Dit is altijd het geval, waarom vraag je het nogquote:Op zondag 14 november 2010 23:20 schreef OKSELHAARSHAMPOO het volgende:
Het is natuurlijk ook heel erg subjectief wat je moeilijker vindt.
Nou als je met goede argumenten komt... Als meer mensen die vinden dat de ene studie moeilijker is...quote:Op zondag 14 november 2010 23:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Dit is altijd het geval, waarom vraag je het nog
Dit lijkt mij dan weer sterk.quote:Op zondag 14 november 2010 23:22 schreef RitseB het volgende:
Na horen zeggen is het iets moeilijker dan een HBO, je krijgt iets meer (vaak Engelse) teksten. Voor de rest ontloopt het elkaar niet zo veel.
Onzin manquote:Op zondag 14 november 2010 23:22 schreef RitseB het volgende:
Na horen zeggen is het iets moeilijker dan een HBO, je krijgt iets meer (vaak Engelse) teksten. Voor de rest ontloopt het elkaar niet zo veel.
Komt (helaas) omdat met economie vooral bedrijfseconomie wordt bedoeld.quote:Op zondag 14 november 2010 23:31 schreef RacerDKB het volgende:
En laat ik zelf maar wat typen:
Ik heb weinig college, ik geloof 13 uur per week, maar je moet heel veel zelf studeren. Blok van 7 weken, daarin moet je gewoon een boek van >500 bladzijdes volledig uitgewerkt hebben en kennen.
Dus als je geen discipline hebt is het niks, want er is vrij weinig verplicht. Ik denk dat het relatief een lichte studie is, maar het is zeker niet niks.
Overigens, het lijkt op de verste verte niet op economie zoals dat op het VWO wordt gegeven.
quote:Op zondag 14 november 2010 23:31 schreef zquing het volgende:
Er zullen vakken zijn die je meer liggen dan andere, qua wiskunde stelt 't niet zoveel voor. De rest is een beetje creatief omgaan met antwoorden en goed begrijpend lezen.
Heb 't ooit geprobeerd naast mn andere studie te doen en een paar 5punts vakken ingekopt na 2 uur leren. Maar faalde kijhard op accounting, wat eigenlijk ook niet meer is dan verhaaltjessommen
Wel de moeite voor een trema, maar niet bedenken dat het woord niet goed isquote:Op zondag 14 november 2010 23:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Onzin manHBO zit nog praktijk in, WO is überhaupt alleen maar theorie.
Ik hoor genoeg verhalen van mensen die WO deden en constant 4en haalden, en op het HBO makkelijk een 8 halen bij een economische studie
Je studeert zeker aan zo'n "university of applied sciences"quote:Op zondag 14 november 2010 23:22 schreef RitseB het volgende:
Dat is wat ik gehoord heb hé, is van een wo'er, kan ook weer schelen.quote:Op zondag 14 november 2010 23:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Onzin manHBO zit nog praktijk in, WO is überhaupt alleen maar theorie.
Ik hoor genoeg verhalen van mensen die WO deden en constant 4en haalden, en op het HBO makkelijk een 8 halen bij een economische studie
Dat is ook altijd bij dit soort topics, als je één foutje in je post maakt wordt je daardoor al op afgezekenquote:Op maandag 15 november 2010 00:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wel de moeite voor een trema, maar niet bedenken dat het woord niet goed is
Ik ben ook een WO'erquote:Op maandag 15 november 2010 00:12 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dat is wat ik gehoord heb hé, is van een wo'er, kan ook weer schelen.
Verdoriequote:Op maandag 15 november 2010 00:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is ook altijd bij dit soort topics, als je één foutje in je post maakt wordt je daardoor al op afgezeken
Laat ik het dan ook maar doen, bij überhaupt gaat het om een umlaut, niet om een trema
Econometrie en Geneeskunde zijn de enige bazenstudies in NL.quote:Op maandag 15 november 2010 01:39 schreef superdrufus het volgende:
Als economie niks wordt is econometrie nog altijd een zwaardere studie. Al hoewel fokkers dit ook te makkelijk zullen vinden
Econometrie is behoorlijk wat baziger dan geneeskunde, zeker voor een niet-TU studie. De stof van 3e jaars econometrie ligt op een bizar hoog niveau.quote:Op maandag 15 november 2010 02:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Econometrie en Geneeskunde zijn de enige bazenstudies in NL.
Helaas, Cambridge hier.quote:Op maandag 15 november 2010 05:59 schreef Friek_ het volgende:
Slechts als je theoretische natuurkunde aan Harvard studeert tel je mee volgens FOK!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |