Ok.quote:Op maandag 15 november 2010 09:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komen jullie hier anders om de hoek wonen?![]()
quote:
Aantrekkelijk maar nee.quote:Op maandag 15 november 2010 09:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komen jullie hier anders om de hoek wonen?![]()
Ter aanvulling heb ik voor hem Ajax, Ariel, Chocomel, Toverrijst, een Verkadereep en een aardappelquote:Op maandag 15 november 2010 09:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Twee vlaflippen, een Mentos, Fructis, Freedent, stroopkoeken, KC en Uniekaas
Picsquote:Op maandag 15 november 2010 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ter aanvulling heb ik voor hem Ajax, Ariel, Chocomel, Toverrijst, een Verkadereep en een aardappel
Morgen Sol!quote:
Morgen Trevquote:
Hmm hebben jullie het over die vomar dingen?quote:Op maandag 15 november 2010 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ter aanvulling heb ik voor hem Ajax, Ariel, Chocomel, Toverrijst, een Verkadereep en een aardappel
quote:Op maandag 15 november 2010 09:49 schreef Flippiee het volgende:
Hmm hebben jullie het over die vomar dingen?
quote:Op maandag 15 november 2010 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die pinguïn is al gereserveerd voor Marijke.
Ik heb nog Dungans liggen.quote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
ik haat die verzameldingen
ik word er echt gek van
knikkers, stickers, poppetjes, funkybeans, autootjes, vrachtwagentjes, nog meer knikkers, stickers
Die dieren die geluid maken als je erin knijpt waren best grappigquote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
ik word er echt gek van
knikkers, stickers, poppetjes, funkybeans, autootjes, vrachtwagentjes, nog meer knikkers, stickers
En iedereen verzint steeds grotere dingen omdat het bij het publiek aanslaat.quote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
ik word er echt gek van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |