quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef iPat het volgende:
Wat nummerkeuzes vanavond (thema The Beatles)Lol @ Katie's nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht weer een niveau'tje elton john avond
Matt zal het wel goed gaan doen, en ik verwacht (vreemd genoeg) dat Paije & One Direction nog wel eens verrassend uit de hoek kunnen komen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:40 schreef Zehra het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One direction??? Die playback jongens groep die alleen maar zachtjes met stemmen op de band meezingen? Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:47 schreef iPat het volgende:
Mary Byrne heeft ook in een interview gezegd dat er weer sprake is van double eliminations. Het is nu de vraag of iemand de onvermijdelijke Top 4 (Matt, Cher, Rebecca en 1Direction) kan voorkomen. En Wagner mag er van mij toch wel uit nu.
Mee eens, en eigenlijk vond ik toch al zijn nummers wel heel leuk om naar te luisteren. Zonde dit.quote:Op zondag 14 november 2010 21:58 schreef iPat het volgende:
Niet dat ik zo heel erg fan ben van Aiden, maar ik keek elke week wel naar uit naar wat (en hoe) hij ging zingen. Zo'n introverte gast in de finales blijf ik toch bijzonder vinden. In tegenstelling tot mensen als Mary, Wagner, Paije en 1Direction.
En dit. Niallquote:Op zondag 14 november 2010 23:16 schreef booo het volgende:
[..]
Echt nietNiall is super leuk altijd en kan tenminste ook een beetje zingen.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef iPat het volgende:
Wat nummerkeuzes vanavond (thema The Beatles)Ik kan niet wachten op Cher en Katie. Aiden had ik ook graag The Beatles willen horen zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou, hou je hart maar vast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan ook weer niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Sleckte flow.quote:
Ik denk dat Cher het couplet na het eerste refrein gaat rappen. De rest laat ze zoals het is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sleckte flow.Kan er niets van.
Omdat niet iedereen van tevoren wil weten wat de kandidaten gaan zingen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:42 schreef Zehra het volgende:
Waarom moeten de nummers die ze gaan zingen zelfs in spoilers eigenlijk. Wat maakt dat nou uit? Nou ja, het zal wel
Er zullen hoe dan ook wel een aantal nummers erg verkracht worden vanavond.
Ik had ergens gelezen (weet niet meer waar) dat er geruchten gingen dat ze elke week wel in de bovenste regionen zaten met het aantal stemmen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:41 schreef Zehra het volgende:
[..]
One direction??? Die playback jongens groep die alleen maar zachtjes met stemmen op de band meezingen? Dat meen je niet.
1 Direction staat al weken in de top 2 in de polls, samen met Matt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:49 schreef iPat het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen (weet niet meer waar) dat er geruchten gingen dat ze elke week wel in de bovenste regionen zaten met het aantal stemmen.
Bovendien noemde Simon vorige week dat hij eerlijk geloofde dat 1D zou gaan winnen. En iedereen weet dat Simon de stemmen bijhoudt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
1 Direction staat al weken in de top 2 in de polls, samen met Matt.
Duh vijf (behoorlijk) knappe jongens. Trekt toch de tienermeisjes aan hè.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:49 schreef iPat het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen (weet niet meer waar) dat er geruchten gingen dat ze elke week wel in de bovenste regionen zaten met het aantal stemmen.
He winked at me!!!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Duh vijf (behoorlijk) knappe jongens. Trekt toch de tienermeisjes aan hè.
Dan moet ik weer denken aan die beelden van toen Take That stopte. Jankende gillende wanhopige meiskes overalquote:
Hij schijnt ook een of andere medische bijdrage krijgen omdat hij iets aan z'n schouder zou hebben. Levert m 92 GBP per week op, maar hij staat daar op het podium de vreemdste capriolen uit te halenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:05 schreef iPat het volgende:
Gaat goed met Wagner.
http://www.dailymail.co.u(...)ate-Cheryl-Cole.html
Op die foto ook, hoe kan het dat men Liam het knapste vindt?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:05 schreef iPat het volgende:
Gaat goed met Wagner.
http://www.dailymail.co.u(...)ate-Cheryl-Cole.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |