dat is erg jammer. ik had een vriend toen ik al 8 was en hij 11. later toen ik 16 was wilde hij ineens sex met me en ik had het eerst niet eens door, wist ik veel.quote:Op zondag 14 november 2010 22:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook klote. Een hoop mannen kunnen gewoon geen normale vriendschappen met vrouwen hebben, lijkt het soms wel.. Er zijn er ook die dat zelf toegeven, maar het gros van hen heeft het misschien zelf nieteens door.
En sommige mannen hebben zoveel vriendschappen met vrouwen dat ze vergeten hoe het is om er één te verleiden.quote:Op zondag 14 november 2010 22:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook klote. Een hoop mannen kunnen gewoon geen normale vriendschappen met vrouwen hebben, lijkt het soms wel.. Er zijn er ook die dat zelf toegeven, maar het gros van hen heeft het misschien zelf nieteens door.
Komt wel goed zo te horen schatje!quote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En sommige mannen hebben zoveel vriendschappen met vrouwen dat ze vergeten hoe het is om er één te verleiden.
Daar dacht ie vast op z'n 11e nog niet aan, hoorquote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is erg jammer. ik had een vriend toen ik al 8 was en hij 11. later toen ik 16 was wilde hij ineens sex met me en ik had het eerst niet eens door, wist ik veel.
Juist nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Komt wel goed zo te horen schatje!
ik zweet bijna nooitquote:
haha. ik heb J. een keer bijna 3 kwartier laten wachtenquote:Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik een half uur te laat komen? Nee joh, ben je gek.. hoe kom je daar nu bij?
Minstens een heel uur
quote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En sommige mannen hebben zoveel vriendschappen met vrouwen dat ze vergeten hoe het is om er één te verleiden.
volgende vrouw die je ziet direct verleiden ipv vriendschappelijk mee beginnen te pratenquote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht terechtquote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha. ik heb J. een keer bijna 3 kwartier laten wachten
nee idd maar het kwam later dus.. echt niet leuk want daardoor verwaterde het toch steeds meer.quote:Op zondag 14 november 2010 22:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Daar dacht ie vast op z'n 11e nog niet aan, hoor
Je zou denken dat de hint dan wel duidelijk wasquote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha. ik heb J. een keer bijna 3 kwartier laten wachten
Durf ik niet.quote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgende vrouw die je ziet direct verleiden ipv vriendschappelijk mee beginnen te praten
Piep piep, halloquote:
en als je als man enkel een keertje met een vrouw/dame ergens wil gaan eten.quote:Op zondag 14 november 2010 22:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
weet je... nu ik zelf relaxt erover ben en gewoon mn dingen blijf doen zonder iedere keer te vragen of hij wil afspreken voel ik me zo veel beter. hij belt mij nu iedere keerquote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht terecht![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja hallo! ik moet me omkleden etc.quote:Op zondag 14 november 2010 22:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je zou denken dat de hint dan wel duidelijk was
Dat verleiden door mannen is volgens mij 90% van de tijd toch op toeval gebaseerd. Je kunt het hooguit verpesten door te denken dat je het bewust kunt plannen en je dan als een idioot te gedragen...quote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ooh! hangt iedereen in je nek Krakquote:Op zondag 14 november 2010 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
@ Z80: Soms is het wel vervelend dat ik zo goed ruik. In een restaurant of theater bv. Maar het levert me meer plezier dan ergernis op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |