doe eens niet.quote:Op maandag 15 november 2010 00:29 schreef UbaPat het volgende:
weet iemand of je ergens in nederland je tong kan laten splijten?
Geachte heer UbaPat,quote:
w.t.f.quote:Op maandag 15 november 2010 00:33 schreef kahaarin het volgende:
Lol, stom toevallig wat over gelezen: http://www.tattoo-alkmaar(...)y-modifications.html
Ziek.quote:Ook brandmerken is een nieuwe rage in de dop. Voor velen is het wel even schrikken, maar vooral ook voor de ontvanger van het brandmerk. Het doet namelijk verschrikkelijk pijn. En daar zit nu vaak de sensatie. Men kiest een vorm uit of ontwerpt die zelf, en gaat naar een shop die het ontwerp in het vlees inbrandt. Brandmerken is bij velen bekend van het markeren van dieren op ranches, of van de slaven van vroeger. Toch laat dat sommige jongeren niet weerhouden om het bij zichzelf te laten doen door een professional. En denkt u nou niet dat het, net als vroeger, beklemmend en vrijheidsbeperkend is. Wie het doet, doet het vaak juist om te laten zien dat hij vrij en anders is.
Dan ook niet komen klagen als je nergens wordt aangenomen voor een baan.quote:
Schijt je nu door een stoma dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:38 schreef tong80 het volgende:
Ik denk erover na.
Eerst mijn billen scheiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dit maakt mijn dag weer goedquote:Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef ManInBurka het volgende:
je tong hoort niet gespleten te zijn
je gaat je kont tog ook niet aan elkaar naaien omdat ze gespleten zijn
DENK NA VRIEND
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef ManInBurka het volgende:
je tong hoort niet gespleten te zijn
je gaat je kont tog ook niet aan elkaar naaien omdat ze gespleten zijn
DENK NA VRIEND
Zoiets KAN ook nooit goed zijn lijkt mijquote:Op zondag 28 november 2010 03:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon ziek in je hoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |