natuurlijk is dat zelf makenquote:Op maandag 15 november 2010 12:08 schreef Aphrodyte het volgende:
Maar ik gebruik een pakje, dat is toch ook niet écht zelf maken?
Oh, ik dacht dat het vooral met de vetten te maken had.quote:Op maandag 15 november 2010 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
`
Maar het gaat helemaal niet om de vetten! Kiwi en zo hebben bepaalde enzymen en die breken de eiwitten af waardoor zo'n taart instort.
ik zoek niet actief maar ben ook niet op zoek naar een prins. Willem Alexander is al bezetquote:Op maandag 15 november 2010 12:05 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen maar, zoek je er ook echt actief naar dan? Of hoop je dat op een dag je prins zomaar komt?
Maar met een beetje citroen of citroenrasp kun je wel de smaak er aan geven, zonder dat het al te veel invloed op de structuur heeft lijkt me..quote:
tof! daar wil ik ook graag nog eens naartoe! ga je btw ook naar de nieuwe Potter? met je neefjes ofzo?quote:Op maandag 15 november 2010 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee toch? Kiwi, ananas en papaya doen dat.
En we gaan naar Elysium, FF.
Hahaquote:Op maandag 15 november 2010 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bastognekoeken + fruit er op? Natuurlijk is dat zelf maken
dat is zo ja! hoewel de brownie en de appeltaartjes best te eten zijnquote:
Ik vindt mijn nieuwe vriendjes bijna altijd via internet, via forums of andere netwerken. Deze jongen met wie ik nu date is een vriend van een vriendin van me, dus dat is gelukkig iets dichter bij huis. Ik denk dat de enige tip die ik je kan geven is: je ogen en oren openhouden voor iets leuks in je omgeving en niet bang zijn om eens met iemand die je niet kent af te spreken!quote:Op maandag 15 november 2010 12:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zoek niet actief maar ben ook niet op zoek naar een prins. Willem Alexander is al bezet![]()
maar ik denk dat het komt omdat ik een ander leven heb. doe weinig sociale dingen met vrienden, woon in een dorp waar ik weet wanneer iemand een scheet heeft gelaten en tijdens optredens door het land ben ik aan het werk en ook al zie ik leuke mensen; ik ga 's nachts direct terug. wel zo professioneel en vind het ook niet kunnen. dan ben ik er voor mn werk. nou ja; morgen ga ik naar de premiere van Harry Potter. misschien vind ik daar wel toevallig een leuk iemand hahahaha
Eet smakelijkquote:Op maandag 15 november 2010 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ben ff boodschapjes doen voor lunch vanmiddag
Ik heb de vorige HP niet eens gezien. Moet maar eerst.quote:Op maandag 15 november 2010 12:09 schreef FutureFairytale het volgende:
tof! daar wil ik ook graag nog eens naartoe! ga je btw ook naar de nieuwe Potter? met je neefjes ofzo?
Hoiquote:Op maandag 15 november 2010 12:16 schreef golfer het volgende:
Zo jullie zijn weer erg snel gegaan.
Teruggelezen en ik doe er maar het zwijgen toe.
quote:Op maandag 15 november 2010 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, ik heb antwoord van het ziekenhuis over mijn afwijzing hoorZe hebben iemand gevonden met ruime ervaring in het ziekenhuiswezen en functioneel beheer. Daar is dan ook niet tegen op te werken
Helaas....
Jammer P! Ik hoop dat je iets anders leuks vindquote:Op maandag 15 november 2010 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, ik heb antwoord van het ziekenhuis over mijn afwijzing hoorZe hebben iemand gevonden met ruime ervaring in het ziekenhuiswezen en functioneel beheer. Daar is dan ook niet tegen op te werken
Helaas....
Tja. Daar kan je niet tegenop.quote:Op maandag 15 november 2010 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
Helaas....
Yup. Maar eigenlijk heb ik er nog niets aanquote:Op maandag 15 november 2010 12:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
fijn dat je iig antwoord hebt
Klopt! Jammer maar waarquote:
Oh, jammer! Maar wel duidelijkheid dusquote:Op maandag 15 november 2010 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
Helaas....
Yup.quote:Op maandag 15 november 2010 12:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, jammer! Maar wel duidelijkheid dus
Oe, lekkerquote:Op maandag 15 november 2010 12:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup.
Zo..... *in handen wrijft* alle crises zijn weer bezworen hier op kantoor. Ik kan zo met een gerust hart richting vergadering en etentje
Succesquote:Op maandag 15 november 2010 12:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe, lekker![]()
Ik ga nu echt even bij de laptop weg en studeren![]()
![]()
Lekker! Waar is je etentje?quote:Op maandag 15 november 2010 12:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup.
Zo..... *in handen wrijft* alle crises zijn weer bezworen hier op kantoor. Ik kan zo met een gerust hart richting vergadering en etentje
Mannenquote:Op maandag 15 november 2010 12:27 schreef kahlie het volgende:
Zooo.. ik ben terug van m'n vrijwilligerswerk en heb hier de administratie ook alweer op orde
Nu even bedenken wat ik wil lunchen en vriendlief een pissig mailtje schrijven![]()
(niet echt heel pissig hoor!)
Situatie gisteren:
Ik: ga je de afwas nog afmaken?
V: Ja, nee, dat ligt nog te weken
Ik: OK, dan.
Vanochtend:
Vieze vettige rand in de gootsteen en ubersmerig vet water waar nog 2 pannen in stonden en 1 mes
Ik:![]()
![]()
![]()
Ik haat dat zo ergEcht nachtmerrie stuff op je nuchtere maag in de ochtend. Stom he?
Zonnetje?quote:Op maandag 15 november 2010 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
Het is wel erg lekker autorij-weer dit trouwensZonnetje
Zometeen zonnebrilletje op, muziekje aan en lekker cruisen
Lekker he! Morgen schijnt het nog beter te wordenquote:Op maandag 15 november 2010 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
Het is wel erg lekker autorij-weer dit trouwensZonnetje
Zometeen zonnebrilletje op, muziekje aan en lekker cruisen
Siepelpasta? Maak jij die zelf?quote:Op maandag 15 november 2010 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmm.. roggebrood met kaas en siepelpasta is best erg lekker
nee, al ga ik een recept opdiepen denk ik..quote:Op maandag 15 november 2010 12:31 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Siepelpasta? Maak jij die zelf?
Oe das mooiquote:Op maandag 15 november 2010 12:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lekker he! Morgen schijnt het nog beter te worden![]()
Maar dan moet ik de hele dag thuis zittenquote:Op maandag 15 november 2010 12:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lekker he! Morgen schijnt het nog beter te worden![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 12:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe das mooidan heb ik een dagje vrij.
enne hoe voelen we ons vandaag? beterende hand inmiddels Sun?
Een goede of een korte?quote:Op maandag 15 november 2010 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo meteen met Sam een goede wandeling maken om te kijken hoe dat voelt..
quote:
Klinkt lekkerquote:Op maandag 15 november 2010 12:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee, al ga ik een recept opdiepen denk ik..
Niet te lang, niet te kortquote:
Ik ben het met golfer eens. Ik heb een héél uitgesproken mening over allerlei zaken die in de eerste 150 posts, maar die hou ik voor me vandaag.quote:Op maandag 15 november 2010 12:16 schreef golfer het volgende:
Zo jullie zijn weer erg snel gegaan.
Teruggelezen en ik doe er maar het zwijgen toe.
Lekkerquote:Op maandag 15 november 2010 12:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet te lang, niet te kortIn dit geval een rondje van zo'n 2,5 km met veel snuffelgelegenheid voor Sam
Gaat het goed komen met de lamsbout, Lein?quote:Op maandag 15 november 2010 12:39 schreef Leintjeuh het volgende:
IsaIk kan niet wachten! Ik heb je beddengoed al opgehaald bij ouders, en lekker naar de SAUNA morgen
Oe gaat goed komenquote:Op maandag 15 november 2010 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gister de hele dag verhogingvrij geweest al voelde ik me nog heel erg slap. Zo meteen met Sam een goede wandeling maken om te kijken hoe dat voelt.. Stap voor stap.. Woensdag weer werken denk ik zo..
quote:Op maandag 15 november 2010 12:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe gaat goed komen![]()
lekker buiten vitamientjes opdoen
Wat is siepelpasta? Ik ken alleen siepelsappelsap, maar dat is vast iets heel andersquote:Op maandag 15 november 2010 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmm.. roggebrood met kaas en siepelpasta is best erg lekker
Siepel is Fries voor ui zo ver ik weet.quote:Op maandag 15 november 2010 12:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat is siepelpasta? Ik ken alleen siepelsappelsap, maar dat is vast iets heel anders
hier wel bewolkt maar wel lekker weer vind ik..quote:Op maandag 15 november 2010 12:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wilde gister al gaan maar toen ging het weer regenen
Ik hoop dat t goed gaat komenquote:Op maandag 15 november 2010 12:40 schreef PdeHoog het volgende:
Gaat het goed komen met de lamsbout, Lein?Wel foto posten he
quote:Op maandag 15 november 2010 12:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat t goed gaat komenIk zal foto's maken, maar ik ga eerst na 13 uur even bij de blokker kijken of ze een oventhermometer hebben
Erg handig, een gasoven zonder thermometer erin.
Ja maar dat snap ik nietquote:Op maandag 15 november 2010 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
En misschien anders ook een vleesthermometer meenemen?
Kun je precies zien wanneer-ie klaar is
Een siepel is een ui hier in de streekquote:Op maandag 15 november 2010 12:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat is siepelpasta? Ik ken alleen siepelsappelsap, maar dat is vast iets heel anders
Als de kerntemp rond de 70 graden is, is het vlees gaar en mooi rosé (zo even uit mijn hoofd..)quote:Op maandag 15 november 2010 12:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar dat snap ik nietIn mijn recept staat 3 uur op 80 graden, hoe heet moet het lamsvlees dan zijn? Ik snap dat gewoon niet hoor
Dan steek ik de die thermometer in het lam, en dan wikkel ik het alu-folie zo dat de thermometer nog zichtbaar is, ja?quote:Op maandag 15 november 2010 12:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Als de kerntemp rond de 70 graden is, is het vlees gaar en mooi rosé (zo even uit mijn hoofd..)
Ehm.. ik zou na een uur of 2 de thermometer er in steken om te kijken hoe ver hij is, maar er niet in laten zitten.. weet niet of hij dan de omgevingstemp niet te veel gaat over nemen namelijk..quote:Op maandag 15 november 2010 12:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan steek ik de die thermometer in het lam, en dan wikkel ik het alu-folie zo dat de thermometer nog zichtbaar is, ja?
Ik geloof dat ik besmet raak door de mensen op mijn werkquote:Op maandag 15 november 2010 13:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ehm.. ik zou na een uur of 2 de thermometer er in steken om te kijken hoe ver hij is, maar er niet in laten zitten.. weet niet of hij dan de omgevingstemp niet te veel gaat over nemen namelijk..
En voor de oven even een oventhermometer kopen ja![]()
![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 13:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat ik besmet raak door de mensen op mijn werkIk maak de laatste tijd een zooi van vanalles wat ik doe
Ja. Ik zie geen gekke dingen nog hoorquote:
Zaterdag ben ik boodschappen gaan doen. Halverwege het lijstje kwijt geraakt (quote:
hihi klein beetje verstrooid dus.. heb ik ook last vanquote:Op maandag 15 november 2010 13:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik boodschappen gaan doen. Halverwege het lijstje kwijt geraakt (). Doorgegaan met boodschappen, en na het betalen heb ik het brood en het pleepapier niet meegenomen
Nouquote:Op maandag 15 november 2010 13:05 schreef Sunnythesun het volgende:
hihi klein beetje verstrooid dus.. heb ik ook last van![]()
Kan zomaar ineens ergens staan en geen flauw idee meer hebben hoe of wat
Mijn overburen hebben een lange uitschuifbare metalen ladder.quote:Op maandag 15 november 2010 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wattisser met je korte termijn geheugen Lein?
Zelf dagdroom ik nogal veel waardoor ik dingen vergeet. Mijn grootste angst is buiten te staan terwijl de huissleutel nog aan de binnenkant zit.
Daarom ligt er een sleutel van ons huis bij de buren.quote:Op maandag 15 november 2010 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Zelf dagdroom ik nogal veel waardoor ik dingen vergeet. Mijn grootste angst is buiten te staan terwijl de huissleutel nog aan de binnenkant zit.
Ik weet het nietquote:Op maandag 15 november 2010 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wij hebben een reserve sleutel ergens buiten het huis verstopt, ook slim. En ik heb mezelf 1 keer buiten de auto gesloten, met Isa. Dat was genant en lastigquote:Op maandag 15 november 2010 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb mijzelf al wel veel keer buitengesloten van de auto.
quote:Op maandag 15 november 2010 13:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Wij hebben een reserve sleutel ergens buiten het huis verstopt, ook slim. En ik heb mezelf 1 keer buiten de auto gesloten, met Isa. Dat was genant en lastig
Ben jij niet een tikkie teveel aan het malen en tegen een oververmoeidheid aan het zitten? Als ik naar mezelf kijken en ik begin dat soort symptomen te vertonen ik herken het nl. wel een beetje dan heb ik meestal OF langdurig een berg stress in de buurt OF ik zit tegen een oververmoeidheid aan.quote:Op maandag 15 november 2010 13:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet het nietMaar de afgelopen 2 weken durf ik wel zorgwekkend te noemen, ik sta vaak op om iets te gaan doen, en als ik sta weet ik niet meer wat
Hoezo lastig? Je belt de ANWB op en die maken je auto zo open, als je kan aantonen dat het ding van jou is.quote:Op maandag 15 november 2010 13:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wij hebben een reserve sleutel ergens buiten het huis verstopt, ook slim. En ik heb mezelf 1 keer buiten de auto gesloten, met Isa. Dat was genant en lastig
Ik doe m'n best. Oververmoeid klinkt bekend, als ik vrij ben en geen afspraken heb, doe ik het liefst NIKS.quote:Op maandag 15 november 2010 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ben jij niet een tikkie teveel aan het malen en tegen een oververmoeidheid aan het zitten? Als ik naar mezelf kijken en ik begin dat soort symptomen te vertonen ik herken het nl. wel een beetje dan heb ik meestal OF langdurig een berg stress in de buurt OF ik zit tegen een oververmoeidheid aan.
Wel een beetje op jezelf passen he?
ANWB wilde niet helpen omdat de auto op mama's naam staat ivm goedkopere verzekering. Idem dito voor de politie. Gelukkig hoorde iemand dat we bij de supermarkt (want daar stonden we) om hulp vroegen. En die kende een oude man in Isa's woonplaats. Die oude man heeft mijn auto opengemaakt zonder iets stuk te maken. Twee volslagen vreemden.quote:Op maandag 15 november 2010 13:18 schreef Anthraxx het volgende:
Hoezo lastig? Je belt de ANWB op en die maken je auto zo open, als je kan aantonen dat het ding van jou is.
dat is niet erg. dat heb ik ook. maar ik denk dat ik gewoon lui benquote:Op maandag 15 november 2010 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. Oververmoeid klinkt bekend, als ik vrij ben en geen afspraken heb, doe ik het liefst NIKS.
Politie doet er nooit wat aan. Die verwijzen je weer naar de ANWB. Maar idd, de auto moet op jou naam staan anders is het diefstalquote:Op maandag 15 november 2010 13:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ANWB wilde niet helpen omdat de auto op mama's naam staat ivm goedkopere verzekering. Idem dito voor de politie. Gelukkig hoorde iemand dat we bij de supermarkt (want daar stonden we) om hulp vroegen. En die kende een oude man in Isa's woonplaats. Die oude man heeft mijn auto opengemaakt zonder iets stuk te maken. Twee volslagen vreemden.
Bij mij is niks doen in bed liggen, en als ik uit bed kom trek ik een badjas aan en hang ik te niksen voor de tv en computer. Niet douchen, helemaal niks.quote:Op maandag 15 november 2010 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is niet erg. dat heb ik ook. maar ik denk dat ik gewoon lui ben
Hmmmm....je slaapt wel goed en genoeg en zo? Of blijf je moe na het slapen?quote:Op maandag 15 november 2010 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. Oververmoeid klinkt bekend, als ik vrij ben en geen afspraken heb, doe ik het liefst NIKS.
Inderdaad. Gelukkig heeft kaas nu de reservesleutelquote:Op maandag 15 november 2010 13:22 schreef Anthraxx het volgende:
Politie doet er nooit wat aan. Die verwijzen je weer naar de ANWB. Maar idd, de auto moet op jou naam staan anders is het diefstal.
Op zijn fietsje vanuit R'damquote:Op maandag 15 november 2010 13:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig heeft kaas nu de reservesleutelDus de volgende keer dat t gebeurt, mag hij me komen redden.
Ik slaap genoeg maar ben altijd moequote:Op maandag 15 november 2010 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm....je slaapt wel goed en genoeg en zo? Of blijf je moe na het slapen?
Same herequote:Op maandag 15 november 2010 13:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik slaap genoeg maar ben altijd moe
ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 13:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bij mij is niks doen in bed liggen, en als ik uit bed kom trek ik een badjas aan en hang ik te niksen voor de tv en computer. Niet douchen, helemaal niks.
Doe maar alsof je neus bloedtquote:Op maandag 15 november 2010 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb mn 2e bloedneus weer van vandaag
Hmmmm.....kan niet goed zijn volgens mijquote:Op maandag 15 november 2010 13:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik slaap genoeg maar ben altijd moe
Ik ook nietquote:Op maandag 15 november 2010 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm.....kan niet goed zijn volgens mijMaar ik ben verder geen specialist in slapen en dat soort dingen.
quote:Op maandag 15 november 2010 13:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ook nietHet zal wel goedkomen, van het voorjaar heb ik weer een week vrij
was het maar alsofquote:Op maandag 15 november 2010 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe maar alsof je neus bloedt![]()
Nee, vrij zijnquote:Op maandag 15 november 2010 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
Vrij is altijd goed
Al leuke plannen?
Hey, wij waren dit weekend in Leusden (of vlakbij)quote:Op maandag 15 november 2010 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Goed! Tijd om de spullen te pakken en te vertrekken naar Leusden. Onderweg nog even zwaaien als ik voorbij Soest kom naar Krak
quote:Op maandag 15 november 2010 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En mij dan?quote:Op maandag 15 november 2010 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Goed! Tijd om de spullen te pakken en te vertrekken naar Leusden. Onderweg nog even zwaaien als ik voorbij Soest kom naar Krak
Ik ben elk weekend dichtbij Leusdenquote:Op maandag 15 november 2010 13:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hey, wij waren dit weekend in Leusden (of vlakbij)
quote:Op maandag 15 november 2010 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben elk weekend dichtbij Leusden
geweldigquote:
en dan in slaap vallen tijdens de filmquote:Op maandag 15 november 2010 13:29 schreef FutureFairytale het volgende:
morgen extra training krijg ik net door. ik mag met een meisje samen met een zanger gaan trainen voor tv opnames van 18u tot 19.30u. zij gaan daarna naar huis en ik heb daarna nog mn reguliere training van 19.30u tot 21u
daarna misschien nog wat inzingen en dan rond 22.30u thuis moet ik nog heel gauw eten en douchen om daarna met mn rozige kop naar de Harry Potter premiere te gaan
hi! wel gezellige drukte?quote:Op maandag 15 november 2010 13:37 schreef Sarabi het volgende:
Hai
Veel drukte tijdens het overblijven zeg....
eej saar! Alles goed?quote:Op maandag 15 november 2010 13:37 schreef Sarabi het volgende:
Hai
Veel drukte tijdens het overblijven zeg....
Mwah soms, maar ook wat ongelukjes en dat is nooit leukquote:Op maandag 15 november 2010 13:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hi! wel gezellige drukte?
daar ben ik wel bang voor ja! hopelijk is het niet zo saai als het 1e deel van het boekquote:Op maandag 15 november 2010 13:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
en dan in slaap vallen tijdens de film
ohjee! vallende kinderen?quote:Op maandag 15 november 2010 13:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah soms, maar ook wat ongelukjes en dat is nooit leuk
@rijst ja hooren bij jou?
verkouden, maar verder meer dan prima!quote:Op maandag 15 november 2010 13:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah soms, maar ook wat ongelukjes en dat is nooit leuk
@rijst ja hooren bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |