Ik wil even een paar mensen bedanken. Mensen die een enorme steun voor me zijn geweest in mijn carrière, sommige misschien zonder dat ze het zelf wisten. Allereerst natuurlijk Bio, remlof, Snakey en yvonne. Maar ook alle mensen achter de schermen bij FOK! Mijn moeder, mijn neef Mijn andere neef, Mario Been, Ruud Gullit, mijn vriend Casper, Guus Hiddink, Bert van Marwijk Alex Ferguson, Robert Waseige, Coen Moulijn, Nelson Mandela Rijk de Gooyer Fidel Castro Pelé Barack Obama Hans Kraay junior Hans Kraay senior Bob Ross Wim Suurbier Mabel Wisse Smit Ted de Braak Mieke Telkamp Jean-Marie Pfaff Mary Servaes Andries Knevel Manon Thomas Jokertje Theo Maassen Mijn tuinman Paul de Leeuw Jeroen Krabbé Fred Oster Mies Bouwman André Rieu Louis van Gaal Angela Merkel Piet Hein Donner Gerrit Zalm.. Silvio Berlusconi Maar, dames en heren, ik draag deze prijs speciaal op aan één man. Aan iemand zonder wie ik hier vanavond absoluut niet had gestaan. Mijn grootste dank gaat natúúrlijk uit naar de Bulgaarse back van PSV, mijn grote vriend: Stanislav Manolev!