abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:39:21 #151
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88772444
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Jullie klinken precies als mijn baas die bijna met pensioen mag.
"Jullie snappen er niets van!!11!! Vroeger was alles beter!!1! Stomme nieuwkomers die het makkelijker hebben dan ik!!11!" _O-
Haha zo is het eigenlijk wel een beetje ja :P.

Vroeger in Vanilla was alles VEEEEELL moeilijker jullie zijn allemaal maar een stelletje nietsnutten.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_88772474
:D
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:42:42 #153
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88772545
Ik ben het eigenlijk met niemand eens? Is iemand het daar mee eens?
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_88772546
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:39 schreef Bartcoah het volgende:

[..]



Haha zo is het eigenlijk wel een beetje ja :P.

Vroeger in Vanilla was alles VEEEEELL moeilijker jullie zijn allemaal maar een stelletje nietsnutten.
Het woord nietsnutten is in deze wel een beetje verkeerd gekozen. :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:43:44 #155
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88772588
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Het woord nietsnutten is in deze wel een beetje verkeerd gekozen. :P
Helemaal niet :( De woorden kkleijers, teringleijers, of bijv luie flikkers is natuurlijk ook niet helemaal gepast om te zeggen :)
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_88772665
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:43 schreef Bartcoah het volgende:

[..]



Helemaal niet :(
Vraag maar aan je moeder/baas/werkgever/UWV/uitzendbureau/leraar. :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:53:24 #157
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88772889
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Vraag maar aan je moeder/baas/werkgever/UWV/uitzendbureau/leraar. :P
niets·nut de; m,v -ten iem die nergens voor deugt
Je kan me vinden bij de bloemist
  † In Memoriam † dinsdag 16 november 2010 @ 11:55:50 #158
159966 lifeblind
pi_88772971
:') @ vanilla vs huidige wow discussie

Het zal best dat 't vroeger anders was, maar 't is onzin dat mensen die later begonnen zijn per definitie slechter zijn of er minder van af weten ofzo, puur omdat ze later begonnen waren. Toen WoW net uit kwam, speelde ik zelf nog andere spellen (jaaarenlang age of empires II online gespeeld), dus ik had geen tijd voor WoW. Dat ik pas aan het einde van TBC begonnen ben (op blizz servers dan, ben al sinds 2006 op private servers bezig), ben ik dan meteen een n00b? Onzin dus. En ja, het is zo dat het tegenwoordig het makkelijk is om snel gear te krijgen, maar ja, daar haal je misschien een paar bosses mee die gewoon tank en spank zijn qua tactieken, en dan houd 't al ver op omdat je op een gegeven moment daadwerkelijk na moet gaan denken over tactieken enzo. En dat heroic dungeons nu heel makkelijk zijn, komt natuurlijk omdat we ver aan het einde van WotLK zijn, iedereen loopt nu natuurlijk met z'n heroic T10 set rond waardoor zelfs de ICC5 dungeons een plakje cake zijn. Toen die ICC5 net open was, was vooral HoR een regelrecht drama om te doen, nu is 't een keer knipperen met je ogen en je bent er mee klaar. Dat zal vanzelf ook wel weer goedkomen met cataclysm.

Maar goed, dit is toch een discussie zonder eind :P

Gisteravond nog even die elemental invasion meegemaakt, was wel grappig om te doen, heel SW in 2 raidgroups doorbaggeren :P Die dungeons waren vrij simpel om te doen, maar heb nog wel een leuk 251 tank schildje er van gekregen (op mijn Paladin had ik nog een 219 tank schild), dus gisteren meteen maar weer Protection als offspec gedaan. Was voor mij ook de eerste keer tanken sinds de nieuwe patch, en het beviel wel goed moet ik zeggen (mijn tanking set is trouwens de T9 set + die 2 245 items, met wat 232 dungeon drops en overige emblem meuk die ik gekocht heb, GS zit net over de 5K ofzo). Ik zit nog wel een beetje te stoeien met mn rotation om fatsoenlijk aggro te krijgen en te houden, maar de laatste keer dat ik getanked heb was ook al weer een paar maanden geleden :P Komt dus vanzelf wel weer goed. Ik ga in cata in ieder geval ook wel tanken op m'n paladin, naast DPS.
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:03:36 #159
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88773223
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:55 schreef lifeblind het volgende:
:') @ vanilla vs huidige wow discussie

Het zal best dat 't vroeger anders was, maar 't is onzin dat mensen die later begonnen zijn per definitie slechter zijn of er minder van af weten ofzo, puur omdat ze later begonnen waren. Toen WoW net uit kwam, speelde ik zelf nog andere spellen (jaaarenlang age of empires II online gespeeld), dus ik had geen tijd voor WoW. Dat ik pas aan het einde van TBC begonnen ben (op blizz servers dan, ben al sinds 2006 op private servers bezig), ben ik dan meteen een n00b? Onzin dus. En ja, het is zo dat het tegenwoordig het makkelijk is om snel gear te krijgen, maar ja, daar haal je misschien een paar bosses mee die gewoon tank en spank zijn qua tactieken, en dan houd 't al ver op omdat je op een gegeven moment daadwerkelijk na moet gaan denken over tactieken enzo. En dat heroic dungeons nu heel makkelijk zijn, komt natuurlijk omdat we ver aan het einde van WotLK zijn, iedereen loopt nu natuurlijk met z'n heroic T10 set rond waardoor zelfs de ICC5 dungeons een plakje cake zijn. Toen die ICC5 net open was, was vooral HoR een regelrecht drama om te doen, nu is 't een keer knipperen met je ogen en je bent er mee klaar. Dat zal vanzelf ook wel weer goedkomen met cataclysm.

Maar goed, dit is toch een discussie zonder eind :P

Gisteravond nog even die elemental invasion meegemaakt, was wel grappig om te doen, heel SW in 2 raidgroups doorbaggeren :P Die dungeons waren vrij simpel om te doen, maar heb nog wel een leuk 251 tank schildje er van gekregen (op mijn Paladin had ik nog een 219 tank schild), dus gisteren meteen maar weer Protection als offspec gedaan. Was voor mij ook de eerste keer tanken sinds de nieuwe patch, en het beviel wel goed moet ik zeggen (mijn tanking set is trouwens de T9 set + die 2 245 items, met wat 232 dungeon drops en overige emblem meuk die ik gekocht heb, GS zit net over de 5K ofzo). Ik zit nog wel een beetje te stoeien met mn rotation om fatsoenlijk aggro te krijgen en te houden, maar de laatste keer dat ik getanked heb was ook al weer een paar maanden geleden :P Komt dus vanzelf wel weer goed. Ik ga in cata in ieder geval ook wel tanken op m'n paladin, naast DPS.
De meeste mensen hier referen de mensen die 'noob' zijn zoals dit bijv.

Ik zat in SFK met een altje.
De group ging dood doordat de healer een pool was.
De healer in het gebrekkig engels. wist niet waar hij heen moest gaan naar de dungeon.
Ik zei dat hij mij moest volgen. Dat ging goed totdat hij net voor de instance van de brug afsprong omdat hij dacht dat een ghost kon vliegen...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Dit mensen zijn noobs.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_88773283
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:03 schreef Bartcoah het volgende:

[..]



De meeste mensen hier referen de mensen die 'noob' zijn zoals dit bijv.

Ik zat in SFK met een altje.
De group ging dood doordat de healer een pool was.
De healer in het gebrekkig engels. wist niet waar hij heen moest gaan naar de dungeon.
Ik zei dat hij mij moest volgen. Dat ging goed totdat hij net voor de instance van de brug afsprong omdat hij dacht dat een ghost kon vliegen...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Dit mensen zijn noobs.
Als mij zoiets gebeurd leave ik gelijk de groep :')
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  † In Memoriam † dinsdag 16 november 2010 @ 12:10:26 #161
159966 lifeblind
pi_88773428
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:03 schreef Bartcoah het volgende:

[..]



De meeste mensen hier referen de mensen die 'noob' zijn zoals dit bijv.

Ik zat in SFK met een altje.
De group ging dood doordat de healer een pool was.
De healer in het gebrekkig engels. wist niet waar hij heen moest gaan naar de dungeon.
Ik zei dat hij mij moest volgen. Dat ging goed totdat hij net voor de instance van de brug afsprong omdat hij dacht dat een ghost kon vliegen...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Dit mensen zijn noobs.
En dat zou in vanilla niet kunnen gebeuren? :') Noobs heb je in elk spel, maar 'old skool' wow spelers kijken nogal neer op nieuwere spelers, puur omdat ze er 'vroegah' niet bij waren.
pi_88773552
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:10 schreef lifeblind het volgende:

[..]



En dat zou in vanilla niet kunnen gebeuren? :') Noobs heb je in elk spel, maar 'old skool' wow spelers kijken nogal neer op nieuwere spelers, puur omdat ze er 'vroegah' niet bij waren.
Precies. En dan denk ik: wat vind je er zelf van als je opa weer begint te zagen over hoe alles vroeger beter was? :D Komt een beetje op hetzelfde neer. Die online wereld heeft wat dat betreft veel weg van het echte leven :P De ontwikkeling gaat alleen wat sneller (je wordt snel oud!). Alles verandert, maar oldbies zien dat vaak niet als een voordeel.

Zelf vind ik het redelijk vervelend dat sommigen mij m'n toffe gear niet gunnen omdat ik er geen wéken inzet voor heb getoond. Eh ja sorry, ik speel het spel voor mijn ontspanning na een vermoeiende dag. Dus ik ben een noob omdat ik wat minder tijd heb om te spelen?

Wat dan best lachen is is dat ik de dps meters regeer, dus commentaar damt meestal wel in als blijkt dat ik mijn class redelijk spelen kan. :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:19:03 #163
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_88773692
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Mensen die de expansions beter vinden dan classic wow. :')
Zoals gezegd interesseer ik me niet voor raids en qua quests zit vooral Northrend zó goed in elkaar. Daarom ben ik ook zo enthousiast over Cataclysm, eindelijk zal Azeroth zelf ook leuk zijn om in rond te lopen. De eerste tien ŕ twintig levels vielen altijd al wel mee, maar daarna werd het levelen zo. verschrikkelijk. saai. Uiteraard helpt het ook niet dat ik het concentratievermogen heb van een goudvis (één van de redenen waarom ik niet aan raiden doe), maar toch.

En ach, de mensen die het spel in haar begindagen beter vonden... er zal wel een kern van waarheid inzitten, maar ik denk dat een heleboel van die fijne herinneringen door een grote, roze bril bekeken worden. Dát of het zijn gewoon een stel sadomasochisten. Ik bedoel, als je het fijn vond dat een raid boss zo sterk was dat je op een nerf moest wachten totdat je een kans maakte om hem te verslaan... het is maar waar je je kick uit haalt. :+
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:25:31 #164
240412 SweexNL
What goes around
pi_88773869
vroeger was het beter :), maar nu is het uitgebreider, dus leuker?
So we shall flow a river forth to Thee
pi_88774225
Imo, ze moeten de nostalgia van vroegâh (oude wereld, geen flying mounts, teringlang om te levelen, geen/weinig addons zoals DBM, shit was echt DUUR (epic mount was een hele achievement om te halen) en curve qua gear krijgen en raids) met de balance van nu mengen en Vanilla servers van maken. En casuals die gaan lopen bitchen dat het moeilijk is direct van de server trappen ipv alles nerfen. O+ En dan weer dingen zoals raid attunements en server-wide events zoals Opening of AQ, etc.
  FOK!Babe dinsdag 16 november 2010 @ 12:39:07 #166
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88774283
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:37 schreef SharQueDo het volgende:
Imo, ze moeten de nostalgia van vroegâh (oude wereld, geen flying mounts, teringlang om te levelen, geen/weinig addons zoals DBM, shit was echt DUUR (epic mount was een hele achievement om te halen) en curve qua gear krijgen en raids) met de balance van nu mengen en Vanilla servers van maken. En casuals die gaan lopen bitchen dat het moeilijk is direct van de server trappen ipv alles nerfen. O+ En dan weer dingen zoals raid attunements en server-wide events zoals Opening of AQ, etc.
Gewoon allemaal servers maken met heel groot GAYMODE d'r naast voor iedereen die jankt dat bosses te moeilijk zijn als je ze niet zo maar even kan nuken.
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:41:31 #167
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88774364
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:10 schreef lifeblind het volgende:

[..]



En dat zou in vanilla niet kunnen gebeuren? :') Noobs heb je in elk spel, maar 'old skool' wow spelers kijken nogal neer op nieuwere spelers, puur omdat ze er 'vroegah' niet bij waren.
Nee 'noob' want in Vanilla was het veel moeilijker en speelde eigenlijk de mensen met brains dit spel ik heb toen zelden noobs gezien. Ook omdat je voor dit spel moet betalen schrok veel 12jarige af. nu krijgen ze allemaal 500 euro zakgeld per maand.
Je kan me vinden bij de bloemist
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:42:32 #168
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88774409
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Gewoon allemaal servers maken met heel groot GAYMODE d'r naast voor iedereen die jankt dat bosses te moeilijk zijn als je ze niet zo maar even kan nuken.
The big opening of AQ :D:D:D:D:D:D:D:D:D(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
Je kan me vinden bij de bloemist
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:52:25 #169
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88774678
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:41 schreef Bartcoah het volgende:

[..]



Nee 'noob' want in Vanilla was het veel moeilijker en speelde eigenlijk de mensen met brains dit spel ik heb toen zelden noobs gezien. Ook omdat je voor dit spel moet betalen schrok veel 12jarige af. nu krijgen ze allemaal 500 euro zakgeld per maand.
Jij bent zeker al bijna toe aan je senioren pas?

Wat een gejank weer. Als het allemaal zo kut is nu, ga je toch lekker wat anders spelen inplaats hier dit topic te vervuilen met QQ.
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:53:41 #170
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88774709
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:52 schreef Silmarwen het volgende:

[..]



Jij bent zeker al bijna toe aan je senioren pas?

Wat een gejank weer. Als het allemaal zo kut is nu, ga je toch lekker wat anders spelen inplaats hier dit topic te vervuilen met QQ.
speelt viool muziek af
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_88774712
Het is sowieso een kansloze discussie.

Toen was toen, nu is nu, veranderen we niets aan.
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:54:14 #172
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88774721
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:53 schreef Faithfulness het volgende:
Het is sowieso een kansloze discussie.

Toen was toen, nu is nu, veranderen we niets aan.
Gisteren is gisteren vandaag is vandaag zeker?
Je kan me vinden bij de bloemist
  FOK!Babe dinsdag 16 november 2010 @ 12:54:43 #173
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88774734
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:41 schreef Bartcoah het volgende:
Ook omdat je voor dit spel moet betalen schrok veel 12jarige af. nu krijgen ze allemaal 500 euro zakgeld per maand.
:D
pi_88774800
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:54 schreef Bartcoah het volgende:

[..]



Gisteren is gisteren vandaag is vandaag zeker?
Blijf jij lekker in het verleden leven en je ergeren aan "al die noobs".

Ik heb ondertussen wel wat beters te doen ;)

Nog drrrrrrie weken! *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:04:27 #175
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_88775052
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wat dan best lachen is is dat ik de dps meters regeer, dus commentaar damt meestal wel in als blijkt dat ik mijn class redelijk spelen kan. :D
Dat komt omdat ik meestal tank en niet kan dpsen >:) ~O>
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_88775397
Ach ik vind het wel grappig hoe de autisten niet tegen verandering kunnen ;)
pi_88775511
En die bosses na de invasions moeten ze voor level 80 only maken met een avg ilvl requirement (232 ofzo). Zo net een level 78 healer erbij die het niet up kon healen.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88775639
Ik noemde STING alleen een vanilla-n00b omdat hij er weinig vanaf weet, n00b op het gebied van kennis (wat nog onzin is ook, want volgens mij heeft hij gewoon MC geraid).

Ik zeg niet dat nieuwe spelers minder zijn. Ik was gewoon wat nostalgisch naar de oude tijd. Ik ben nu ook voor hoe het nu is. Maar daarom hoef ik nog niet het oude systeem af te keuren.

Ik kreeg toen een stuk meer voldoening van Raggy de eerste keer neer halen dan nu de eindbaas van Ulduar (goed, die heb ik nooit neergehaald, ben rond die tijd gestopt, maar jullie snapt het idee). Het is nu nog steeds satisfaction, maar omdat het nu vrijwel instant is, voelt het toch iets minder goed dan vroeger.
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:34:08 #179
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88776145
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:57 schreef Faithfulness het volgende:

[..]



Blijf jij lekker in het verleden leven en je ergeren aan "al die noobs".

Ik heb ondertussen wel wat beters te doen ;)

Nog drrrrrrie weken! *O*
Oooo als je nou is terug leeeest alsjeblieeeeffft *zingt*
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_88776166
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:04 schreef jagga het volgende:

[..]



Dat komt omdat ik meestal tank en niet kan dpsen >:) ~O>
Ssst! :')
Btw wij gaan van de week samen een paar dungeons puggen als dps.
Ik ben erg nieuwsgierig naar het verschil :D :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:35:53 #181
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88776217
Speelt er iemand of dan ook maar iemand op Burning Legion Alliance of Outland alliance.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_88776524
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:35 schreef Bartcoah het volgende:
Speelt er iemand of dan ook maar iemand op Burning Legion Alliance of Outland alliance.
SpeelDE @ burning legion alliance, maar er is geen klap die realm springt uit elkaar van die Polen.

Hm leuke fase van het event weer hoor trouwens... weer een uur campen in Orgrimmar :') ik wil een bak patat halen godverdomme maar dan zal ik net zien dat die dingen dan opeens komen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:44:26 #183
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88776592
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:42 schreef GlenSpey het volgende:

[..]



SpeelDE @ burning legion alliance, maar er is geen klap die realm springt uit elkaar van die Polen.

Hm leuke fase van het event weer hoor trouwens... weer een uur campen in Orgrimmar :')
Ah jammer dat je weg bent gegaan wat was je char name :) ?
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_88776599
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:34 schreef Bartcoah het volgende:

[..]



Oooo als je nou is terug leeeest alsjeblieeeeffft *zingt*
Zoals ik al zei; Ik heb wel wat beters te doen. Dat was geen smoes ;(
Kom zo nu en dan even een peuk roken achter m'n PC, maar that's it vandaag.
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:45:07 #185
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_88776623
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:34 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ssst! :')
Btw wij gaan van de week samen een paar dungeons puggen als dps.
Ik ben erg nieuwsgierig naar het verschil :D :Y
je bedoelt raids? of echt heroics ? Heroics bosses leven niet lang genoeg om fatsoenlijk in je ritme te komen :D
3 hits en het is dood :\
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_88776732
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:45 schreef jagga het volgende:

[..]



je bedoelt raids? of echt heroics ? Heroics bosses leven niet lang genoeg om fatsoenlijk in je ritme te komen :D
3 hits en het is dood :\
Ik bedoelde heroics ja, met raids hebben we je nodig als tank :P en ik ben een nog te onervaren raider om tactics goed toe te passen enzo :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:53:05 #187
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_88776966
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:47 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]


Ik bedoelde heroics ja, met raids hebben we je nodig als tank :P en ik ben een nog te onervaren raider om tactics goed toe te passen enzo :D
maar heroic bosses gaan zo snel dood :') BT, HS raging blow en execute :')

Mischien een Voa of een weekly ;) puggen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:01:25 #188
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88777322
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:53 schreef jagga het volgende:

[..]



maar heroic bosses gaan zo snel dood :') BT, HS raging blow en execute :')

Mischien een Voa of een weekly ;) puggen
Achterstevoorenboy
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_88777430
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:53 schreef jagga het volgende:

[..]



maar heroic bosses gaan zo snel dood :') BT, HS raging blow en execute :')

Mischien een Voa of een weekly ;) puggen
Ook goed dan :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:11:10 #190
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_88777718
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:01 schreef Bartcoah het volgende:

[..]



Achterstevoorenboy
mjah nu je het zegt, echter noemde ik maar gewoon wat skills op. Veel meer skills hoef je niet te gebrukken want dan ligt de boss plat :P
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_88777807
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:41 schreef Bartcoah het volgende:

[..]



Nee 'noob' want in Vanilla was het veel moeilijker en speelde eigenlijk de mensen met brains dit spel ik heb toen zelden noobs gezien. Ook omdat je voor dit spel moet betalen schrok veel 12jarige af.
Heb anders zat noobs gezien toen :)
Vooral in BG's als we weer eens tegen een pala-only team speelde en niet wisten dat ze elkaar ook konden healen :P

quote:
nu krijgen ze allemaal 500 euro zakgeld per maand.
Haha lol , daar lijkt het idd wel op :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_88778379
Ik begin mijn Moonkin echt heel tof te vinden :D Gisteravond al ff 2 levels omhoog gedaan naar 62 en is nu bijna 63. Geweldig ding is dat. Hij loopt zo tof :D En shapeshiften blijft gewoon vet.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:26:58 #193
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_88778418
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef Sjiznit het volgende:
Ik begin mijn Moonkin echt heel tof te vinden :D Gisteravond al ff 2 levels omhoog gedaan naar 62 en is nu bijna 63. Geweldig ding is dat. Hij loopt zo tof :D En shapeshiften blijft gewoon vet.
ze waggelen zo stom vind ik :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_88778447
Iedereen die nog alts heeft die liggen te verstoffen... alle quests samen van de pre-cata is bijna 2 levels op ~level 20, en de exp per quest gaat omhoog per level. Easy exp :)
pi_88778481
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef jagga het volgende:

[..]



ze waggelen zo stom vind ik :')
Das juist zo tof :D
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:35:03 #196
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88778760
Oh wat fijn dat ze die fag tree form eigenlijk wel weg hebben gehaald. Dat is zoo fijn :)
Je kan me vinden bij de bloemist
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:39:26 #197
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88781291
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef Bartcoah het volgende:
Oh wat fijn dat ze die fag tree form eigenlijk wel weg hebben gehaald. Dat is zoo fijn :)
Net even gekeken naar je profiel, kind kind toch, je bent al wel 18 jaar!!!! Wow.... seniorenpas zit er inderdaad al wel snel in voor je.

Ik heb vorige week voor het eerst weer eens gehealed met mijn druid. Geen tree is even wennen, maar verder vond ik het niet veel anders eigenlijk... Ja wat procs her en der, maar moeilijker is het in ieder geval niet geworden. Heel anders dan het pally tanken. Niet dat ik dat veel moeilijker vind sinds de patch, alleen erg anders, en minder aggro op groepen mobs. Ach zolang ik mages/locks/huntards nog bij kan houden qua aggro, vind ik het wel best.

Ik was vergeten hoe ongelooflijk kut het was om te levelen tussen 55 en 58. Ik haat plaguelands, winterspring etc. En BRD komt mijn neus uit. Scholomance etc zijn weer net te high level en zie ik alleen maar "miss" voorbij komen. WTB 58 en Outlands. Misschien vanavond eens, zit nu toch zo goed als op level 56.
pi_88781589
Waarom doe je Dire Maul niet dan? Of LBRS?
pi_88781793
Lore vraagje, soort van.

Is het nou de cult die de cataclysm veroorzaakt door het beessie wakker te maken
Of staat het los van de cult, en lift die gewoon mee op het succes?
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:53:51 #200
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88781872
De cult doet het in naam van het 'beessie' zoals jij dat betaamd
Je kan me vinden bij de bloemist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')