Ik snap wat je bedoelt, maar ik bedoelde meer dat alle jongeren tegenwoordig wel weten wat de nadelen van roken zijn. Om die dingen dan nog eens constant te gaan herhalen tegen ze om op die manier te proberen ze om te praten, gaat sowieso niet lukken. Ik denk dat ouders beter eenmalig met het kind kunnen praten over zoiets en ze dan zelf voor de keuze zetten of ze beginnen/doorgaan met roken of niet, en niet dat ze er jaren over door blijven zeuren tegen hun kind. Want zoals we allemaal weten, werkt dat alleen maar averechts.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:31 schreef Moonah het volgende:
Jij hebt geen kinderen Devolution?
Dan is je reactie begrijpelijk.
Je hebt het dus nagevraagd bij degene die vindt dat je het verborgen moet houden voor je vader?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelul, mijn vader weet het echt niet, ik heb het ook bij mij ma nagevraagd.
Bij mij ging het zo:quote:Op woensdag 17 november 2010 16:38 schreef Devolution het volgende:
Waarom wordt er toch altijd zo krampachtig over het al dan niet roken van het kind gedaan? Net alsof het 'ik-rook-gesprek' zoiets is als het uit de kast komenIk snap echt niet waarom roken altijd zo'n issue moet zijn. Na 50 jaar is toch wel gebleken dat dit kinderen er niet van weerhoudt om te gaan roken...
Ait aitquote:Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef betyar het volgende:
Bij mij kwamen ze erachter door een brief van de verzekering. Tijdens het fietsen stak ik een sigaret aan (twee losse handjes) en klapte tegen een wielrenner aan. Gevolg die fiets moest betaald worden.
Inmiddels wel weer 1 jaar rookvrij![]()
![]()
![]()
En in de brief stond dat jij een sigaret opstak?quote:Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef betyar het volgende:
Bij mij kwamen ze erachter door een brief van de verzekering. Tijdens het fietsen stak ik een sigaret aan (twee losse handjes) en klapte tegen een wielrenner aan. Gevolg die fiets moest betaald worden.
Inmiddels wel weer 1 jaar rookvrij![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |